MuscleMeat

Supplement dat honger (deels) wegneemt

KTBB

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m93
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

ik had een vraagje welk supplement ik het beste kan nemen tegen de honger want dat is toch wel mijn grootste struikel punt. als het een beetje meer energie zou geven zou dat ook niet erg zijn. ik had al wat gelezen op 't forum over dexaprine maar ik denk dat ik daar nog een beetje te jong voor ben? mening en advies A.u.b.

Bijvoorbaat dank!

• Topic Starter Topic Starter
Thee en koffie..?

Laatst bewerkt:
dexaprine kun je al wel proberen hoor

Voedingsvezels onderdrukt honger.
Dat zit in deze supplementen: Psyllium Husk of Fiber-3 beide van Now Foods.

gewoon meer drinken, kan je ook minder eten dan.
helpt goed. een kauwgom helpt ook goed tegen honger (geen fabeltje)

discipline

nicotine kauwgom !

Protein bars!

zware shag

Bedankt voor reacties!

Ik heb bij Berry de Mey laatst een supplement gekocht wat het hongergevoel onderdrukt.

http://www.berrydemey.nl/voedingssupplementen/sportvoedingspreparaten/weight-loss-pro-elite/

Volgens mij is dat precies wat jij wilt gebruiken.

Ik kwam op dit product door een blog van Willem Koert:
http://www.berrydemeyonline.nl/voedingssupplementen/blog/Willem-Koert/Afvallen/21/

Wat is jouw ervaring met dit supplement?
Ik ga iig geen dexaprine nemen want ik reageer zowiezo heel extreem op supps met pre-workoutwerking (Negatief extreem) In de vorm van hele lichaam wat gaat tintelen en helemaal duizelig / misselijk worden.

neee, ik houd de longen liever schoon :D

Groot gelijk! Vezels zijn erg belangrijk voor het geven van een vol en verzadigd gevoel. Psyllium Husk van Now Foods is zo vezelsupplement wat makkelijker, snel en op een natuurlijke manier de honger onderdrukt. Verder is het stimulant-vrij ( geen caffeine etc. ). :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Dexaprine vond ik echt wel helpen. Als vervaagt het effect wel na een paar weken.

Groot gelijk! Vezels zijn erg belangrijk voor het geven van een vol en verzadigd gevoel. Psyllium Husk van Now Foods is zo vezelsupplement wat makkelijker, snel en op een natuurlijke manier de honger onderdrukt. Verder is het stimulant-vrij ( geen caffeine etc. ). :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Bedankt! ik denk dat ik die maar eens even ga bestellen!

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 17:09 ----------

@leon

Is het eventueel ook te gebruiken met de whey perfection??

Terug
Naar boven