AndroidHealthClinic

Supplementen beginners (detox shop?)

boozehunter

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Goeiedag :)

Ik fitness nu iets langer dan een jaar

- 78 kilo (vetpercentage 12%)
- 3x / week training

Mijn doel is om wat spieren aan te zetten, maar liefst niet à la 'vreten man',
geen zin om er moddervet uit te zien :)

Nu ik al een jaar ervaring heb, en nog nooit supplementen gebruikt heb, vind ik het eens tijd om dit te proberen.

Ik wil zeg maar, 25 euro / maand uitgeven hier aan. Geen hele hoop producten dus. Mijn vraag is nu, wat zou ik het beste aanschaffen.

Telkens als ik op een site kijk waar ze supplementen verkopen, word ik gek. Alles door elkaar, duizenden producten, allemaal super zo blijkt.

Graag had ik een no-nonsense, simpel en gekend basisproduct aangeschaft. Ik dacht hier misschien aan whey? Indien dit een goede keuze is... dewelke? Ik zie geen verschil tussen al die soorten blinkende beloftes.

Ik was van plan om deze week naar deze winkel te gaan:

http://www.detoxshop.be/store/home.php

Voor welk product zou ik dan het beste gaan?

Dank bij voorbaat!

Mvg

Boozehunter

Volgens mij moet je je eerst eens verdiepen in wat zaken.
Je wilt aan de supplementen, maar hebt zelf geen idee waarom.
Mijn vraag is dan juist, waarom?
Zodra je die vraag weet te beantwoorden, kun je weer vooruit.

Sorry hoor eleo, waarom moet je gelijk zo beginnen? Verdiepen doet ie toch? hij vraagt het!

Als je het van mij kan aannemen, heb je geld over? je zegt 25 euro de maand. werk je bij een supermarkt? wil je ''echt'' groeien? prima.. neem dan Whey Isolate (chocolade) goeie spiervoeding klaar, kost je 50 euro ofzo.
Als je ''echt'' wilt groeien, neem dan voor je training een pre-workout suppl.
K'heb vaak mensen gezien op forums die zeggen dat het niet echt helpt, zou best kunnen.
Ikzelf heb een goeie ervaring met zulke producten.. je voelt je gefocussed geen zin om te ouwehoeren en zin gewichten te smijten. Kheb zelf Nano Vapor Hardore Pro series , ultimate nox pump van dorian yates gebruikt, en unleash V3 die ik nu heb. Ze werken allemaal zo het hoort.

Met de site betreft.. bestel gewoon waar het het goedkoopst is! dus via internet.

Sorry hoor eleo, waarom moet je gelijk zo beginnen? Verdiepen doet ie toch? hij vraagt het!

Als je het van mij kan aannemen, heb je geld over? je zegt 25 euro de maand. werk je bij een supermarkt? wil je ''echt'' groeien? prima.. neem dan Whey Isolate (chocolade) goeie spiervoeding klaar, kost je 50 euro ofzo.
Als je ''echt'' wilt groeien, neem dan voor je training een pre-workout suppl.
K'heb vaak mensen gezien op forums die zeggen dat het niet echt helpt, zou best kunnen.
Ikzelf heb een goeie ervaring met zulke producten.. je voelt je gefocussed geen zin om te ouwehoeren en zin gewichten te smijten. Kheb zelf Nano Vapor Hardore Pro series , ultimate nox pump van dorian yates gebruikt, en unleash V3 die ik nu heb. Ze werken allemaal zo het hoort.

Met de site betreft.. bestel gewoon waar het het goedkoopst is! dus via internet.

???
Ik zeg toch niets raars. Hij heeft geen idee waarom hij een supp wil, of wat 't zal doen voor hem. Waar moet je hem over adviseren dan? :rolleyes:

Net alsof je bij de Gamma komt en zegt
-'hoi, ik wil een produkt kopen en ik heb 25 euro, kunt u mij helpen'.
- 'wat wil je hebben dan en waarvoor'....
-'da weet ik ni'

Het beste advies dat ik hem kan geven is eerst alles op orde zetten, scheelt hem 25 euro per maand deze tip en heeeeel veel tijd aan evt. verspilde energie.

Kopen via internet scheelt overigens idd vaak veel euro's.

Wat constructievers dan.
Waar scheelt 't aan met je groeien?

Krijg je te weinig eiwitten? Koop een whey.
Heb je vitaminetekort? Koop een multi.
Wil je een oppepper voor de training? Koop een pre workout supp.
Wil je extra kracht en vollere spieren voor weinig? Koop creatine.
Wil je snel en makkelijk wat extra eten? Koop een weightgainer.
Kom je niet aan genoeg goeie vetten? Koop omega's.
Krijg je de bar niet van de grond door zwakke onderarmen? Koop straps.
Wil je een vooraf samengesteld product voor na je training? Koop een post workout supplement.

etc etc etc
Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan :P

Heb je geen goed schema en weet je niet wat je supp kan doen voor je en waarom je 't neemt? Verspild geld.

Laatst bewerkt:
dus je wil wat spiermassa bijkomen, maar je wil niet eten.
dus ga je supplementen kopen ???
wel, veel plezier met je weggesmeten geld ;)

Niet vreten maar willen aankomen??
Dat krijg je niet eens voorelkaar met anabolen steroiden.
Maar ik zou niet anders dan whey supps kopen en of creatine supps.
Suc6

Dat hele detox gedoe is sowieso flauwekul, dus ik ga al niet eens op die link van je klikken.

Krijg je de bar niet van de grond door zwakke onderarmen? Koop straps.

Wat een ontzettend slecht advies aan een beginner!!!!! Als je zwakke onderarmen hebt moet je die gaan trainen en dat doe je zonder straps. Kwestie van de zwakste schakel trainen. Als iemand nog weinig kennis heeft van voeding en training kan er best veel stuk gaan als een te zware bar echt vast zit aan de pols. Je kan in nood niks meer uit je handen laten vallen en je kan zwaarder pakken dan je aankan. Iets wat een beginner sowieso al geneigd is om te doen.

Don't get caught up in the hype of the foodsupplements, bro.

Effe serieus, met €25 kom jij echt niet ver, en die link? Dan zijn er wel betere en goedkopere supplementensites te vinden.

Wat een ontzettend slecht advies aan een beginner!!!!! Als je zwakke onderarmen hebt moet je die gaan trainen en dat doe je zonder straps. Kwestie van de zwakste schakel trainen. Als iemand nog weinig kennis heeft van voeding en training kan er best veel stuk gaan als een te zware bar echt vast zit aan de pols. Je kan in nood niks meer uit je handen laten vallen en je kan zwaarder pakken dan je aankan. Iets wat een beginner sowieso al geneigd is om te doen.

Met slechte vorm moet je sowieso niet gaan trainen. :rolleyes: Een 'te zware bar'? Mss voor de onderarmen, maar wellicht niet voor DL. Moet je dus je DLs niet doen, omdat je onderarmen 't niet aankunnen? Vind ik dus onzin, maar mag jij anders zien. ;) En lastly, met straps kun je ook alles laten vallen hoor; weet ik uit ervaring :P

• Topic Starter Topic Starter
Met niet 'vreten' refereerde ik naar het advies die men hier om de 2 threads geeft.

Ik heb nu een vetpercentage van 12 %, misschien wil jij er heel het jaar moddervet uitzien om er dan een paar maand terug goed uit te zien, maar ik niet.

Mijn doel is niet om mee te doen aan Mr Olympia binnen 15 jaar ;).

Op dit moment 'cleanbulk' ik zowat, ik let echt wel op mijn voeding. Zowat alles dat ik eet draagt bij aan spieropbouw.

Nu ben ik een jaar bezig, en wou ik eens een supplementje proberen. :)

Moest ik nu in de sportschool hier om vragen, denk je dat ze me daar gaan zeggen
'omg loser verdiep je er eens in, wat ben jij dom blablabla'
Neen.
Waarom niet?
Het komt helemaal niet vriendelijk over.

Toch bedankt voor de mensen die constructief waren, maar ik ga elders advies vragen.

Mvg

Boozehunter

Met niet 'vreten' refereerde ik naar het advies die men hier om de 2 threads geeft.

Ik heb nu een vetpercentage van 12 %, misschien wil jij er heel het jaar moddervet uitzien om er dan een paar maand terug goed uit te zien, maar ik niet.

Mijn doel is niet om mee te doen aan Mr Olympia binnen 15 jaar ;).

Op dit moment 'cleanbulk' ik zowat, ik let echt wel op mijn voeding. Zowat alles dat ik eet draagt bij aan spieropbouw.

Nu ben ik een jaar bezig, en wou ik eens een supplementje proberen. :)

Moest ik nu in de sportschool hier om vragen, denk je dat ze me daar gaan zeggen
'omg loser verdiep je er eens in, wat ben jij dom blablabla'
Neen.
Waarom niet?
Het komt helemaal niet vriendelijk over.

Toch bedankt voor de mensen die constructief waren, maar ik ga elders advies vragen.

Mvg

Boozehunter

wie bedoel jij met jij? Ben je op je teentjes getrapt? Krijg je niet te horen wat je wil horen?
Weet jij wel hoeveel onzin post er gepost wordt?

Denk nou eens goed na, je leest hier post op dit forum, niet bulken, wel bulken, wel een pens, nee niet doen beter cutten etc.etc.
Je zegt dat je maar €25 per maand hebt voor een supplement en je weet niet wat/welke/hoe/wanneer/waarom? Leg mij eens uit hoe wil je dan serieus genomen worden? Zo gaat dat op een forum, en hier al helemaal heb ik ook ondervonden. Heb je weleens van post filteren gehoord?
Neem niet alles klakkeloos aan voor waarheid.
Als je echt hulp wilt, kan je die heus wel krijgen hoor, op dit forum zijn ook mensen die willen helpen.
Ik wens je veel sucses met je zoektocht.:)

dus je wil wat spiermassa bijkomen, maar je wil niet eten.
dus ga je supplementen kopen ???
wel, veel plezier met je weggesmeten geld ;)

Het hele idee van supplementeren is toch dat je dingen aanvult die je niet binnen kan of wil krijgen? Oftewel hoe minder je wil eten des te belangrijker supplementen worden.

paar tips waar je wel wat aan hebt:
1) Om te beginnen, die webshop die je zelf aangeeft (detoxshop) is TE DUUR. De forumsponsoren van dit forum zijn allemaal de toppers op supplementen gebied en leveren gewoon ook aan je deur.
2)Om aan te komen zal je echt goed moeten eten. Steek je al lang vast op het gewicht dat je nu hebt? Zoja, dan is dat een teken dat je meer moet eten. Gewoon een klein beetje meer eten, daar word je heus geen vette pad van.

3) supplementen waar je wat aan hebt:
-Whey
-Creatine
-pre-workout producten

het antwoord van baksteen heb je echt wel iets aan hoor.
Je kan gerust meer eten en bijkomen xonder moddervet te worden.
De basis is nu eenmaal trainen, voeding en rust.

Supplementen kunnen iets extra geven maar overschat de werking ook niet.
Verder ga je met 25 euro helaas niet ver komen.

Post desnoods eens wat je eet op een dag. Genoeg mensen met kennis van zaken die je zullen helpen om aanpassingen door te voeren.

En he, als je op een forum advies komt vragen moet je kritiek kunnen verdragen. Daarom vraag je toch juist advies? Om op je fouten gewezen te worden? nee?

Gewoon een potje pure creatine monohydrate dan, zou zelfs in de detoxshop niet meer dan 15a20euro mogen kosten

25e per maand is genoeg voor whey en creatine te supplementeren hoor.

Goeiedag :)

Ik fitness nu iets langer dan een jaar

- 78 kilo (vetpercentage 12%)
- 3x / week training

Mijn doel is om wat spieren aan te zetten, maar liefst niet à la 'vreten man',
geen zin om er moddervet uit te zien :)

Nu ik al een jaar ervaring heb, en nog nooit supplementen gebruikt heb, vind ik het eens tijd om dit te proberen.

Ik wil zeg maar, 25 euro / maand uitgeven hier aan. Geen hele hoop producten dus. Mijn vraag is nu, wat zou ik het beste aanschaffen.

Telkens als ik op een site kijk waar ze supplementen verkopen, word ik gek. Alles door elkaar, duizenden producten, allemaal super zo blijkt.

Graag had ik een no-nonsense, simpel en gekend basisproduct aangeschaft. Ik dacht hier misschien aan whey? Indien dit een goede keuze is... dewelke? Ik zie geen verschil tussen al die soorten blinkende beloftes.

Ik was van plan om deze week naar deze winkel te gaan:

http://www.detoxshop.be/store/home.php

Voor welk product zou ik dan het beste gaan?

Dank bij voorbaat!

Mvg

Boozehunter

Ik shop al jaren bij Detox shop, steeds uitgebreid advies en zeer informatief!

Gewoon een potje pure creatine monohydrate dan, zou zelfs in de detoxshop niet meer dan 15a20euro mogen kosten

Als men maand budget niet veel toelaat koop ik bij detox shop voor +- 15euro creatine caps en whey voor 18euro.
Als men budget ruimer is koop ik wel meerdere spulletjes bij hun :D

Je kan er ook steeds een deal maken als je meerdere spullen koopt.
Ik kocht ik er 5kg whey voor 80euro vorige maand.

Laatst bewerkt:
begin om eens naar je voeding te kijken

Terug
Naar boven