boozehunter
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 10%
Goeiedag 
Ik fitness nu iets langer dan een jaar
- 78 kilo (vetpercentage 12%)
- 3x / week training
Mijn doel is om wat spieren aan te zetten, maar liefst niet à la 'vreten man',
geen zin om er moddervet uit te zien
Nu ik al een jaar ervaring heb, en nog nooit supplementen gebruikt heb, vind ik het eens tijd om dit te proberen.
Ik wil zeg maar, 25 euro / maand uitgeven hier aan. Geen hele hoop producten dus. Mijn vraag is nu, wat zou ik het beste aanschaffen.
Telkens als ik op een site kijk waar ze supplementen verkopen, word ik gek. Alles door elkaar, duizenden producten, allemaal super zo blijkt.
Graag had ik een no-nonsense, simpel en gekend basisproduct aangeschaft. Ik dacht hier misschien aan whey? Indien dit een goede keuze is... dewelke? Ik zie geen verschil tussen al die soorten blinkende beloftes.
Ik was van plan om deze week naar deze winkel te gaan:
http://www.detoxshop.be/store/home.php
Voor welk product zou ik dan het beste gaan?
Dank bij voorbaat!
Mvg
Boozehunter

Ik fitness nu iets langer dan een jaar
- 78 kilo (vetpercentage 12%)
- 3x / week training
Mijn doel is om wat spieren aan te zetten, maar liefst niet à la 'vreten man',
geen zin om er moddervet uit te zien

Nu ik al een jaar ervaring heb, en nog nooit supplementen gebruikt heb, vind ik het eens tijd om dit te proberen.
Ik wil zeg maar, 25 euro / maand uitgeven hier aan. Geen hele hoop producten dus. Mijn vraag is nu, wat zou ik het beste aanschaffen.
Telkens als ik op een site kijk waar ze supplementen verkopen, word ik gek. Alles door elkaar, duizenden producten, allemaal super zo blijkt.
Graag had ik een no-nonsense, simpel en gekend basisproduct aangeschaft. Ik dacht hier misschien aan whey? Indien dit een goede keuze is... dewelke? Ik zie geen verschil tussen al die soorten blinkende beloftes.
Ik was van plan om deze week naar deze winkel te gaan:
http://www.detoxshop.be/store/home.php
Voor welk product zou ik dan het beste gaan?
Dank bij voorbaat!
Mvg
Boozehunter