MuscleMeat

Supplementen bij Casual fitness

dapluiz

Novice
Waardering
0
Mogguh allemaal, ja ben nieuw hier, maar vraag me nou al een tijdje af wat ik nou het beste aan supplementen kan nemen :)
Ik doe 2 a 3x per week fitness en 2x Krav Maga, waarvan Krav Maga een hoog cardio gehalte heeft.

Ik gebruik nu alleen Xtreme Pro Whey, op traininsdagen ś ochtends en na trainen en op rustdagen alleen 's ochtends.
Nu ben ik geen kleine jongen (rond 1,90 en kilo-tje of 100) maar dat is niet allemaal spier zegmaar ;) en ik heb ook geen bijzonder eetschema, ik eet gewoon normaal met de pot mee :)

Nu zou ik wel wat meer qua spiermassa willen groeien, niet perse droger, maar gewoon wat gedefinieerder. Moet ik dan gewoon doorgaan met me Whey of kan ik dan beter (na rondlezen hier) een keer Megagrow (creatine) en Scivation Xtend (BCAA) proberen ipv de whey of misschien wel samen met de whey ?

Had voor mezelf al dan het volgende schema-tje bedacht na rondlezen :
's ochtends op nuchtere maag megagrow (en misschien Whey? Of is dat dubbelop?), voor het sporten Xtend en dan na sporten ook weer megagrow. En dan op rustdagen alleen 's ochtends megagrow. Klinkt dat een beetje als een redelijk schema-tje ?

Mogguh allemaal, ja ben nieuw hier, maar vraag me nou al een tijdje af wat ik nou het beste aan supplementen kan nemen :)
Ik doe 2 a 3x per week fitness en 2x Krav Maga, waarvan Krav Maga een hoog cardio gehalte heeft.

Ik gebruik nu alleen Xtreme Pro Whey, op traininsdagen ś ochtends en na trainen en op rustdagen alleen 's ochtends.
Nu ben ik geen kleine jongen (rond 1,90 en kilo-tje of 100) maar dat is niet allemaal spier zegmaar ;) en ik heb ook geen bijzonder eetschema, ik eet gewoon normaal met de pot mee :)

Nu zou ik wel wat meer qua spiermassa willen groeien, niet perse droger, maar gewoon wat gedefinieerder. Moet ik dan gewoon doorgaan met me Whey of kan ik dan beter (na rondlezen hier) een keer Megagrow (creatine) en Scivation Xtend (BCAA) proberen ipv de whey of misschien wel samen met de whey ?

Had voor mezelf al dan het volgende schema-tje bedacht na rondlezen :
's ochtends op nuchtere maag megagrow (en misschien Whey? Of is dat dubbelop?), voor het sporten Xtend en dan na sporten ook weer megagrow. En dan op rustdagen alleen 's ochtends megagrow. Klinkt dat een beetje als een redelijk schema-tje ?

Je kan beter eerst eens flink wat vet er af gaan trainen voordat je aan de sups gaat. de spieren onder je vet worden wel groter maar je ziet ze toch amper, dus lijkt het alsof je alleen maar dikker wordt.

als ik jou was zou ik eerst je bf een stuk naar beneden brengen en dan na een tijdje beginnen met de supps.

verder is het ook van belang op een goed voedingsschema op te stellen.

succes ermee!;):D

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat effect had ik al wel gemerkt ja ;)

Maar bedoel je dan echt voedingsschemawat ik hier vaker lees met rijst en kip en kwark e.d. of gewoon wat beter op me eten letten ?

Ja dat effect had ik al wel gemerkt ja ;)

Maar bedoel je dan echt voedingsschemawat ik hier vaker lees met rijst en kip en kwark e.d. of gewoon wat beter op me eten letten ?

begin daar maar eens mee... dat is vaak een goede start kan je later altijd aanscherpen.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, dus kort samengevat met mijn trainschema dus geen supplementen eigenlijk ?
En anders supplementen voor sneller herstel ?

kort samengevat: geen supplementen nemen.
heeft totaal geen toevoegde waarde aan je muscle growth.
zorg eerst maar dat je training, eten, rust in orde is. daarna kan je gaan denken aan supplementen.

Terug
Naar boven