AndroidHealthClinic

Supplementen bij de nakuur!

iron devoted

Huge Freak
Waardering
302
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
heey mensen,

het zit er helaas bijna weer op!:(
nu moet ik zien wat ik moet doen om met maximale te behouden
ik heb nolvadex als nakuur 2 weken op 40mg p/d en dan nog 2 weken op 20mg p/d.

welke supplementen. kan ik nu het beste er bij nemen om zoveel mogelijk te behouden en doe ik dat tijdens de nakuur of er na?
dacht zelf aan creatine en iets als tribulus?

wie helpt mij even verder??

bijvoorbaat dank.

Laatst bewerkt:
Zoals je zelf al zegt, tribulus kun je nemen. Om je libido weer op een gezond nivea te krijgen. En verder kun je creatine gebruiken, of beter een supplement met CEE en wat andere toevoegingen, om ook tijdens je nakuur nog een lekkere pomp te krijgen.

Verder zijn er naar mijn mening geen supplementen naast creatine e.d. die krachtig genoeg zijn voor wat jij zoekt.

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
Zoals je zelf al zegt, tribulus kun je nemen. Om je libido weer op een gezond nivea te krijgen. En verder kun je creatine gebruiken, of beter een supplement met CEE en wat andere toevoegingen, om ook tijdens je nakuur nog een lekkere pomp te krijgen.

Verder zijn er naar mijn mening geen supplementen naast creatine e.d. die krachtig genoeg zijn voor wat jij zoekt.

Succes.

in welke supps zit cee??

Wat super is na een (na)kuur is een NHA stack. Is een non hormonal anabolic stack. Kort erover, je lichaam kan meer testosteron aanmaken dan je normaal aanmaakt maar dit wordt geblokt, met een NHA stack gaat je lichaam zijn maximale testo aanmaken. Heb vorig jaar een cycle gedaan en ben er zo'n 4 kg van gegained.

Eventueel goed als supps na een kuur:

HMB
Ecdysterone
Tribulus

no-xplode of mega grow? lijken me wel goede opties.

• Topic Starter Topic Starter
oja nog een vraag!!!?waar kan ik al die spullen on-line kopen?
thx alvast!

Wat super is na een (na)kuur is een NHA stack. Is een non hormonal anabolic stack. Kort erover, je lichaam kan meer testosteron aanmaken dan je normaal aanmaakt maar dit wordt geblokt, met een NHA stack gaat je lichaam zijn maximale testo aanmaken. Heb vorig jaar een cycle gedaan en ben er zo'n 4 kg van gegained.

Eventueel goed als supplementen na een kuur:

HMB
Ecdysterone
Tribulus

Is NHA legaal supplement? Ik vind er namelijk niks over

Ik raad je clenbuterol sterk af! Het is een lomp middel, dat behalve wat ie hoort te doen nog veel meer doet. Clenbuterol werk zowel op je autonome zenuwstelsel als op je hersenen in. Je hart gaat met meer kracht je bloed door de bloedbanen duwen en hart raakt dan dus van slag.Clenbuterol stimuleert de zenuwen in je spieren zo sterk, dat je je handen niet meer stil kan houden. Gebruikers staan daarom vaak continu te trillen (tremor). Vergeet echter niet dat je hart ook een spier is en dus ook gaat trillen.

Vanwege zijn specifieke chemische structuur, is clenbuterol in staat de hersen-bloed-barrière te passeren en ook in je hersenen allerlei processen op te starten. Het gevolg: Chronische hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid, angst- en paniekaanvallen en onverklaarbare woede-uitbarstingen.

Ik heb het daar inderdaad van gekopieerd omdat ik het er helemaal mee eens ben. Je hoeft toch niet alles in je eigen woorden te omschrijven als het ergens anders perfect staat?
Ik ben verder niet tegen AS o.i.d maar vind het jammer dat sommige mensen niet verder kijken dan dat hun neus lang is.

IGF, nolva, arimidex, maca, horny goat weed, arginine

Kan ik nolvadex kopen in een apotheker?

ok thanks

niet echt een sup maar clen is ideal om je massa te behouden,

tijdens een kuur zijn de cortisol receptoren bezet door de steroide molekulen waardoor cortisol geen spierafbraak kan plegen.

Na de kuur kan de grote hoeveelheid cortisol die zich tijdens de kuur heeft opgebouwd zich massaal weer gaan hechten aan de receptoren.

Wanneer je direct na de kuur clenbuterol neemt nemen deze de plek over van de as op de receptoren en kan de cortisol nog geen schade aanrichten. Tijdens het gebruik van clen kan je eigen test aanmaak weer op gang komen omdat clen geen hormoon is.

Als je eigen test weer op peil is kan cortisol namelijk veel minder schade aanrichten en zo hou je dus ook veel meer massa over.

niet echt een sup maar clenbuterol is ideal om je massa te behouden,

tijdens een kuur zijn de cortisol receptoren bezet door de steroide molekulen waardoor cortisol geen spierafbraak kan plegen.

Na de kuur kan de grote hoeveelheid cortisol die zich tijdens de kuur heeft opgebouwd zich massaal weer gaan hechten aan de receptoren.

Wanneer je direct na de kuur clenbuterol neemt nemen deze de plek over van de as op de receptoren en kan de cortisol nog geen schade aanrichten. Tijdens het gebruik van clenbuterol kan je eigen test aanmaak weer op gang komen omdat clenbuterol geen hormoon is.

Als je eigen test weer op peil is kan cortisol namelijk veel minder schade aanrichten en zo hou je dus ook veel meer massa over.

Gaat dit verhaal ook op voor efedrine?Aangezien deze op dezelfde receptoren zitten als clen?Of zou efedrine te zwak hiervoor zijn?

Terug
Naar boven