redhead
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand een antwoord op de vraag of efedrine in de nakuur zinvol is ivm het bezetten van receptoren.Aangezien clenbuterol vaak hiervoor gebruikt wordt?
Ik denk niet dat ephedrine kan gebruikt worden voor dit doel, want het zou zelfs spiermassa afbreken...
clenbuterol houd de receptoren bezet zodat cortisol geen kans krijgt na de kuur.Aangezien efedrine volgens mij op dezelfde receptoren verblijven als clan had ik het idee dat dat misschien wel dezelfde werking kon geven vandaar.
Zou de Animal Methoxy Stack dan geen goed middel zijn na de kuur? Bevat toch wel de goede ingrediënten lijkt me.
Zou de Animal Methoxy Stack dan geen goed middel zijn na de kuur? Bevat toch wel de goede ingrediënten lijkt me.
Gebruik het nu enkel als ik eens een minder "energieke" dag heb, om toch hard te gaan tijdens de trainingen.clenbuterol illegaal of legaal, dan weet ik ff voldoende waar ik het moet zoeken hehe?
heey mensen,
het zit er helaas bijna weer op!![]()
nu moet ik zien wat ik moet doen om met maximale te behouden
ik heb nolvadex als nakuur 2 weken op 40mg p/d en dan nog 2 weken op 20mg p/d.
welke supplementen. kan ik nu het beste er bij nemen om zoveel mogelijk te behouden en doe ik dat tijdens de nakuur of er na?
dacht zelf aan creatine en iets als tribulus?
wie helpt mij even verder??
bijvoorbaat dank.
welke efedrine is er tegenwoordig? Ik had vasapro (ofzoiets) maar die is er niet meer precies