XXL Nutrition

Supplementen bij de nakuur!

Niemand een antwoord op de vraag of efedrine in de nakuur zinvol is ivm het bezetten van receptoren.Aangezien clen vaak hiervoor gebruikt wordt?

Enkele goede supplementen om na een kuur te nemen:

Tribulus + ZMA + 6-OXO stack (test booster)

NO-XPLODE (goed voor de pumps en de mentale boost)

Methoxyisoflavone (is super na een kuur, werkt cortisolverlagend)

Alles te verkrijgen op 1Fast400 - Nutritional supplements for health, athletics, diet, and bodybuilding, with free fitness information and articles

Zelf neem ik wel enkele weken clen na een kuur, maar voor sommigen is dit geen optie aangezien de zware nevenwerkingen (vooral woede uitbarstingen zijn bij mij van toepassing)

Gr.

Niemand een antwoord op de vraag of efedrine in de nakuur zinvol is ivm het bezetten van receptoren.Aangezien clenbuterol vaak hiervoor gebruikt wordt?

Ik denk niet dat ephedrine kan gebruikt worden voor dit doel, want het zou zelfs spiermassa afbreken...

zink en selenium supps
tribulus doet niets anders dan je bloedvaten verwijden en heeft geen invloed op je testo spiegel, net als horny goat weed of yohimbe.

Ik denk niet dat ephedrine kan gebruikt worden voor dit doel, want het zou zelfs spiermassa afbreken...

Clen houd de receptoren bezet zodat cortisol geen kans krijgt na de kuur.Aangezien efedrine volgens mij op dezelfde receptoren verblijven als clan had ik het idee dat dat misschien wel dezelfde werking kon geven vandaar.

clenbuterol houd de receptoren bezet zodat cortisol geen kans krijgt na de kuur.Aangezien efedrine volgens mij op dezelfde receptoren verblijven als clan had ik het idee dat dat misschien wel dezelfde werking kon geven vandaar.

Welke receptoren ephedrine juist bezet weet ik niet, dus daar zou je theorie voor een deel kunnen kloppen. Maar als je het gaat gebruiken voor hetzelfde doel als clenbuterol zou je wel eens teleurgesteld kunnen zijn. Als je lang aan de ephedrine zit verlies je namelijk veel spiermassa, heb het spijtig genoeg zelf moeten ervaren... Maarja het is zoals bij alles denk ik, wat voor de ene werkt, kan voor de andere totaal mislopen...

Gr.

Denk niet dat ephedrine meer spiermassa zou afbreken als clenbuterol hoor. Is nl ook anti-catabool. Dus ik denk eerder dat je ephedrine kunt gebruiken, je kan eventueel zelfst afwisselen 2weken clen, 2weken eph ofzo..

Zou de Animal Methoxy Stack dan geen goed middel zijn na de kuur? Bevat toch wel de goede ingrediënten lijkt me.

Zou de Animal Methoxy Stack dan geen goed middel zijn na de kuur? Bevat toch wel de goede ingrediënten lijkt me.

Is ondergedoseerd (je doos is op een week op als je de juiste dosering neemt), beter gewoon bulk powder kopen, komt veel goedkoper uit.

@ nightstalker: Ben je hier zeker van? Mja ik heb er in ieder geval slechte ervaringen mee, is super middel om te cutten, maar het cutte bij mij ook in de spieren :( Gebruik het nu enkel als ik eens een minder "energieke" dag heb, om toch hard te gaan tijdens de trainingen.

Gr.

niet gebruiken dus...

Vraagje dat hier ongeveer in thuishoort, zijn er stoffen uit bepaalde voeding te halen die bijvoorbeeld cortisol afbrekend/remmend, oestrogeenremmend, e.d. werken?

Dan denk ik aan wat drop met test doet, er moet toch zoon variand zijn voor andere stoffen...

clenbuterol illegaal of legaal, dan weet ik ff voldoende waar ik het moet zoeken hehe?

heey mensen,

het zit er helaas bijna weer op!:(
nu moet ik zien wat ik moet doen om met maximale te behouden
ik heb nolvadex als nakuur 2 weken op 40mg p/d en dan nog 2 weken op 20mg p/d.

welke supplementen. kan ik nu het beste er bij nemen om zoveel mogelijk te behouden en doe ik dat tijdens de nakuur of er na?
dacht zelf aan creatine en iets als tribulus?

wie helpt mij even verder??

bijvoorbaat dank.

Als je een goede creatine wilt heb je hier een link, ik durf me had in vuur te steken dat dit echt de een van de beste creantine is.

SNC Hercules-Fitness , welkom op onze site 22-11-2006 23:24

welke efedrine is er tegenwoordig? Ik had vasapro (ofzoiets) maar die is er niet meer precies

Ik heb tijdens en na de nakuur Cellmass en tribulus gepakt en helemaal geen dip gehad en alle kg's weten te behouden.

Als jij je geestelijk goed blijft voelen na de kuur zal je herstel ook veel beter zijn IMO. Als ik me goed blijf voelen in me nakuur en je positief blijft denken heb je ook minder last van stress. (cortisol)

Als je supplementeert met iets dan heb je daar vooraf al een bepaalde verwachting bij dus zal je je geestelijk beter voelen. Supplementen helpen je daarom alleen maar in de goeie richting de rest doe je zelf.

Terug
Naar boven