Weet iemand toevallig of het mogelijk is om bv ephedrine uit het buitenland te bestellen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, van deze site wilde ik dus wat ephedrine bestellen. Heb jij of iemand ervaring hiermee?
Ja, van deze site wilde ik dus wat ephedrine bestellen. Heb jij of iemand ervaring hiermee?
Ik heb meerder keren via die site ephedrine besteld, het gaat goed, je moet alleen geluk hebben dat de douane het er niet uit haald.
Ik raad je aan gewoon een poteiwit te bestellen met bijvoorbeeld 4 potjes ephedrine, dan valt het minder op.
Idd moet je tegenwoordig rekening houden dat je van de vervoerder Fedex nog een leuke naheffing krijg.
Succes
. Dus ik kan beter ook iets anders aanschaffen dan alleen ephedrine. Goed idee.bestel gewoon via usps krijg je het altijd thuis en geen rekening achteraf..binnen 10 dagen in huis..

heb een aantal keren besteld via usps en had altijd binnen 10 dagen..![]()
Kan je zeggen van welke site, hoeveel het totaal gewicht was en het aantal stuks, of korter, hoeveel je moest opleggen aan verzendings- en andere kosten?