MuscleMeat

Supplementen uit het buitenland bestellen

• Topic Starter Topic Starter
Ja, van deze site wilde ik dus wat ephedrine bestellen. Heb jij of iemand ervaring hiermee?

I know, maar ik bedoelde eigenlijk of je weleens ephedrine uit het buitenland bestelt hebt.

houd wel rekening met invoerrechten,btw, naheffing etc.

edit: is het illegaal dan.?

Ja, van deze site wilde ik dus wat ephedrine bestellen. Heb jij of iemand ervaring hiermee?

Ik heb meerder keren via die site ephedrine besteld, het gaat goed, je moet alleen geluk hebben dat de douane het er niet uit haald.
Ik raad je aan gewoon een poteiwit te bestellen met bijvoorbeeld 4 potjes ephedrine, dan valt het minder op.
Idd moet je tegenwoordig rekening houden dat je van de vervoerder Fedex nog een leuke naheffing krijg.

Succes

bestel gewoon via usps krijg je het altijd thuis en geen rekening achteraf..binnen 10 dagen in huis..

Ik heb meerder keren via die site ephedrine besteld, het gaat goed, je moet alleen geluk hebben dat de douane het er niet uit haald.
Ik raad je aan gewoon een poteiwit te bestellen met bijvoorbeeld 4 potjes ephedrine, dan valt het minder op.
Idd moet je tegenwoordig rekening houden dat je van de vervoerder Fedex nog een leuke naheffing krijg.

Succes

Ahahhahha 4 potjes is best wel veel of nie:D. Dus ik kan beter ook iets anders aanschaffen dan alleen ephedrine. Goed idee.

verschil tss USPS & Fedex ?

USPS: gratis , géén naheffing ,wel langer onderweg
Fedex: snel maar naheffing

is het zo ongeveer? zou ook via USPS willen proberen vandaar deze vraag.
Nog ervaringen met USPS hier?

heb een aantal keren besteld via usps en had altijd binnen 10 dagen..;)

Kan je zeggen van welke site, hoeveel het totaal gewicht was en het aantal stuks, of korter, hoeveel je moest opleggen aan verzendings- en andere kosten?

denk wel dat ie het over 1fast400 heeft hoor.
en als ik het goed heb komt er via USPS niets bij , gewoon langer wachten en de normale verzendkosten op je producten maar géén naheffing meer.
Verbeter me als ik fout ben.

Hoe ken je via USPS bestellen

als je een accountje hebt aangemaakt, krijg je die mogelijkheid te zien om via USPS te bestellen.
Dus niemand slechte ervaringen mee? Buiten dat het 10-15-20 dagen onderweg is (kan mij persoonlijk ni zoveel schelen)

Heb vandaag toevallig net me pakketje binnegekregen van 1fast400 ook via usps binnen 7 dagen zelfs dit keer en uiteraard geen naheffing!!!

Keer bij Bulknutrition met paypal iets besteld. Zelfde eigenaren als 1fast400. Hoorde er een maand totaal niks van, opende toen een klacht bij Paypal en ze stuurde het gelijk op en weer een halve maand later had ik het binnen. Ze verstuurde het alleen verplicht via Deutsche Post waardoor ik geen trackingnummer had. Maar alsnog was de prijs tig keer beter dan in Nederland..

Terug
Naar boven