XXL Nutrition

Supplementen uit het buitenland bestellen

En wat ben je in totaal nu kwijt aan verzending + heffing etc?

de verzendskosten zijn op dit moment echt extreem hoog.

Die blijven ook hoog. Olieprijs is wel wat gezakt maar het niveau van begin deze eeuw zal niet snel meer worden gehaald. Hoge olieprijzen betekent duur vervoer en hoge verzendkosten.

maar de optie USPS heb je nu niet meer.
daarom is het nu zo duur.
Ik snap niet waarom ze die optie weggehaald hebben.

Die blijven ook hoog. Olieprijs is wel wat gezakt maar het niveau van begin deze eeuw zal niet snel meer worden gehaald. Hoge olieprijzen betekent duur vervoer en hoge verzendkosten.

En de olieprijzen zullen weer omhoog gaan omdat de opecl-landen beslist hebben dat ze 1,2 mijoen minder vaten gaan oppompen!

Waar gaat dat naartoe he!!

maar de optie USPS heb je nu niet meer.
daarom is het nu zo duur.
Ik snap niet waarom ze die optie weggehaald hebben.

USPS leverde geloof ik nog wel eens problemen op met zoekraken pakketjes. Tevens doet USPS geen inklaring in land van aankomst, dat zorgt ook voor vertraging als het door de douane moet. Inklaring door de douane kan ontstellend traag zijn.

USPS leverde geloof ik nog wel eens problemen op met zoekraken pakketjes. Tevens doet USPS geen inklaring in land van aankomst, dat zorgt ook voor vertraging als het door de douane moet. Inklaring door de douane kan ontstellend traag zijn.

mischien wel maar het is veel goedkoper en bij mij is het altijd goed gegaan.
echt k*t dat het niet meer kan.

bij jou wel? heb je het zelf getest?

Vorige week nog heb ik het tss de betalingsmogelijkheden zien staan, zelf heb ik géén account, maar vriend van me wel.
Heb het op zijn pc gezien, en aangezien er nog andere leden zijn die via usps hun bestelling laatst hebben binnegekregen, zou ik hen toch s een mail sturen want dit vind ik echt raar.

Anders deze s bestuderen...

NutraPlanet.com: Sport Nutrition Supplements for Bodybuilding and Fitness needs

Vorige week nog heb ik het tss de betalingsmogelijkheden zien staan, zelf heb ik géén account, maar vriend van me wel.
Heb het op zijn pc gezien, en aangezien er nog andere leden zijn die via usps hun bestelling laatst hebben binnegekregen, zou ik hen toch s een mail sturen want dit vind ik echt raar.

Anders deze s bestuderen...

NutraPlanet.com: Sport Nutrition Supplements for Bodybuilding and Fitness needs

Die ziet er ook echt goed uit.
helaas hebben ze bepaalde dingetjes niet die ik echt wil hebben maar zeker 1 om te onthouden.
ik denk dat ik 1fast400 maar even een mail stuur.

natuurlijk is het mogelijk..tpg post neemt het gewoon over als het in nederland geleverd is..

Zeer goeie site om te bestellen , nog nooit problemen gehad...
Wel zoals gezegd opletten voor douane controle, men voorlaatste pakje was opengedaan... en was tr dichtgemaakt me plakband van de douane, gelukkig zat er op dat moment niets verboden in.. opletten dus!!!!

Grtz

Terug
Naar boven