MuscleMeat

Supplementen uit USA

Peiling Peiling Bestellen in het buitenland ?

• Ja, regelmatig

Stemmen: 5 16,7%
  • Nee, nooit

Stemmen: 10 33,3%
  • Waarom zou ik

Stemmen: 14 46,7%
  • Ik heb geld zat maakt mij niks uit

Stemmen: 1 3,3%

• Totaal stemmers
    30

wesio

Novice
Waardering
0
Mede Buffellaars,

Ik zat eens rond te kijken en zag dat de prijzen van supplementen in USA of UK. Toch wel wat goedkoper zijn dan hier.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee (bestellen, levering, betaling).
Of is er een goed alternatief om ze toch gewoon in Nederland te blijven bestellen.

Alvast bedankt.
:D

• Topic Starter Topic Starter
Die had ik inderdaad gevonden, alleen niet echt heel recent meer vandaar mijn vraag.

Ik houd het bij B&F en XXL. Buitenland is inderdaad goedkoper. Maar heb al teveel verhalen gehoord over mensen die uiteindelijk niks hebben aangekregen door problemen met Douane. Soms geld kwijt en soms terug kunnen recupereren met Paypal.

@robo007 ; Daar ben ik dus inderdaad ook bang voor wil ook geen poep bestelling doen dan van een paar tientjes. En weet niet welke stoffen er ingevoerd mogen worden en welke niet. Ik heb ook wel positieve verhalen gehoord, maar wil wel 100% zekerheid hebben dat het goed aankomt.

Die zekerheid heb je nooit. Je moet maar hopen dat het geleverd wordt. Daarnaast kan je douane het innemen of moet je extra invoerkosten betalen etc.

ik bestel al enkele jaren bij bulkpowders.. stukken goedkoper en nooit problemen

ik bestel al enkele jaren bij bulkpowders.. stukken goedkoper en nooit problemen

Die site had ik inderdaad ook al gevonden. Hoelang doen ze er over om een bestelling gemiddeld af te leveren ? Stonden wel goede producten op in verhouding met de prijs.

Die site had ik inderdaad ook al gevonden. Hoelang doen ze er over om een bestelling gemiddeld af te leveren ? Stonden wel goede producten op in verhouding met de prijs.

max 2weken tot nu toe, kheb het al binnen 6 dagen gehad en soms toch dag of 10. geen idee van wat dit afhangt!

max 2weken tot nu toe, kheb het al binnen 6 dagen gehad en soms toch dag of 10. geen idee van wat dit afhangt!

Dit is dus nog best te doen ga zo maar eens een bestelling plaatsen ! Verder nog overige sites waar de meer algemenere producten te bestellen zijn ?

:thumb:

die paar euro's meer of minder speel lieve rop veilig en bestel gewoon in NL

Is niet de moeite waard IMO. Naheffing en douane die eens doorheen je pakje gaat en alles door elkaar gooit waar je dan nog eens voor mag betalen ook, als ze al niets gestolen hebben waarvan zij denken dat jij het niet mag gebruiken, nee bedankt. :rolleyes:

Verzendkosten zijn duur en het is lang wachten. Producten zijn niet beter dan de huismerken hier.

Als je toch zo graag supergoedkoop uit buitenland haalt, blijf je beter binnen de EU. Dan heb je ook al die nadelen niet. BulkPowders.co.uk bijv.

Sommige producten (vnl uit de US) zijn een stuk goedkoper dan hier en je hebt het voordeel van de lage dollar. Daarnaast zijn sommige sups hier niet te koop. En voor bestellingen onder de 40 dollar betaal je geen invoerrechten.
Bij iherb betaal je 6 dollar verzendkosten en je hebt het meestal binnen 7 dagen.

Laatst bewerkt:
Zo laag staat de dollar trouwens niet meer nu, de euro is sinds mei vorig jaar veel gezakt tegenover de dollar.

Terug
Naar boven