XXL Nutrition

supplementen voor de beginners.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik Creatine Esther en als aanbevolen hoeveelheid staat er 2.5 Gr per dag en dan lees ik hier overal over dat mensen 10 Gr per dag nemen. Moet ik gewoon lak hebben aan dat advies, of is er veel verschil tussen verschillende creatines

Dus dan nu ook hier de vraag...
Ik wil verzwaren maar er zijn zo veel producten op de markt...

Kan er iemand me specifiek een procuct (en) aanduiden waarmee het zou moeten lukken...

Thx !
GrtzZz...

:cool:

Als ectomorf (wat je waarschijnlijk bent als je zwaarder wilt worden) kan je goed weightgainer gebruiken

Als ectomorf (wat je waarschijnlijk bent als je zwaarder wilt worden) kan je goed weightgainer gebruiken

Oké, zover was ik al... Nu?
Welke weight gainer is naar jouw mening DE beste !!
Ben aan't twijfelen voor deze mr is die effectief goed of enkel mooi voorgesteld?
MAMMOTH

Welke hebben jullie genomen? Die echt effectief was !!

persoonlijk heb ik mammoth en de WG van XXL nutrition gebruikt en werken allebij zeer goed. Ik vond mammoth wel zeer duur tov die van XXL nutrition.
In de toekomst zal ik die van XXL nutrition blijven gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik Creatine Esther en als aanbevolen hoeveelheid staat er 2.5 Gr per dag en dan lees ik hier overal over dat mensen 10 Gr per dag nemen. Moet ik gewoon lak hebben aan dat advies, of is er veel verschil tussen verschillende creatines

ik neem per training zo'n 5 gram
10 gram is echt overdreven.

licht dus net aan hoevaak ik train wat het gemiddelde per dag word.
maar 2,5 is wel een goeie richtlijn

Ik gebruik sinds een paar dagen creatine mono, maar moet ik deze op trainingsdagen ook in de ochtend in nemen en dan nog na de training in de namiddag of alleen elke ochtend van de week.

En nog een vraagje, kan ik de creatine het best met druivensap in nemen of met water en daarna een groot glas met druivensap nemen?

Alvast bedankt;)

creatine mono zou ik inderdaad in een suikeroplossing nemen, druivensap is niet echt een goeie keuze, ik zou voor dextrose gaan.

neem de crea inderdaad elke morgen (2 gram) + 2gram na elke training

Ik gebruik sinds een paar dagen creatine mono, maar moet ik deze op trainingsdagen ook in de ochtend in nemen en dan nog na de training in de namiddag of alleen elke ochtend van de week.

Ik ben van mening dat je creatine rondom je training moet timen. halve portie ervoor en half portie erna.
Op rustdagen kan je idd s'morgen nemen

Verders ben ik van mening dat als de cellen eenmaal verzadigd zijn je alleen maar bij hoeft te supplementeren op de dagen dat je traint. Als je niet traint verbruik je niets extra's en hoef je dus ook niet extra te supplementeren (1 van de weinige goede punten die uit het creatineserum verhaal naar voren is gekomen)

Maar aangezien je pas begonnen ben zou ik voorlopig elke dag nemen

En nog een vraagje, kan ik de creatine het best met druivensap in nemen of met water en daarna een groot glas met druivensap nemen?

probeer het eerst een zo, zonder extra koolhydraten. Als dit niet aanslaat zou ik het met dextrose proberen. Druivensap heeft gewoon te weinig snelle koolhydraten.

Ik zou trouwens beginnen met een klein dosis (bv 25gr)

Oke bedankt voor jullie reacties;) Ik zal van de week even voor dextrose gaan kijken.

Weet een van jullie of je dextrose bij de tuinen kan kopen, zo niet waar dan wel.

Zonnatura heeft druivensuiker zakken van een halve kilo (dat zijn van die gele verpakkingen) kan je gewoon bij AH enzo kopen!

Hallo mensen,

Ik train nu ongeveer een jaar, heb mn voeding redelijk op orde dus ik wil wat supplementen erbij gaan pakken..

Ik zat te denken aan nothing fancy, gewoon wat Whey eiwit en misschien wat vitaminen ofzo.

Kan ik dan het beste gewoon een pot Whey poeder kopen en er shakes van draaien? En wanneer/hoe vaak moet ik die dan nemen? Ik train nu 3x per week.

Bij voorbaat dank voor het antwoord,

Robert

Hallo mensen,

Ik train nu ongeveer een jaar, heb mn voeding redelijk op orde dus ik wil wat supplementen erbij gaan pakken..

Ik zat te denken aan nothing fancy, gewoon wat Whey eiwit en misschien wat vitaminen ofzo.

Kan ik dan het beste gewoon een pot Whey poeder kopen en er shakes van draaien? En wanneer/hoe vaak moet ik die dan nemen? Ik train nu 3x per week.

Bij voorbaat dank voor het antwoord,

Robert

ik zou de whey alleen gebruiken na de training. verder kun je je eiwitten goed uit nomale voeding halen :)

neem 30 gram whey met water na de training met eventueel snelle koolhydraten :)

Dank je wel,

Ik zag bovenaan de site een aanbieding van 5kg whey en 500gr creatine voor 85E, is dit goed spul? Het lijkt me ook interessant om eens te experimenteren met creatine, dus dit leek me wel een aardige aanbieiding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven