Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ectomorf (wat je waarschijnlijk bent als je zwaarder wilt worden) kan je goed weightgainer gebruiken
Ik gebruik Creatine Esther en als aanbevolen hoeveelheid staat er 2.5 Gr per dag en dan lees ik hier overal over dat mensen 10 Gr per dag nemen. Moet ik gewoon lak hebben aan dat advies, of is er veel verschil tussen verschillende creatines
Ik gebruik sinds een paar dagen creatine mono, maar moet ik deze op trainingsdagen ook in de ochtend in nemen en dan nog na de training in de namiddag of alleen elke ochtend van de week.
En nog een vraagje, kan ik de creatine het best met druivensap in nemen of met water en daarna een groot glas met druivensap nemen?
Alvast bedankt![]()
Ik gebruik sinds een paar dagen creatine mono, maar moet ik deze op trainingsdagen ook in de ochtend in nemen en dan nog na de training in de namiddag of alleen elke ochtend van de week.
En nog een vraagje, kan ik de creatine het best met druivensap in nemen of met water en daarna een groot glas met druivensap nemen?
persoonlijk heb ik mammoth en de WG van XXL nutrition gebruikt en werken allebij zeer goed. Ik vond mammoth wel zeer duur tov die van XXL nutrition.
In de toekomst zal ik die van XXL nutrition blijven gebruiken.

Hallo mensen,
Ik train nu ongeveer een jaar, heb mn voeding redelijk op orde dus ik wil wat supplementen erbij gaan pakken..
Ik zat te denken aan nothing fancy, gewoon wat Whey eiwit en misschien wat vitaminen ofzo.
Kan ik dan het beste gewoon een pot Whey poeder kopen en er shakes van draaien? En wanneer/hoe vaak moet ik die dan nemen? Ik train nu 3x per week.
Bij voorbaat dank voor het antwoord,
Robert