Fitness Seller

Supplementen voor droge massa?

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 media-items
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Beste mede BB-ers... ik heb nu gecut tot 7.1% BF en ga het rond dat BF houden, maar wil nog enkele kilo'tjes extra meepikken... uiteraard droge massa!

Hiervoor dacht ik direct aan kre-alkalyn, maar zijn er nog andere supps waarbij je een kg of 2-3 kunt groeien zonder in BF te stijgen (dus geen weight gainers etcetera).

volgens mij is 3 kilo droge spiermassa groeien zonder vet erbij te krijgen een illusie als je al op 7.1% zit, dat is mijn idee...

7.1% is trouwens wel lekker droog, wil ik ook :D

Jong, eet gewoon genoeg vis en kip, ga aan die gewichten trekken en doe iedere dag cardio, geheid dat je massa wint ;)

• Topic Starter Topic Starter
Jong, eet gewoon genoeg vis en kip, ga aan die gewichten trekken en doe iedere dag cardio, geheid dat je massa wint ;)

dat is't hem net, ik doe nooit cardio!
heb nu een knieblessure dus kan fietsen, lopen en steppen al van't lijstje schrappen... :sad:

mss eens een halfuurtje roeien tegen middelmatige weerstand :)
en zit nu ook heel hoog in eiwitten qua voeding: tonijn, shakes, steak, kip, kabeljauw,...

volgens mij is 3 kilo droge spiermassa groeien zonder vet erbij te krijgen een illusie als je al op 7.1% zit, dat is mijn idee...

7.1% is trouwens wel lekker droog, wil ik ook :D

van creatine kom ik meestal 2 a 3 kg bij hoor op 2 weken en da's geen vet en bijna geen vocht (want neem kre-alkalyn)
zit nu al 3 maand ofzo zonder dus zal weer een positief effect hebben als ik het nu weer een tweetal maand ga gebruiken :)

er moeten toch nog andere supps voor iets gelijkaardigs kunnen zorgen... niemand? :D

Hyperdrol + massFX combo van Anabolic Xtreme

(En nee, het zijn geen prohormonen)

post die link effe muay tai j

ben nieuwsgierig

Hyperdrol + massFX combo van Anabolic Xtreme

(En nee, het zijn geen prohormonen)

Wat is dat eigenlijk voor spul? Ik heb het idee dat het misschien tussen anabolen en supps ligt? Ik zal laatst hier zo'n engelse site langskomen waar ook zo'n rare dingen opstonden.

Het plantensteroid in Mass FX heet chlorogenin

Het bedrijf vermeldde meteen al wat de proefkonijnen zouden ervaren. In de eerste week zouden ze an alpha mentality over zich voelen komen. Ze zouden zich helemaal man voelen, libidineus en agressief, en bij zonsopgang spontaan kukeleku kraaien. In de tweede week zouden ze harder kunnen trainen, en meer pomp ontwikkelen. En de derde week zou hun lichaam veranderen. Mass FX zou resulteren in “lean muscle mass and strength gains”.

Kennelijk waren de ervaringen van de testers positief, want in november 2006 kon Anabolic Xtreme op de board van Anabolic Minds melden dat Mass FX in de verkoop ging.

Hyperdrol = 6-bromoandrostenedione

De eerste vijfduizend potjes Hyperdrol zijn alweer verkocht, meldt c-los 21 tevreden op het forum van AnabolicMinds.com. De representative van Anabolic Xtreme is niet verbaasd. Hyperdrol is zulk goed spul, dat het wel raar zou zijn als Hyperdrol geen kassakraker zou zijn.

T'is hetzelfde als Jungle Warfare en Alri BAM. Maar Hyperdrol (die ondertussen verbeterd is) en MassFX geven betere gains.

JW en BAM zijn beter voor de cut.

Op bb.com kan je tientallen logs vinden met de resultaten.

Alleen hoeveel doekoes deze schatjes kosten zou ik niet weten...
Weet jij dat Ripaf?

Niet goedkoop, als je van bb.com bestelt en een 8 weken combo doet 184 Euro.

4 weken => 90 Euro

Voor hyperdrol en massfx.

jungle Warfare en Alri BAM is goedkoper, deze heb ik over 2 maand gedaan. Was nie slecht, maar de volgende wordt het hyperdrol voor iets meer massa.

Niet goedkoop, als je van bb.com bestelt en een 8 weken combo doet 184 Euro.

4 weken => 90 Euro

Voor hyperdrol en massfx.

jungle Warfare en Alri BAM is goedkoper, deze heb ik over 2 maand gedaan. Was nie slecht, maar de volgende wordt het hyperdrol voor iets meer massa.

ach voeding is ook niet goedkoop hé... je moet iets over hebben voor je sport :D

zou het niet te bestellen zijn via "lokale" sportvoeding- en supplementenshops?

wat gaf die jungle fare en alri bij jou qua effect? vertel eens over je gains...

1,5 Kg van verzwaard, een stuk droger van geworden, meer zweten tijdens de training, vooral krachtstoename en meer uithouding en stoer voelen tijdens de training :D

1,5 Kg van verzwaard, een stuk droger van geworden, meer zweten tijdens de training, vooral krachtstoename en meer uithouding en stoer voelen tijdens de training :D

bij de kinesist waar ik train voel je je altijd stoer tussen al die revaliderende mensen die nog geen 10 kg kunnen opheffen :D

1.5 kg + droger is zeker een positief effect!
en hoeveel kostte je dat? hoe lang gebruikt?

8 weken gebruikt (Alri BAM maar de laatste 4 weken erbij gezwierd omdat het nog maar uit was) en twee potten Jungle Warfare. Was een 95 euro.

Wel als je bij bb.com bestelt, international postal service selecteren als verzendwijze, dan krijg je geen naheffing. ;)

Hoevele moet je er per dag nemen dan? Van dat hyperdrol en massfx?

Terug
Naar boven