XXL Nutrition

Supplementen voor droge massa?

• Topic Starter Topic Starter
Ja als het op de doos staat is het al te laat, dan weet je pas hoeveel je moet bestellen:P

Ik heb op andere sites gekeken, niet bodybuilding.com.. en op die sites stond niks dus...

check bodybuilding.com dan ff en post het hier ook meteen als je wilt :D

dan geef ik je meteen karma ervoor vanaf ik er weer kan geven ;)

1,5 Kg van verzwaard, een stuk droger van geworden, meer zweten tijdens de training, vooral krachtstoename en meer uithouding en stoer voelen tijdens de training :D

Heb je het over hyperdrol/massFX of over jungle warfare en alri bam?

Heb ook een raar gevoel als ik de namen bekijk van deze dingen: zijn het nu gewone supplementen of leunt het dicht aan bij anabolen/prohormonen?

Dat vraag ik me nou ook af..

Pfff, zo speciaal zijn ze nu ook weer nie hoor. T'is niet dat ge nolvadex en liver support erbij moet nemen.

:D

Bij mijn laatste week van Jungle Warfare heb ik zelfs 6 ipv 3 capsulles per dag genomen.

Beste mede BB-ers... ik heb nu gecut tot 7.1% BF en ga het rond dat BF houden, maar wil nog enkele kilo'tjes extra meepikken... uiteraard droge massa!

Hiervoor dacht ik direct aan kre-alkalyn, maar zijn er nog andere supplementen waarbij je een kg of 2-3 kunt groeien zonder in BF te stijgen (dus geen weight gainers etcetera).

Een kg of 2-3 droge spierwinst lijkt me lastig om voor een groot deel toe te schrijven aan een supplement (alhoewel 2 kg met creatine soms mogelijk is). Je kan wél ondersteuning krijgen voor je groei. Hoeveel je groeit is verder vooral afhankelijk van de combinatie training, voeding en genetische aanleg.

Als je daarbij geen benen kan trainen vanwege een spierblessure heb je waarschijnlijk een probleem :(

Een supplement dat je eens zou kunnen proberen behalve creatine is visolie. Het bevordert spieropbouw en vetafbraak. Het effect is mild maar op de lange termij zeker aanwezig. Daarnaast is het gezond, wat je van veel experimentele supplementen niet kan zeggen :eek:

Kris :)

Een kg of 2-3 droge spierwinst lijkt me lastig om voor een groot deel toe te schrijven aan een supplement (alhoewel 2 kg met creatine soms mogelijk is). Je kan wél ondersteuning krijgen voor je groei. Hoeveel je groeit is verder vooral afhankelijk van de combinatie training, voeding en genetische aanleg.

Als je daarbij geen benen kan trainen vanwege een spierblessure heb je waarschijnlijk een probleem :(

Een supplement dat je eens zou kunnen proberen behalve creatine is visolie. Het bevordert spieropbouw en vetafbraak. Het effect is mild maar op de lange termij zeker aanwezig. Daarnaast is het gezond, wat je van veel experimentele supplementen niet kan zeggen :eek:

bedankt alvast voor je reply...

één vraagje: zorgt visolie niet nét voor calorieverbranding? Het zou een supplement moeten zijn om nu te nemen... nu ik al droog sta, dus calorieen verbranden is niet aan de orde :D

bedankt alvast voor je reply...

één vraagje: zorgt visolie niet nét voor calorieverbranding? Het zou een supplement moeten zijn om nu te nemen... nu ik al droog sta, dus calorieen verbranden is niet aan de orde :D

Nee visolie verhoogt de calorieverbranding niet. Het kan er wel voor zorgen dat de voeding die je eet voor een groter deel naar je spierweefsel gaat in plaats van je vetcellen. Daarnaast zal de energie die je verbruikt voor een groter deel uit vet bestaan in plaats van koolhydraten.

Nee visolie verhoogt de calorieverbranding niet. Het kan er wel voor zorgen dat de voeding die je eet voor een groter deel naar je spierweefsel gaat in plaats van je vetcellen. Daarnaast zal de energie die je verbruikt voor een groter deel uit vet bestaan in plaats van koolhydraten.

ah weer iets nieuws bijgeleerd!

hartelijk dank

hey thai haal nou s die geile h**r van je avatar af...krijg iedere keer een stijve van die lekkere billen van die sl*t :)

ik heb nog visolie liggen, wanneer adviseer jij die dan te nemen? bij ontbijt of bij trainen of na trainen of voor slapen en hoeveel caps? :)

Nu alweer op zoek naar een wondermiddel? Je bent net van het kuur idee afgestapt.

Nu alweer op zoek naar een wondermiddel? Je bent net van het kuur idee afgestapt.

idd... ik wil er droge massa bij, nog veel droge massa en als die er vandaag bijkan waarom zou ik dan wachten tot morgen?
supplementen zijn geen wondermiddel, maar kunnen wel degelijk helpen imo!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven