MuscleMeat

supplimentencombo voor aanstaande zomer

jefavroemeen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
78kg
aanstaande zomervakantie (3 maanden) ben ik echt van plan heel gespierd te worden, ik train 4x in de week en mijn voedingsschema over het algemeen ziet er gewoon in orde uit, net als mijn trainingsschema zelf

nu wil ik jullie vragen of jullie denken dat ik met de onderstaande supplimenten een echt goed resultaat zal bereiken, en of het soms niet TE veel is (ik sta niet echt bekend onder gebruik van voedingssupplimenten, ik gebruik enkel alleen whey en creatine op dit moment)

(alle onderstaande supplimenten zijn huismerk van body&fitshop, gewoon betaalbaar en heeft een goede reputatie)

Whey perfection (s'ochtends)
Micellar casein (s'avonds voor het slapengaan)
Ultra fine oats (s'ochtends bij mijn whey shake en s'avonds bij mijn casein shake)
Super creatine! (s'ochtends)
Grow! (s'ochtends, s'avonds bij avondmaal en voor het slapengaan)
Sport & Vitaliteit (s'ochtends, s'avonds bij avondmaal en voor het slapengaan)
Pure Omega-3 (s'ochtends, s'middags en s'avonds bij de grote maaltijden)

ik heb expres niet gekozen voor een pre/intra/post workout omdat ik hier niet volledig afhankelijk van wil worden, na de zomer wil ik weer gewoon door gaan met mijn proteine en creatine shakes alleen

dus, vinden jullie dit teveel qua voedingssupplimenten of denken jullie dat ik hier echt een mooi resultaat mee zal bereiken ?

Je voedingsschema ziet er in orde uit? Ik ben benieuwd..

• Topic Starter Topic Starter
Je voedingsschema ziet er in orde uit? Ik ben benieuwd..

s'ochtends bruin brood met kaas+kipfilet+sla, wat fruit en wat melk
s'middags rijst/pasta met kip/biefstuk/vis/ei met wat fruit
s'avonds aardappelen/pasta met kip/biefstuk/vis

als tussendoortjes gebruik ik gewoon random dingen, want ja het is tenslotte wel zomervakantie en moet er een beetje van genieten

aanstaande zomervakantie (3 maanden) ben ik echt van plan heel gespierd te worden,
:woot:BEACH-BOY:woot:

Post je voedingsschema even ;)
Dit

s'ochtends bruin brood met kaas+kipfilet+sla, wat fruit en wat melk
s'middags rijst/pasta met kip/biefstuk/vis/ei met wat fruit
s'avonds aardappelen/pasta met kip/biefstuk/vis

als tussendoortjes gebruik ik gewoon random dingen, want ja het is tenslotte wel zomervakantie en moet er een beetje van genieten
Is namelijk geen serieus voedingsschema.

Om de hoeveel tijd eet je? Zie hier maar 3 maaltijden staan.

• Topic Starter Topic Starter
:woot:BEACH-BOY:woot:

Post je voedingsschema even ;)
Dit

Is namelijk geen serieus voedingsschema.

Om de hoeveel tijd eet je? Zie hier maar 3 maaltijden staan.

dit was in het kort gewoon even, een uitgebreid voedingsschema stel ik later nog wel samen maar ik wil dat niet te uitgebreid houden omdat mijn vakantie dan meer stressen om voeding dan genieten word. wat betreft om de hoeveel tijd ik eet, om de 2-3 uurtjes wel wat. ik heb daarboven alleen even mijn hoofdmaaltijden gepost

Terug
Naar boven