Fitness Seller

Supps voor kuur?

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Hi,

Ik ga de eerste week van januari beginnen met een test/d-boll kuur van 10 weken (excl. nakuur en supps daarna).

Op dit moment gebruik ik nog Swole V2 (crea achtig product) waar ik lekker op ga. Nu is de pot bijna op (na een maandje), maar heb ik nog 1 pot daarvan staan.

Is het nu handig om voor je kuur even een maandje of 1,5 helemaal zonder supps (excl. eiwitten) te trainen om zodoende de 'klap' van de AAS groter te laten zijn, of maakt dat helemaal niets uit en kan ik gewoon die pot de komende 4 weken weer naar binnen werken. :p

Your input please!

Hey MrJ long time no thread ;)

Maakt niets uit je kan gewoon die pot opmaken aangezien je met bijvoorbeeld Creatine ook stopweken hebt. Als jij nu nog een creatine kuurtje doet van 4 weken dan moet je weer ff stoppen met creatine (normaal gesproken iets van 4 tot 6 weken maar nu langer omdat je weer met roids bezig gaat). Zodra je kuur is afgelopen en je roids zijn uitgewerkt dan gewoon weer al je supps gebruiken om de klap zo goed mogelijk op te vangen.

suc6 in Januari :thumb:

Laatst bewerkt:
zou het zelf niet doen. Kracht en vocht pak je genoeg tijdens je kuur en of je nu 10 of 11 kilo pakt (met crea erbij) zal je op dat moment niet zoveel uitmaken. Maar om na je kuur nog flink hard door te beuken kan de swole de klap ná de kuur iets kunnen compenseren. Ben je wellicht iets slapper doordat je niet meer kuurt enzo, maar die swole maakt het een beetje goed. Denk niet dat de klap van de as harder aankomt door het stoppen met crea. Klap komt toch wel :D. maar stop er lekker mee, probeer de massa van de swole vast te houden...beest tijdens je kuur en knal even hard na die tijd door!!!
swole ze ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm, 2 verschillende antwoorden. :)

Ik zou bijna zeggen dat het tijd voor een poll is. :p

Dus of er mee stoppen tot aan m'n kuur als de pot leeg is (eind deze week), of de volgende pot aanbreken en dan net 1 a 2 weken voor m'n kuur ermee eindigen.

Staat 1-1 nu. :)

dude, ff lezen. geven namelijk excact hetzelfde antwoord:
jimbo zei:
stoppen met creatine (normaal gesproken iets van 4 tot 6 weken maar nu langer omdat je weer met roids bezig gaat). Zodra je kuur is afgelopen en je roids zijn uitgewerkt dan gewoon weer al je supps gebruiken om de klap zo goed mogelijk op te vangen.
oftewel tijdens je kuur niet, ma erna.
zei ik ook toch?
2-0 dus ;)

MrJ wilt gewoon een poll aanmaken D. laat hem maar ;) :D

Crea en gluta voor na de kuur.

Tijdens kuur: wei, amino, vitamine/mineralen, vitamine C, Magnesium, lijnzaad.

Heb hier ook geleerd wat leverbeschermende middelen te nemen tijdens een orall kuur. Mariadistel i presume?

En hoe zat het met prostaatbeschermers zoals Saw Palmetto?

Gr!
Your troubleshooter, JuggerNaut

D. zei:
dude, ff lezen. geven namelijk excact hetzelfde antwoord:

oftewel tijdens je kuur niet, ma erna.
zei ik ook toch?
2-0 dus ;)

Oeps, ik las te snel, sorry. :)

JuggerNaut zei:
Crea en gluta voor na de kuur.

Tijdens kuur: wei, amino, vitamine/mineralen, vitamine C, Magnesium, lijnzaad.

Heb hier ook geleerd wat leverbeschermende middelen te nemen tijdens een orall kuur. Mariadistel i presume?

En hoe zat het met prostaatbeschermers zoals Saw Palmetto?

Gr!
Your troubleshooter, JuggerNaut

Mariadistel na de 5 weken DBoll ja. Whey, aminos, vit. etc. neem ik altijd al, dus ook tijdens de kuur. :)

Prostaatbeschermers leken me niet nodig, maar dat kijk ik nog ff na, tnx.

Mariadistel na de 5 weken DBoll?

Doe je lever een plezier, zeker met die dbol-troep, en begin er in week 1 meteen mee! Daarnaast is het verstandig om zoals Jugger al aangaf een goed multisupp te gebruiken (bespaar dus niet op de kosten en neem geen commerciele drogisterij-junk), vitamine-c in grote hoeveelheden en ach, een prostaatbeschermer zou niet overbodig zijn, het werkt super-ontlastend en zal je een hoop plaspijn besparen.

Wat de creatine-vraag betreft hou ik me op de achtergrond.

Succes.

True, dat heb ik van BigCat. Die raadde mij het gebruik van Mariadistel om die reden af tijdens de DBoll. Daarna mag wel weer ja.

Ik gebruik zelf altijd al 1 dagravit als MultiVit. en 10 Vit. C per dag. (2x ontbijt, 3x 12uur maaltijd, 3x avondmaaltijd en 2x voor 't slapen). Dus dat zit wel goed.

Tijdens mijn kuur dus een prostaatbeschermer. IK zal zo nog ff kijken welke ik zal nemen, in welke hoeveelheden en hoelang.

Tnx.

/edit:
Hier staat dat een prostaatbeschermer de werking van de AAS kan doen verminderen: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=5468

Admin zei:
Saw palmetto werkt maar het verminderd zowel de conversie van testosterone naar dihydrotestosterone als het binden van dihydrotestosterone aan de AR.

Het verminderd dus waarschijnlijk in zekere mate de krachttoename.

Hoe het precies werkt weet men nog niet maar dat het werkt is al in meerdere dubbel-blinde studies aangetoond en het werkt zelfs even goed of beter dan finasteride zonder de kwalijke neveneffecten van die laatste.

Laatst bewerkt:
Dagravit is dus een voorbeeld van commerciele drogisterij-vitaminen.

Wist je dat sporters-multivitaminen van een goed merk, gebaseerd en samengesteld voor sportes, zelfs omgerekend goedkoper is?

Ik gebruik altijd Super Daily Complete (of gewone Daily Complete, daar zit iets minder Vit B in) van Ultimate Nutrition, supplement voor krachtsporters.
Kost €39.95 voor 270 tabs. Ben je beter mee uit en is veel beter gedoseerd voor de BB'er.

Is dat zo? Ik dacht die altijd goed waren! Damn, weer wat geleerd.

Ik zal dan eens ff rondkijken daarvoor.

Terug
Naar boven