XXL Nutrition

Sus aan 250mg per week

Heman

Novice
Waardering
0
Hoi iedereen,

dit is mijn eerste post sinds jaren. Vroeger zat ik vaak op het oude board maar dat is ondertussen alweer een poosje geleden.
Ben een tijdje gefocused geweest op thaiboksen maar ben sinds kort weer helemaal bezeten van het ijzer.
En ik heb zin in een kuurtje. Nu heb ik vroeger reeds twee kuren gehad.
Eentje met orale winstrol en een tienweker met 500mg sus en 200mg deca.
Op de winstrolkuur pakte ik 3kg en op de sus/deca pakte ik er 10 maar hield er uiteindelijk maar een goeie 5-6 van over (ik spreek dan over een maand of twee na datum). Ik had toen het idee dat het eigenlijk een beetje teveel van het goede was.

Nu mijn vraag. Mijn dokter wil me begeleiden maar dat worden natuurlijk minimale doseringen. Nu denk ik wel dat minimale doseringen kunnen werken mits je training en voeding 100% in orde zijn.
Ik ga denk ik voor 250mg sus per week gaan voor een week of 8. Doel een schone kilo of 5.

stats : 28j - 100kg - 15% - 1m80

Wat denken jullie hiervan en wat zijn eventuele ervaringen met een "licht" kuurtje als dit.

Waarom wil je graag met Sust. kuren en niet met bijv. een Test. Enth.? :)

• Topic Starter Topic Starter
Maakt me niet uit eigenlijk. Als hij testoviron wil voorschrijven is dat ook ok voor mij.

Je gaat dus alleen kuren met wat de huisarts je voor kan, en wil, schrijven?

Dat weet ik eigenlijk nog niet goed.
Stel dat hij 250mg test geeft per week en ik neem er een extra 250mg bij kan hij dat dan niet zien via de bloedwaarden ?

Maar laat ons ervan uitgaan dat ik die 250mg/week neem. Kan je hiermee degelijke resultaten halen ?

Het zal wel wat opvallen denk ik ja. Je hormoonspiegels zullen een stuk hoger liggen dan.

Tja, wat is een degelijk resultaat? Ik ben van mening dat je beter 1 goede kuur kan nemen dan 2 minder goede. En ik denk toch echt (gezien je stats) dat 250mg Sust. per week net iets te weinig is. :)

Ik denk het eerlijk gezegd ook maar weet dus niet hoeveel hij me precies wil geven.
Ik zal ’s met hem gaan praten. We hebben het er ooit over gehad en toen sprak hij over “minimale doseringen”. Maar ja wat is minimaal ?

Wat zou jij mij adviseren dan ?

Als je perse met Sust. wilt gaan kuren, zou ik 2x 250mg Sust. per week zetten. Dus niet 1x 500mg. Dit om zodoende stabielere bloedwaardes te creeeren.

Nakuren met Nolva en eventueel wat HCG. Geen idee in hoeverre je dokter je daarbij zou kunnen helpen echter.

Terug
Naar boven