XXL Nutrition

sus bij het bread en butter receptje

peke

Cool Novice
Waardering
1
ben vandaag weer langsgeweest bij mij opiumzuigende huisdokter
en omdat ik al een ruime tijd bezig ben met het plannen van men eerste kuurtje heb ik daar nog es geinformeerd naar welke spullen er te krijgen zijn via de legale manier hehe
als resultaat een mooi voorschriftje voor men nakuur en 12 ampullen van 1ml sus 250 mooi land toch soms he belgie spijtig dat de deca hier niet sterk genoeg is maar ja kan ze wel krijgen van ug
de kuur die ik wou gaan doen was
Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-6 : 30 mg dianabol /ED
Week 12-15 : 25 mg nolvadex ed
maar nu is men vraag als ik de complete kuur op 6 weken zet is dit niet beter voor een beginners kuur
en aangezien de dokter geen test e in haar boekje had staan heb ik maar sust genomen moet ik hiervan dezelfde hoeveelheid nemen als de test e
en heeft het hetzelfde effect

dit is dus nog altijd maar voorbereiding ik ga echt niet over een nacht ijs gaan hoor tips aub

sust is niet voldoende om 1x per week te zetten... i.v.m. stabiele bloedwaardes door de propionate die erin zit..
je kuur gewoon 10 weken houden, 6 weken is te kort na 3,5 week zit je pas op een stabiel niveau om te groeien.

maar test e niet bij de doktor? volgens mij heb je er zowieso testoviron dat is gewoon test enanthate uit de belgiesche apotheek

sust is niet voldoende om 1x per week te zetten... i.v.m. stabiele bloedwaardes door de propionate die erin zit..
je kuur gewoon 10 weken houden, 6 weken is te kort na 3,5 week zit je pas op een stabiel niveau om te groeien.

maar test e niet bij de doktor? volgens mij heb je er zowieso testoviron dat is gewoon test enanthate uit de belgiesche apotheek

Misschien wel eens interessant om te lezen voor je:
No-Nonsense Training - Sustanon 250 doorgerekend

• Topic Starter Topic Starter

dat is een interesant stukje text wat ik daar dus uit begrijp is dat sust op een haar na hetzelfde is als test e

en dat de dokter test e niet kende is wel spijtig ja ze noemde me alle soorten op en de andere test waren er allemaal bij maar omdat ik alleen over de sus gelezen had ik die maar genomen tja is niet simpel he ik voelde mij op dat moment een kind in een snoepwinkel volgende keer kop erbij houden
maar effin ben dus al flink geholpen nu maar hopen dat het ziekenfonds een deel betaald hehe zalig he ;)

Ik zou de Test E nemen ipv Sust. Het nadeel van sust is dat het minimaal 2x in de week moet zetten. Voorkeur gaat naar 3x.

De test E kan je wel op 500mg p/w zetten.

Belgie..kan het nog gekker?? In NL krijg je niet eens bloedonderzoek en ons buren schrijven je gewoon medicijnen voor die zijn/haar patienten medisch gezien niet eens nodig hebben.

Maarre..succes met je kuur!!

hmmm denk dat ik dat ook eens ga proberen zal ik daar ook igf en gh kunnen krijgen op recept:rolleyes:

Wees gerust je krijgt dat niet zomaar overal in Belgïë, misschien wil die dokter wat bijverdienen. Want anabolen zijn hier illegaal. Tenzij in bepaalde gevallen natuurlijk.

hmmm denk dat ik dat ook eens ga proberen zal ik daar ook igf en gh kunnen krijgen op recept:rolleyes:

Nou heb ik toevallig Genotropin HGH van Pfizer..zijn 12 mg cardridges..wat overeenkomt met 36 IU en dat spul kost in de apotheek 650 euro per stuk..

prijstechnisch kan je denk ik beter op de zwarte markt gaan zoeken bro..

Sust op brood :rolleyes:

Kijk,dit vind ik nou duidelijk en geloofwaardig.Zo is sust ook ontwikkeld.Al dat gelul dat je sust om de 3 dagen moet zetten vanwege de korte esters.En dat fabeltje over schommelende bloedwaardes kunnen ook wel in de vuilnisbak gedeponeerd woorden.
We willen hier zo graag ons eigen theorieen verzinnen terwijl alles al is uitgedoktert bij de ontwikkeling.Puntje bij paaltje kun je alle theorieen die hier zijn verzonnen sinds 2002 wel vergeten. Opbouwen is niet achterhaald,schommelende bloedwaardes bij sust is gelul,frontkick idem dito.Natuurlijk is er verschrikelijk veel nuttige informatie,maar het geeft wel aan dat je niet zomaar alles moet aannemen.:D

Mm,had het beter niet kunnen neerzetten.Zal wel weer een hoop commentaar en een boel negatieve karma krijchen.:o

leg dat eens uit als je wilt...

hehe.... Ik had dat artikel nog niet gelezen.. Als dat idd waar is dan vergeet je mijn reactie maar :P

Misschien dat ik toch zelf ook ga kiezen voor een SUST + deca ipv TEST e + Deca. Ik ging er namelijk altijd vanuit dat door de korte esthers van Sust je minimaal 2 a 3x per week moet zetten om je bloedwaardes stabiel te houden.

Kan iemand mij vertellen in hoeverre dat artikel betrouwbaar is? Ik heb er te weinig ervaring mee om zelf te beoordelen of dat artikel betrouwbaar is.

Maar als je toch overweegt om Test E te gaan gebruiken zou ik aanraden om de dosering iets hoger te doen. 250mg p/w is niet erg veel.

hehe.... Ik had dat artikel nog niet gelezen.. Als dat idd waar is dan vergeet je mijn reactie maar :P

Misschien dat ik toch zelf ook ga kiezen voor een SUST + deca ipv TEST e + Deca. Ik ging er namelijk altijd vanuit dat door de korte esthers van Sust je minimaal 2 a 3x per week moet zetten om je bloedwaardes stabiel te houden.

Kan iemand mij vertellen in hoeverre dat artikel betrouwbaar is? Ik heb er te weinig ervaring mee om zelf te beoordelen of dat artikel betrouwbaar is.

Dat artikel is vrij betrouwbaar, er zijn meerdere artikels die hetzelfde bewijzen. Als je je er verder in wilt verdiepen kun je gaan zoeken op pubmed.com.

Kijk,dit vind ik nou duidelijk en geloofwaardig.Zo is sust ook ontwikkeld.Al dat gelul dat je sust om de 3 dagen moet zetten vanwege de korte esters.En dat fabeltje over schommelende bloedwaardes kunnen ook wel in de vuilnisbak gedeponeerd woorden.
We willen hier zo graag ons eigen theorieen verzinnen terwijl alles al is uitgedoktert bij de ontwikkeling.Puntje bij paaltje kun je alle theorieen die hier zijn verzonnen sinds 2002 wel vergeten. Opbouwen is niet achterhaald,schommelende bloedwaardes bij sust is gelul,frontkick idem dito.Natuurlijk is er verschrikelijk veel nuttige informatie,maar het geeft wel aan dat je niet zomaar alles moet aannemen.:D
Sjesus de master heeft gesproken... hier kan je redelijk wat commentaar op verwachten..
was jij diegenen ook niet die nakuren niet nodig vond.. zo ja zet dat ook even bij je mooie verhaaltje

lees je wel goed trouwens... volgens mij heeft G21 netjes uitgelegd in een eerdere post van hem wat een frontload werkelijk is en doet met je en wat je er als voordeel mee uit kan halen..

dan erbij als je mij mischien wil uitleggen wat een propionate ester doet en om de hoeveel dagen dat propionate moet worden gezet, dan kan je ook nagaan hoevaak sust in princiepe eigenlijk moet worden gezet...

eigen theorien verzinnen we helaas niet... mja mischien jij dan... van wie heb jij je kennis verkregen...? veel onderbouwen doe je niet en veel zinnigs heb je hier niet te vertellen kom dan eens met een mooie waslijst onderzoeken die jij me kan laten zien over je nakuren frontloaden en stabiele bloedwaardes shizzle zodat jij mij en de rest van de forum members kunt overtuigen met je mooie theorie...

Sjesus de master heeft gesproken... hier kan je redelijk wat commentaar op verwachten..
was jij diegenen ook niet die nakuren niet nodig vond.. zo ja zet dat ook even bij je mooie verhaaltje

lees je wel goed trouwens... volgens mij heeft G21 netjes uitgelegd in een eerdere post van hem wat een frontload werkelijk is en doet met je en wat je er als voordeel mee uit kan halen..

dan erbij als je mij mischien wil uitleggen wat een propionate ester doet en om de hoeveel dagen dat propionate moet worden gezet, dan kan je ook nagaan hoevaak sust in princiepe eigenlijk moet worden gezet...

eigen theorien verzinnen we helaas niet... mja mischien jij dan... van wie heb jij je kennis verkregen...? veel onderbouwen doe je niet en veel zinnigs heb je hier niet te vertellen kom dan eens met een mooie waslijst onderzoeken die jij me kan laten zien over je nakuren frontloaden en stabiele bloedwaardes shizzle zodat jij mij en de rest van de forum members kunt overtuigen met je mooie theorie...

Daar heb je lulletje rozenwater ook weer.Ik zit vanaf het begin op dit forum,en hier komt de theorie vandaan dat je na winstrol moet nakuren,schommelende bloedwaardes bij sust en frontloaden en niet vergeten dat opbouwen achterhaald is.Langzamerhand is dit overgenomen door andere boards.

Daar heb je lulletje rozenwater ook weer.Ik zit vanaf het begin op dit forum,en hier komt de theorie vandaan dat je na winstrol moet nakuren,schommelende bloedwaardes bij sust en frontloaden en niet vergeten dat opbouwen achterhaald is.Langzamerhand is dit overgenomen door andere boards.
Wat wil je hiermee nu eigenlijk zeggen? probeer t nu eens iets duidelijker te formuleren want ik snap er geen hol van...

Ik zou de test op 500mg zetten. Voor de rest ziet het er lekker uit!

Terug
Naar boven