Fitness Seller

sus/eq/dbol

Schwarzenegger2

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Ik ben deze week een kuur gestart met sustanon/boldenone/dianabol

Ik spuit 2x(250sus/250boldenone) in de week. + 40mg Dianabol p dag

Dit is al wel mijn 3e kuur, mijn vorige kuur was bijvoorbeeld 4x(350mg supersust) per week + naposim 50mg/ed voor 8 weken.

Ik ben me ervan bewust dat ik m'n 2e kuur niet goed heb aangepakt, maar het is nu eenmaal zogegaan.

Mijn vraag: Kan ik met deze doseringen nog winst behalen, of moet ik verhogen?

wk 1-16 500mg Sustanon
wk 1-14 500mg Boldenone
wk 1-4 40mg Dianabol

Alvast bedankt!

dboll is wel goed zo,Bold moet volgens mij altijd hoog gedoseerd anders weinig effect.
Test zou ook wel iets hoger kunnen!

• Topic Starter Topic Starter
ja dat vind ik wel ja!
Misschien zijn er nog wat meer mensen die adviezen kunnen geven!

Aangezien de bold veel te laag is en al 1x hebt gezet kan je die beter laten staan voor een andere keer.

De sust e2d of e3d voor 8 a 10 weken en dbol eerste 4 weken.

Aangezien de bold veel te laag is en al 1x hebt gezet kan je die beter laten staan voor een andere keer.

De sust e2d of e3d voor 8 a 10 weken en dbol eerste 4 weken.

Allereerst bedankt voor je reactie.

Toch moet ik zeggen dat ik je advies noch je manier van doseringen uiten begrijp. Kun je aub een compact schema maken zoals eerder door mij gegeven met de verhoudingen en middelen tijdens de kuur?

Alvast bedankt!

Allereerst bedankt voor je reactie.

Toch moet ik zeggen dat ik je advies noch je manier van doseringen uiten begrijp. Kun je aub een compact schema maken zoals eerder door mij gegeven met de verhoudingen en middelen tijdens de kuur?

Alvast bedankt!

sust elke 2 dagen zetten of elke 3 dagen zetten..
maar een kuurschema moet je zelf maken
niet klakkeloos overnemen.
Zelf met iets komen getuigd van interesse in wat je doet,dat je er over na hebt gedacht. etc.
Dat is wel belangrijk aangezien we niet over winegums praten

Zelf met iets komen getuigd van interesse in wat je doet,dat je er over na hebt gedacht. etc.

Het was ook niet mijn intensie om iets klakkeloos over te nemen. Maar iedereen heeft vaak een eigen manier van schema's opstellen. Ik hanteer doorgaans het volgende schema:

wk 1-14 anabool 1
wk 1-12 anabool 2
wk 1-4 anabool 3

Dit omdat je deze schema's vaak terug vind bij andere dbb-leden en ze overzichtelijk zijn.

Maar bedankt voor de toelichting, het een en ander is me al duidelijk. Wat bedoelde je met 'laat de bold' ?

Ik heb het doorgelezen, goede informatie. Maar afgezien van het feit dat de auteur niet 100% achter testosteron in de samenstelling van sustanon staat, geeft hij wel aan dat het voor de hand ligt het te stacken met deca,equipoise of primo.

In welke verhoudingen zouden jullie de Equipoise mengen met de Sustanon?

Ik was al van plan elke 3 dagen te injecteren.

Edit: Ook gelet op mijn kuurverleden!
Alweer bedankt!

Mensen laat je niet misleiden, TS heeft in twee andere draadjes uitgebreid advies gevraagd en gekregen van niet de eerste de besten van dit board. Blijkbaar vertrouwd ie niemand en gaat ie hier het advies wat ie gisteren gekregen heeft nog eens opnieuw ter discussie stellen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/frontload-deca-durabolin-susta-dianabol-207118/ -- http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/sus-boldenone-dianabol-207764/
Heeft niets met interesse of met zelf iets komen te maken.

De kuur is op zich prima, niet de zwaarst gedoseerde maar toereikend, is ook pas de derde. De Bold is ook OK zo, hoger doseren is alleen zinvol als je bold only doet.

Is allemaal al uitgebreid besproken. Iemand die op deze manier omgaat met adviezen is je tijd niet waard.

Slotje

Laatst bewerkt:
Mensen laat je niet misleiden, TS heeft in twee andere draadjes uitgebreid advies gevraagd en gekregen van niet de eerste de besten van dit board. Blijkbaar vertrouwd ie niemand en gaat ie hier het advies wat ie gisteren gekregen heeft nog eens opnieuw ter discussie stellen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/frontload-deca-durabolin-susta-dianabol-207118/ -- http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/sus-boldenone-dianabol-207764/
Heeft niets met interesse of met zelf iets komen te maken.

De kuur is op zich prima, niet de zwaarst gedoseerde maar toereikend, is ook pas de derde. De Bold is ook OK zo, hoger doseren is alleen zinvol als je bold only doet.

Is allemaal al uitgebreid besproken. Iemand die op deze manier omgaat met adviezen is je tijd niet waard.

Slotje

Ik waardeer alle reacties en adviezen ontzettend! alleen heb ik gisteren een topic geplaatst met +- 15 reacties, waarvan minstens 50% offtopic. de overige reacties waren meer een onderling gevecht tussen DBB-leden dan een toevoeging aan enkele waardevolle posts.

Ik wil gewoon een duidelijk antwoord, het liefst bevestigd door meerdere forumslezers, ik denk dat erg veel ontwetende zulke adviezen verwachten op dit forum.

Gezien mijn kuur verleden, en de (komt vaak naar voren) zogenaamde waardeloze aanvulling van Boldenone, of mijn schema me wel vooruit zal helpen.

Intensie: Massa

schema 1

1-16 sustanon 500mg/w
1-14 Boldenone 500mg/w
1-4 Dianabol 40mg/d

schema 2

1-16 sustanon 750mg/w
1-14 boldenone 500mg/w
1-4 Dianabol 40 mg/d

schema 3

1-16 sustanon 750mg/w
1-14 boldenone 600mg/w
1-4 Dianabol 40mg/d

schema 4

1-16 sustanon 750mg/w
1-14 boldenone 750mg/w
1-4 dianabol 40mg/d

schema 5?

1-16 sustanon 1000mg/w
1-14 boldenone 500mg/w
1-4 dianabol 40mg/d

Schema 6?

1-16 sustanon 500mg/w
1-14 boldenone 750mg/w
1-4 dianabol 40mg/d

sust op 750mg per week
bold op 800mg per week
dboll 40mg per dag!
nu niet meer zeuren maar spuiten!

Dboll lijkt me overbodig bij Sust op 750mg e.w.

wat is je vvm als ik vragen mag?

Ik waardeer alle reacties en adviezen ontzettend! alleen heb ik gisteren een topic geplaatst met +- 15 reacties, waarvan minstens 50% offtopic. de overige reacties waren meer een onderling gevecht tussen DBB-leden dan een toevoeging aan enkele waardevolle posts.

Ik wil gewoon een duidelijk antwoord, het liefst bevestigd door meerdere forumslezers, ik denk dat erg veel ontwetende zulke adviezen verwachten op dit forum.

Gezien mijn kuur verleden, en de (komt vaak naar voren) zogenaamde waardeloze aanvulling van Boldenone, of mijn schema me wel vooruit zal helpen.

Intensie: Massa

schema 1

1-16 sustanon 500mg/w
1-14 Boldenone 500mg/w
1-4 Dianabol 40mg/d

schema 2

1-16 sustanon 750mg/w
1-14 boldenone 500mg/w
1-4 Dianabol 40 mg/d

schema 3

1-16 sustanon 750mg/w
1-14 boldenone 600mg/w
1-4 Dianabol 40mg/d

schema 4

1-16 sustanon 750mg/w
1-14 boldenone 750mg/w
1-4 dianabol 40mg/d

schema 5?

1-16 sustanon 1000mg/w
1-14 boldenone 500mg/w
1-4 dianabol 40mg/d

Schema 6?

1-16 sustanon 500mg/w
1-14 boldenone 750mg/w
1-4 dianabol 40mg/d

die extra 250-500mg gaat echt geen doorslaggevende effect geven ofzo hoor. Als je op groeit, groei je ook op lagere dosis 500 test/750bold. Das wat ik voor mijn tweede kuur nam en kwam binnen 1 week al 4kg aan als het niet meer was...

sust op 750mg per week
bold op 800mg per week
dboll 40mg per dag!
nu niet meer zeuren maar spuiten!

Ik deed al meerdere keren een kuur met de helft hiervan wat prima gaat, meer is niet altijd beter. De meest gerenommeerde kenners en moderators van dit board hebben dit nu al een paar keer geroepen naar de TS maar die lijkt te wachten op het antwoord dat ie hebben wil.
Als je pas aan je derde kuur zit ben je vanaf 500mg test/week al goed op weg, jij stelt het driedubbele voor. Da's alleen goed voor de portemonnee van zn leverancier, en zoals Porterhouse al terecht opmerkte, bij een dergelijke dosering Sustanon met de korte esters erin is de dboll dan volledig overbodig geworden.

Ik ben blij te horen dat er met de helft van de eerder gegeven doseringen ook goede resultaten zijn behaald.

Ik hou mijn schema dus op

500mg sustanon/week
500mg equipoise/week
40mg dianabol/dag

Heel erg bedankt voor al jullie informatie en hulp, ik ga er veel aan hebben.

Ik deed al meerdere keren een kuur met de helft hiervan wat prima gaat, meer is niet altijd beter. De meest gerenommeerde kenners en moderators van dit board hebben dit nu al een paar keer geroepen naar de TS maar die lijkt te wachten op het antwoord dat ie hebben wil.
Als je pas aan je derde kuur zit ben je vanaf 500mg test/week al goed op weg, jij stelt het driedubbele voor. Da's alleen goed voor de portemonnee van zn leverancier, en zoals Porterhouse al terecht opmerkte, bij een dergelijke dosering Sustanon met de korte esters erin is de dboll dan volledig overbodig geworden.

dboll hoeft ook niet!
past ook niet helemaal bij de soort kuur imo.
Er is mij alleen wel altijd verteld dat je Bold zo hoog moet doseren..
Dus dat zou ik sowieso al niet gebruiken!
als 3e kuur is een test/deca een stuk aantrekkelijker als massa kuur imo.

Terug
Naar boven