Fitness Seller

sustanon 1ste kuur

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
Om te beginnen is het niet mijn bedoeling om te beginnen met een kuur, enkel informatief.
Kan je als beginner (dus nooit gekuurd) starten met sustanon 250 als kuur? Verder niks bijnemen en nakuur nolvadex.
Zet je 1 injectie per week (bv elke zondag), dus 1 ampoule ofhoe gaat dat? Kan je die in je buik zetten?

Het is dus niet de bedoeling om dit te gaan doen, enkel als weinige informatie om mee te kunnen praten over sustanon

Alien zei:
Om te beginnen is het niet mijn bedoeling om te beginnen met een kuur, enkel informatief.
Kan je als beginner (dus nooit gekuurd) starten met sustanon 250 als kuur? Verder niks bijnemen en nakuur nolvadex.
ZOU KUNNEN, MAAR ALS JE MET TEST KUURT KIN JE MIJN INZIENS BETER 500MG P/W ZETTEN
Zet je 1 injectie per week (bv elke zondag), dus 1 ampoule ofhoe gaat dat? Kan je die in je buik zetten? INJECTIES ZET JE IN DE SPIER, DUS BIL, BOVENBEEN, SCHOUDERS,TRICEPS. STERIODEN MOETEN INTRA MUSCULAIR WORDEN GEPLAATST DUS DIEP IN EEN SPIER.
ZET JE ONDERHUIDS, BV. IGF-1 OF HCG DAN KUN JE IN HET HUIDLAAGJE RONDOM DE BUIKSTREEK ZETTEN

Het is dus niet de bedoeling om dit te gaan doen, enkel als weinige informatie om mee te kunnen praten over sustanon
WEET JE WEL WAARUIT SUST BESTAAT?

Alien zei:
Zet je 1 injectie per week (bv elke zondag), dus 1 ampoule ofhoe gaat dat? Kan je die in je buik zetten?

zie volgende info :

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

grtzz

hey bro, info vragen is niet verkeerd, maar als je niet weet dat sust in de spier geinjecteerd moet worden, dan verwijzen wij je even door naar de stickies op dit board om je basis kennis wat op te vijzelen.
Deze kennis dien je te vergaren door alle info eens rustig door te lezen en in je op te nemen.
Want dit zijn eigenlijk vragen die je niet hoort te stellen gezien het feit dat deze info allemaal voorgekauwd aanwezig is op dit board.

• Topic Starter Topic Starter
nee, ik weet er niks over

in de spier, dus buikspier niet goed ???
ik heb al verschillende dingen gelezen, maar er is zoveel verschil

Alien zei:
nee, ik weet er niks over

in de spier, dus buikspier niet goed ???
ik heb al verschillende dingen gelezen, maar er is zoveel verschil

Je weet er idd nix van.
Waarom sustanon? Door wie laat jij je die dingen aanpraten??

Ik vermoed dat jij wel wil gaan kuren, en daar is op zich niks mee mee, maar lees eens wat meer.
Je komt dan vanzelf tot de conclusie dat er andere middelen zijn die beter geschikt zijn.

Sustanon zou je eigenlijk om de dag moeten injecteren, en is in mijn opzicht geen massa-bouwer.
Ik geloof dat het Big-T was die ooit zei dat het voor oude mensen (bejaarden) erg geschikt is :D

succes!!

Trouwens aas injecteer je intra-musculair, dus in de spier.
De buikspier vind ik absoluut niet geschikt.
Been, kont of schouder is beter.

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik al zie wil ik er niet mee kuren, als ik zou kuren zou ik enkel testosteron nemen. Maar een maat van me neemt die op doktersadvies en ligt heel de tijd te praten over dat hij anabolen neemt. Daarom wou ik er wat over weten, om mee/tegen te kunnen praten :)

Sust is een slap aftreksel van test...

BigMaus zei:
Alsof ik dat niet weet.
De doseringen zijn te laag en ik vind het niet praktisch in gebruik.

Als je het weet moet je niet zeggen dat het een slap aftreksel van test is, want dat is echt onzin. Die doseringen zijn ook niet te laag. Misschien niet praktisch als je met 250mg/week wilt kuren, maar 500mg (of hoger)/week die je dan meerdere malen per week injecteert is er niks aan de hand.

axestream zei:
Als je het weet moet je niet zeggen dat het een slap aftreksel van test is, want dat is echt onzin. Die doseringen zijn ook niet te laag. Misschien niet praktisch als je met 250mg/week wilt kuren, maar 500mg (of hoger)/week die je dan meerdere malen per week injecteert is er niks aan de hand.

Hee kerel, ik vind het helemaal geweldig dat jij er goed op gaat :o

Was slechts mijn persoonlijke mening.

Zijn we weer vrienden? :D

BigMaus zei:
Hee kerel, ik vind het helemaal geweldig dat jij er goed op gaat :o

Was slechts mijn persoonlijke mening.

Zijn we weer vrienden? :D

Ik gebruik geen sust. Wanneer ik aan de test ga heeft ent mijn voorkeur, maar in principe kan sust bij hogere doseringen dan 250mg/w ook heel goed.

ik had met sust veel last van pieken en dalen in mn humeur.
waarschijnlijk daar de korte esters die er in zitten.
heb er nu met test enanthaat minder last van.

builder zei:
ik had met sust veel last van pieken en dalen in mn humeur.
waarschijnlijk daar de korte esters die er in zitten.
heb er nu met test enanthaat minder last van.

Ik heb dat zowel met sust als met enanthaat ;)

Terug
Naar boven