AndroidHealthClinic

sustanon 1ste kuur

Testo zei:
Nee!

Dat komt na de kuur pas..... :D

Nouja verschilt had er zelf tijdens last van ook minder libido trouwens. Zit nu in me nakuur libido is top en minder depressief wel een beetje natuurlijk maarja.

Je moet er wát voor over hebben,he? :D

BigMaus zei:
Sust is een slap aftreksel van test...

???

sust is gewoon test met verschillende eshters, van kort tot langwerkende.
testosterone propionate, 30 mg; testosterone phenylpropionate, 60 mg; testosterone isocaproate, 60mg; and testosterone decanoate, 100 mg

Dient in ieder geval om de drie dgn gezet te worden om zo de bloedwaardes niet teveel te laten fluctueren.

ik heb met test enthaat helemaal nog geen zere reet.
was met sust wel anders.
leek net of er allemaal naalden in me reet vast zaten :D

firedsoul zei:
Nouja verschilt had er zelf tijdens last van ook minder libido trouwens. Zit nu in me nakuur libido is top en minder depressief wel een beetje natuurlijk maarja.

ja ik ben net klaar met deca en sus, maar ben wel goed derpi eerlijk gezegd. wee nie waarom maar heb weinig zin in sommige dingen. en kan nie mee echt lachen als ik uit ga en van dingen genieten. maarja 1 ding zeker, ik hou zoveel van sustanon dat ik er later mee ga trouwen :p . volgende keer de dosis ook nog omhoog gooien :D oe wat ben ik slecht

test

ik ga voor het eerst een kuur nemen en dan neem ik alleen test 500
met daarbij pillen vorm(methandrotonolone 10 mg) is dit een goed idee of kan ik het beter anders doen? :cool:

Terug
Naar boven