MuscleMeat

Sustanon 250 (Organon) tr

kix

Huge Freak
Waardering
568
deze jongens komen uit turkije, heb ook PRIMO van schering. (komen uit zelfde apotheker depot). die zal ik ook nog eens posten zsm

ektuh of neppu?

CIMG5055.jpg

CIMG5056.jpg

CIMG5058.jpg

CIMG5059.jpg

CIMG5060.jpg

Kom net uit Egypte,werd in Narmobay letterlijk van straat geplukt om zg goede gear te kopen.....man man wat een fake troep. Ik had een echt nile doosje bij mij,was er maar 1tje die deze versie had,waren ook 3x zo duur als dezelfde fakes hahahaha.

Hahhaah ja ze bekende dat het fake was,maar wel goed spul....wat een apen,wat denken ze dan wel

Niet te bruin geworden..? ;)

Sorry dat ik dit topic gekicked heb maar ik heb dit jaar nog eens rondgevraagd in hoeverre Sustanon 250 wordt geproduceerd in Turkije. Alle apothekers hebben ze niet op de apothekerslijst staan en ook de leveranciers kunnen het niet leveren. Toch verkopen er een paar apotheken het wel. Het lijkt me dan erg discutabel om toch nog te gaan gebruiken.

sustanon wordt momenteel, al 2 weken bijna, niet meer verkocht noch geleverd in turkije, het is een tijdelijke maatregel aangezien er wa probleme zijn met organon, primo wordt nog altijd verkocht en geleverd

Terug
Naar boven