Fitness Seller

sustanon en tren acetate

Reda

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Geen probleem nee.

sust is toch al een mix van korte en lange esters, niet? :p

• Topic Starter Topic Starter
Klopt maar zit toch nog lange esthers in vandaar..maar geen probleem zo te zien..

Zou voor E gaan, stuk makkelijker als je 't mij vraagt.

Hoe vaak ga je injecteren?

Sus zou ik wel 3x pw zetten

En Ace elke dag.

Wat is het nut van korte esthers? Behalve dat je de sides beperkt & dat het sneller werkt.

Laatst bewerkt:
E3D zou voldoende moeten zijn ivb met de esters dacht ik toch ?

Er zit Prop in wat je normaal EOD zet. Er zijn wel mensen die Sust 1 keer per week zetten maar dan verneuk je jezelf imo met schommelende bloedwaardes door de korte esters. Ieder z'n ding natuurlijk.

Wat is het nut van korte esthers? Behalve dat je de sides beperkt & dat het sneller werkt.

NPP t.o.v Deca : NPP schijnt minder bloat te geven
Ace t.o.v E : Ace is zwaarder, sterker om het zo te zeggen naar mijn mening. Sides zijn ook beter te reguleren door ED te zetten.
TestP t.o.v. TestE : Prop zou minder vocht vast moeten houden maar zag ik de meerwaarde niet van
MastP t.o.v. MastE : MastE zuigt en MastP vind ik lekker :P

En idd, je kunt er minder lang mee kuren wat sneller herstel betekent. Nu zijn er ook zat die 4 a 5 maand op Ace blasten bijvoorbeeld, dan valt dat weg.

Er zit Prop in wat je normaal EOD zet. Er zijn wel mensen die Sust 1 keer per week zetten maar dan verneuk je jezelf imo met schommelende bloedwaardes door de korte esters. Ieder z'n ding natuurlijk.

Ace t.o.v E : Ace is zwaarder, sterker om het zo te zeggen naar mijn mening. Sides zijn ook beter te reguleren door ED te zetten.
TestP t.o.v. TestE : Prop zou minder vocht vast moeten houden maar zag ik de meerwaarde niet van

En idd, je kunt er minder lang mee kuren wat sneller herstel betekent. Nu zijn er ook zat die 4 a 5 maand op Ace blasten bijvoorbeeld, dan valt dat weg.

Denk je niet dat als je sust EOD dat je een beetje teveel van het goede gaat hebben ivb met de lange esters... dus dat het dan mss toch beter is van E3D ?

Denk je niet dat als je sust EOD dat je een beetje teveel van het goede gaat hebben ivb met de lange esters... dus dat het dan mss toch beter is van E3D ?

Vind ik niet, stel dat je nou 3x1 ml zet of 2 x 1.5 ml, krijg je niet meer van in je bloed alleen wel stabielere waardes. Maar hierom zou ik dus geen Sust nemen maar Prop of Enantaat, stuk makkelijker.

Waarom vond je mast e zuigen?

Waarom vond je mast e zuigen?

Persoonlijk, zijn er zat die het ook lekker vinden. Ik merkte van 400 mast E naast 400 Tren E helemaal geen drol en van 50 mg MastP ED naast 100 mg Tren A wel, merk echt merkbaar dat ik een stuk harder ben sinds ik die MastP erbij heb gedaan.

Had je de mast beter kunnen verdubbelen minstens

Terug
Naar boven