Reda
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik mix nooit korte en lange esthers samen maar dit zou geen probleem moeten zijn toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt maar zit toch nog lange esthers in vandaar..maar geen probleem zo te zien..
Wat is het nut van korte esthers? Behalve dat je de sides beperkt & dat het sneller werkt.
E3D zou voldoende moeten zijn ivb met de esters dacht ik toch ?
Wat is het nut van korte esthers? Behalve dat je de sides beperkt & dat het sneller werkt.

Er zit Prop in wat je normaal EOD zet. Er zijn wel mensen die Sust 1 keer per week zetten maar dan verneuk je jezelf imo met schommelende bloedwaardes door de korte esters. Ieder z'n ding natuurlijk.
NPP t.o.v Deca : NPP schijnt minder bloat te geven
Ace t.o.v E : Ace is zwaarder, sterker om het zo te zeggen naar mijn mening. Sides zijn ook beter te reguleren door ED te zetten.
TestP t.o.v. TestE : Prop zou minder vocht vast moeten houden maar zag ik de meerwaarde niet van
MastP t.o.v. MastE : MastE zuigt en MastP vind ik lekker
En idd, je kunt er minder lang mee kuren wat sneller herstel betekent. Nu zijn er ook zat die 4 a 5 maand op Ace blasten bijvoorbeeld, dan valt dat weg.
Denk je niet dat als je sust EOD dat je een beetje teveel van het goede gaat hebben ivb met de lange esters... dus dat het dan mss toch beter is van E3D ?
Er zit Prop in wat je normaal EOD zet. Er zijn wel mensen die Sust 1 keer per week zetten maar dan verneuk je jezelf imo met schommelende bloedwaardes door de korte esters. Ieder z'n ding natuurlijk.
NPP t.o.v Deca : NPP schijnt minder bloat te geven
Ace t.o.v E : Ace is zwaarder, sterker om het zo te zeggen naar mijn mening. Sides zijn ook beter te reguleren door ED te zetten.
TestP t.o.v. TestE : Prop zou minder vocht vast moeten houden maar zag ik de meerwaarde niet van
MastP t.o.v. MastE : MastE zuigt en MastP vind ik lekker
En idd, je kunt er minder lang mee kuren wat sneller herstel betekent. Nu zijn er ook zat die 4 a 5 maand op Ace blasten bijvoorbeeld, dan valt dat weg.
Ook al maakt het qua milliliters bijna niks uit.