XXL Nutrition

sustanon in bloed?

jeroendeng

Novice
Waardering
0
Beste allemaal ik wil binnenkort gaan beginnen met een kuur sustanon van 7 weken (elke week 2 ml). Maar nu heb ik een probleem, ik doe de studie HBO-Verzorging en moet daarvoor wat vaccinaties krijgen en ook een bloedonderzoek ondergaan om in het ziekenhuis te kunnen werken. mijn vraag is dan ook: kunnen ze in het bloed zien of ik een kuur gebruikt heb? kijken ze uberhaupt naar die waardens in het bloed bij een bloedonderzoek? en zo ja hoelang blijft sustanon in het bloed zitten? ik hoop een bericht van iemand die hier iets over weet te ontvangen.

Groeten jeroen

he sorry dat ik je geen antwoord kan geven over de bloedwaardes maar ik heb wel eeen vraagje over de sus.
wat doe je met de nakuur en waarom 7 weken en niet 8 tot 10 weken?
ik heb zels ook nog sus liggen daarom , en ben natuurlijk super nieuwschrierig.
groeten

jeroendeng zei:
Beste allemaal ik wil binnenkort gaan beginnen met een kuur sustanon van 7 weken (elke week 2 ml). Maar nu heb ik een probleem, ik doe de studie HBO-Verzorging en moet daarvoor wat vaccinaties krijgen en ook een bloedonderzoek ondergaan om in het ziekenhuis te kunnen werken. mijn vraag is dan ook: kunnen ze in het bloed zien of ik een kuur gebruikt heb? kijken ze uberhaupt naar die waardens in het bloed bij een bloedonderzoek? en zo ja hoelang blijft sustanon in het bloed zitten? ik hoop een bericht van iemand die hier iets over weet te ontvangen.
Groeten jeroen

7wkn is te kort, doortrekken naar min 8 tot 10wkn. Sus is idd te traceren, maar daar zullen ze naar mijn idee niet op controleren in het ziekenhuis.

Wacht met de kuur na de tests.Misschien is de kans klein dat ze iets vinden maar als ze iets vinden kan je het shaken uiteraard.Sustanon heeft volgens mij een detectietijd van 3 maanden.Dus mij lijkt het onverstandg maar ok :p

lijkt me prima te traceren, maar zie eigenlijk niet in wat het probleem daarvan is. HBO-verzorging bestaat overigens toch niet? :D Maar goed heb nog nooit gehoord van doping controles, volgens mij zijn ze allemaal maar blij met mensen die extra hard kunnen werken! (maar minder met mensen die in een roidrage gaan smijten met patienten :D)

Als je tijdens je kuur bloedlaat prikken , zullen ze toch wel afwijkende waardees vinden? Lever- cholesterolwaardes ed

Terug
Naar boven