XXL Nutrition

SUSTANON of TEST ENTH.

Ja, okay...

Ben het gewoon gewend omdat er altijd van Sust gezegd werd dat er beter minimaal 2 keer per week gezet moest worden. Waarom is er dan überhaupt Sust op de markt gebracht als het principe hetzelfde zou zijn als Test E?

Heeft Sust dan geen enkel voordeel ten opzichte van Test E?

Ik zeg het er alvast maar bij: Het is gewoon een vraag...

Het lijkt mij dat je minder vocht opslaat..

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Ja, okay...

Ben het gewoon gewend omdat er altijd van Sust gezegd werd dat er beter minimaal 2 keer per week gezet moest worden. Waarom is er dan überhaupt Sust op de markt gebracht als het principe hetzelfde zou zijn als Test E?

Heeft Sust dan geen enkel voordeel ten opzichte van Test E?

Ik zeg het er alvast maar bij: Het is gewoon een vraag...

Ik neem aan omwille van het sneller verhogen van de bloedwaardes door de snelle esthers een andere reden kan ik niet bedenken :p

Ik denk dat je vanwege prop gelijk in eerste week verschill merkt en dat is bij test niet zo. Vooral als je sust 4 dagen prikt per week 500/4 125mg. Ik heb wel ooit sust gebruikt met dianabol dus week ik niet wat preciese werking is van sust alleen. Ik denk dat je toch sneller resultaten ziet met sust en misschien minder vocht vasthoudt als je 3 a 4 keer per week prikt.

Jullie reactie? :rolleyes:

Waarom ga je dan niet alleen aan de test prop? Die moet je ook 3/4x/w zetten...

Is er geen handige jongen die aan de hand van deze tabel de lijn van een frontkick kan maken en hier kan neerzetten.

Voor optimale resultaten moet je sustanon EOD of ED zetten,
alles minder is verspilling.

Gegroet

vind beide goed
mischien eens afwisselen ja zo als men zegt
vind wel dat susta meer resultaat geeft in kracht en gain
maar dat zou ik wel 3 keer per week 250mg nemen

vind beide goed
mischien eens afwisselen ja zo als men zegt
vind wel dat susta meer resultaat geeft in kracht en gain
maar dat zou ik wel 3 keer per week 250mg nemen

sust geeft meer kracht? volgens mij hangt t meer samen met je totaal van 750mg p/w
mensen zetten sust eod maar test e niet. lijkt me logisch dat sust harder gaat dan...je zet er immers (gemiddeld genomen) meer van 750mg (sust) tov 500mg (test e)

altijd die eeuwige discussie over sust/test e. :D

Terug
Naar boven