AndroidHealthClinic

sustanon organon ? echt ???

Wilco Cramer

Novice
Waardering
0
Ik heb deze via via en ik ben benieuwd of iemand mij ken zeggen of dit goed en wat of de ervaringen met zijn.

IMG_0165a.jpg

IMG_0166a.jpg

Deze lijken me ok, al vind ik ze een stuk minder kwa werking dan Karachi.
Het schijnt dat ze ook minder gedoseerd zijn dan Karachi om maar een voorbeeld te noemen.

Volgende keer gewoon lekker bij Karachi houden.

Ze mogen een bepaalde afwijking hebben, dus 248.8 mg is REAL, 251.6mg is ook REAL.

Je ziet vaker bepaalde afwijkingen, ook bij de goede gear.

Waar zie jij dan staan wat ze bevatten? Misschien bevatten ze wel hellemaal nix.

Waar zie jij staan dat ik hoeveelheden noem dan..?
Ik noem een voorbeeld.

Ook real gear bevat niet altijd helemaal precies wat er op de verpakking staat.
Een kleine afwijking blijft altijd mogelijk, dat probeer ik aan te geven doormiddel van voorbeeld cijfertjes.

Kan trouwens ook door verschillende meetapparatuur komen dat er soms 0.1 of 0.2 meer of minder in zit.

Als aanvulling weet ik dat de meeste mensen bij REAL nile sustanon een mindere werking ervaren dan bijvoorbeeld Karachi.
Daar zou je dan uit kunnen opmaken dat er mindere werkzame stof in zit of zowaar een andere (testo only) bijvoorbeeld.

Hier zijn overigens weinig cijfers van bekend van deze sust.

maar zou het niet kunnen zijn dat er bijv methyl inzit,of een totaal andere ''goedkopere'' stof?

Als aanvulling weet ik dat de meeste mensen bij REAL nile sustanon een mindere werking ervaren dan bijvoorbeeld Karachi.
Daar zou je dan uit kunnen opmaken dat er mindere werkzame stof in zit of zowaar een andere (testo only) bijvoorbeeld.

Hier zijn overigens weinig cijfers van bekend van deze sust.

Als je het hebt over REAL dan neem ik aan dat real real is.
Als men susta heeft van nile of karachi en beiden zijn real dan horen deze delfde hoeveelheid werkzame stof te bevatten anders zijn ze NIET real!
Je hebt gewoon teveel neppers die redelijk wat werkzame stof bevatten, maar die mogen we niet real noemen lijkt me.

Klopt Pipo, feit blijft dat als jij 10 ampullen real Test,Krachi,Deca of wat dan ook test, er echt wel een paar tussen zitten met een kleine afwijking, dat is nou eenmaal zo.

Als je Karachi test op 249.8mg om maar wat te noemen heb je toch echt de goede te pakken.
Fakes zitten daar overigens een stuk onder, meestal minder dan 220mg, en dan heb je het over de goede fakes.

Slechte fakes bevatten zoals Kriel zegt ook vaak methyl test of zelfs helemaal niets!

Waar zie jij staan dat ik hoeveelheden noem dan..?
Ik noem een voorbeeld.

Ook real gear bevat niet altijd helemaal precies wat er op de verpakking staat.
Een kleine afwijking blijft altijd mogelijk, dat probeer ik aan te geven doormiddel van voorbeeld cijfertjes.

Kan trouwens ook door verschillende meetapparatuur komen dat er soms 0.1 of 0.2 meer of minder in zit.

In topic 8 heb je het erover dat er bijna hetzelfde inzit.Dit is met de sust van karachi en de chinese versie zo,maar over deze sust zijn geen hoeveelheden of analises bekent,dat bedoel ik er mee te zeggen

De labtesten van Kriel van EPL bijvoorbeeld hadden ook vaak een (kleine) afwijking, en deze zijn ook Real :)

In topic 8 heb je het erover dat er bijna hetzelfde inzit.Dit is met de sust van karachi en de chinese versie zo,maar over deze sust zijn geen hoeveelheden of analises bekent,dat bedoel ik er mee te zeggen

Dan begreep je me verkeerd want ik doelde daar mee niet op cijfers van Nile sust, maar puur een voorbeeldje om te zeggen dat goede gear ook altijd wat kan afwijken.. ;)

(Laten we het simpel houden :D )

is weer ander verhaal vind ik zelf.
Ug lab is toch iets andere calibratie als een HG lab.

Bij ug gaat het er meer om of er uberhaubt werkzame stof inzit.Dat is met HG toch weer anders.

Kan me voorstelen dat bijv arimidex op 0,8mg staat ipv 1.Dat is een verlies van 20%.Maar voor UG lab is dat ok.
Heb je dat in HG dan is het dus niet echt,je koopt het als echt.HG zal nooit te nimmer een afwijking van 20% hebben,never.

Klopt, dat is ook niet te vergelijken met elkaar.

Meer dan 20% afwijking bij HG dan heb je 100% fake, dat moge duidelijk zijn.
Echter zoals gezegd zijn er soms hele kleine afwijkingen te vinden in ook de goede shizzle, niks om je zorgen over te maken.

nee dat klopt,maar bijv de gallies die getest zijn,marge is wat nico ooit zei <dan 1% geloof ik.
Dus ja afwijking is er altijd,maar idd 20% nee das niet best.
Maar voor een ug lab ok,vind ik persoonlijk.

Terug
Naar boven