Wilco Cramer
Novice
- Waardering
- 0
Ik heb deze via via en ik ben benieuwd of iemand mij ken zeggen of dit goed en wat of de ervaringen met zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je het hebt over REAL dan neem ik aan dat real real is.
Als men susta heeft van nile of karachi en beiden zijn real dan horen deze delfde hoeveelheid werkzame stof te bevatten anders zijn ze NIET real!
Je hebt gewoon teveel neppers die redelijk wat werkzame stof bevatten, maar die mogen we niet real noemen lijkt me.

ik heb hier ook een foto letters zijn blokkig
alleen jammer dat mn camera niet 100% is
even mijn eigen citerennaamaak,ik twijfelde even omdat ik namelijk dezelfde heb en de mijne zijn wel 100procent echt,omdat ik ze zelf in egypte heb gekocht,heb ze even goed moeten vergelijken en zag al gauw wat foutjes erin 250mg /1ml
NILE Co.
B.
Exp.:5/10
zo zijn de echte
met mijn fototoestel is dat echt onduidelijk,maar heb eens op google gezocht naar een gelijkaardige afbeelding.gebruik al 2jaar deze,en heb er altijd wel resultaat met behaaldIn Egypte,turkye,thailand,wordt gewoon veel fake verkocht in de apotheek.
Iedereen gaat goed op methyltest.
Plaats eens wat fotoos van je spullen,kan ik eens zien of het idd echt is.
Ik heb deze via via en ik ben benieuwd of iemand mij ken zeggen of dit goed en wat of de ervaringen met zijn.
Deze zijn 100% goed. Ik heb die zelf ook en gebruik ze al jaren. Top spul !
als je goed kijkt vind je nog enkele andere verschilletjes hoor,en wat ik gebruik zijn wel degelijk echteheb net effe een gebruikte gecheckt, en dat is dezelfde als die van indigojup.
met een beetje sierlettertype.
dus je spul is helaas fake .