AndroidHealthClinic

sustanon organon ? echt ???

Wilco Cramer

Novice
Waardering
0
Ik heb deze via via en ik ben benieuwd of iemand mij ken zeggen of dit goed en wat of de ervaringen met zijn.

IMG_0165a.jpg

IMG_0166a.jpg

Na het nog is bekeken te hebben lijkt het me idd om rommel te gaan.

Heb ze even naast een paar andere gezet, en deze zien er anders uit, o.a lettertype idd.

• Topic Starter Topic Starter
Nou dat is wel jammer, maar goed dat ik geluisterd heb om hier foto`s te plaatsen.
Ik hed niet verwacht dat ze fake zouden zijn. Ik ge wel terug. In ieder geval bedant voor
jullie allemaal.

Als je het hebt over REAL dan neem ik aan dat real real is.
Als men susta heeft van nile of karachi en beiden zijn real dan horen deze delfde hoeveelheid werkzame stof te bevatten anders zijn ze NIET real!
Je hebt gewoon teveel neppers die redelijk wat werkzame stof bevatten, maar die mogen we niet real noemen lijkt me.

Juist :)

naamaak,ik twijfelde even omdat ik namelijk dezelfde heb en de mijne zijn wel 100procent echt,omdat ik ze zelf in egypte heb gekocht,heb ze even goed moeten vergelijken en zag al gauw wat foutjes erin 250mg /1ml
NILE Co.
B.
Exp.:5/10
zo zijn de echte

naamaak,ik twijfelde even omdat ik namelijk dezelfde heb en de mijne zijn wel 100procent echt,omdat ik ze zelf in egypte heb gekocht,heb ze even goed moeten vergelijken en zag al gauw wat foutjes erin 250mg /1ml
NILE Co.
B.
zo zijn de echte
even mijn eigen citeren
250mg/1ml
NILE Co
B. :96177
zo nu klopt ie

In Egypte,turkye,thailand,wordt gewoon veel fake verkocht in de apotheek.
Iedereen gaat goed op methyltest.

Plaats eens wat fotoos van je spullen,kan ik eens zien of het idd echt is.

ik heb ook fotos geplaats van t zelfde.. miss kan je ze daarmee vergelijken

Die lokale apotheken hangen borden buiten met 'steroids' , die verdienen zo een aardig centje bij en vaak is het nog rommel ook.

Ga dan naar een apotheek buiten de toeristenplaatsen, dan heb je meer kans op goede spullen.

In Egypte,turkye,thailand,wordt gewoon veel fake verkocht in de apotheek.
Iedereen gaat goed op methyltest.

Plaats eens wat fotoos van je spullen,kan ik eens zien of het idd echt is.
met mijn fototoestel is dat echt onduidelijk,maar heb eens op google gezocht naar een gelijkaardige afbeelding.gebruik al 2jaar deze,en heb er altijd wel resultaat met behaald

sustanon.jpg

heb net effe een gebruikte gecheckt, en dat is dezelfde als die van indigojup.
met een beetje sierlettertype.
dus je spul is helaas fake .

Terug
Naar boven