Fitness Seller

Sustanon Organon ..

wesmeister

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
iemand ervaring met deze sustanon ampullen,.

bnr:500945xv
exp:2/2012

100_0756.jpg

Ziet er goed uit, maar je foto is niet echt duidelijk..maak eens een close-up van de datum op de ampul..

• Topic Starter Topic Starter
k vind het vaag dat de nummers in het geel direkt zijn,. bij andere staan deze in het zwart..

foto lukt niet echt van dichtbij..

hier een foto met een aantal.. vergelijk de inhoud

100_0765.jpg

ziet er idd echt vreemd uit!
Ik heb de karachi versie van PAKI en ben er tevreden van.

BOS

Nile Sustanon & Organon Pakistan Sustanon

Hogere wiskunde? of kennen we alleen DBB als roid site?

oftewel Sustanons die in Pakistan gemaakt zijn onder licensie van Organon, worden zeer veel nagemaakt maar of deze nep zijn durf ik zo op eerste oog opslag niet te zeggen Dutch windmill kan dat wel denk ik.

oftewel Sustanons die in Pakistan gemaakt zijn onder licensie van Organon, worden zeer veel nagemaakt maar of deze nep zijn durf ik zo op eerste oog opslag niet te zeggen Dutch windmill kan dat wel denk ik.

Ik heb nog een vijftal sustenon liggen, de inhoudt verschilt misschien ietsjes maar bij lange na niet zoveel als die van jou op de fotò.
Ik zie ook geen batch nr en exp. date onder aan je ampullen (zwarte lettertjes) en geen doosjes, is al met al vrij verdacht. Maar hoeft helemaal nog niets te zeggen hoor. Alhoewel exp date en batc nr hoort er wel gewoon op te staan. Heb je er geen doosjes bijgekregen dan.

Ik heb nog een vijftal sustenon liggen, de inhoudt verschilt misschien ietsjes maar bij lange na niet zoveel als die van jou op de fotò.
Ik zie ook geen batch nr en exp. date onder aan je ampullen (zwarte lettertjes) en geen doosjes, is al met al vrij verdacht. Maar hoeft helemaal nog niets te zeggen hoor. Alhoewel exp date en batc nr hoort er wel gewoon op te staan. Heb je er geen doosjes bijgekregen dan.

Heb nog eens goed gekeken naar de inhoudt en is zelfs gelijk aan elkaar alle 5.

Wat heel typerend is voor deze sust is dat het behoorlijk brand/pijn doet na het zetten.
Ik vroeg me af of dat bij jou ampullen ook het geval is.

k heb nu andere,. heb deze omgeruild..

de exp en bnr zijn nu zwart,. en de inhoud is gelijk

wat kan het leven toch soms eenvoudig zijn.:p

Ps: Had uw supplier een verklaring voor dit verschil in inhoud toen je ze ging omruilen?

die op de fotos staan zijn fake , echte verschillen niet in inhoud, dat doen alleen fakes.

Terug
Naar boven