AndroidHealthClinic

Sustanon

DGold

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Ik heb een aantal originele sustanon gevonden in me kast :D
alleen flink over datum (3 jaar)

Kan ik die gewoon nog injecteren zonder een ontsteking te krijgen?

Lijkt mij niet, al heb ik nog niet bijzonder veel ervaring.
Die houdbaarheidsdatum zit er natuurlijk niet voor niks op;)

als ze geen vreemde temperatuurschommelingen hebben meegemaakt kun je ze gebruiken ja. de werking kan een stuk minder zijn, net als met andere medicatie na de houdbaarheidsdatum.

als ze geen vreemde temperatuurschommelingen hebben meegemaakt kun je ze gebruiken ja. de werking kan een stuk minder zijn, net als met andere medicatie na de houdbaarheidsdatum.

Ik zou het in ieder geval niet riskeren, blijven medicijnen en je hebt het wel over je lichaam;)
Maar dat ben ik.

Ik meen me te herinneren dat hier ooit al topic over is geweest waarin werd gezegd dat die houdbaarheidsdata met de natte vinger erop wordt geplakt. 3 jaar is natuurlijk wel al lang, werking zal dus wel minder zijn. Probeer het eens, als je na paar weken niet veel merkt koop je gewoon nieuwe en zet je die erachter.

We gaan er wel vanuit dat ze netjes verpakt en op een koele donkere plaats bewaard zijn he Dgold

Waarom vind ik nu nooit zo'n dingen in mijn kast?!

• Topic Starter Topic Starter
ja hoor heel netjes jaren lag in een schoenendoos, donker droog en koel.

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 19:02 ----------

Maar gewoon in de glute er mee dus!

Houdbaarheidsdatum ziet niet alleen altijd op de werking maar ook of het nog steriel is. Ik zou he niet riskeren. Zo duur is het niet en het is niet maar net over de datum.

ja hoor heel netjes jaren lag in een schoenendoos, donker droog en koel.

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 19:02 ----------

Maar gewoon in de glute er mee dus!

UV licht is heel belangrijk en je had ze dus in het donker. Dat scheelt heel veel. En iemand die gewoon probeert en het gewoon zet altijd +1. Wel ff je bevindingen melden aub.

Houdbaarheidsdatum ziet niet alleen altijd op de werking maar ook of het nog steriel is. Ik zou he niet riskeren. Zo duur is het niet en het is niet maar net over de datum.

Ligt aan het product hè bro. Het is geen crème op waterbasis of een oogdruppel flesje.

Ik zou echt geen drie jaar oud spul mn lichaam in stoppen. Ik heb een keer een ontsteking gehad van niet steriele aas en dat wil je niet mee maken. Don't take the risk.

Gister middag een ampul er in gedaan, nergens last van.
Het voelt gewoon als normaal als je sus gebruikt.

Morgen de andere maar.

Ik hou jullie op de hoogte

2e injectie ook niks mee aan de hand! Prima spul dus.

Terug
Naar boven