AndroidHealthClinic

Gedragsverandering partner

Niet te druk om maken en hem maar zijn gang laten gaan. Hij leeft nu in een andere wereld, sommige worden dan echt een b*ch.
Euh.... ik snap je advies, aangezien je waarschijnlijk dealer bent. Of je adviseert die troep wel, terwijl er waarschijnlijk nog genoeg andere zaken, voeding training etc verbeter ruimte is.
Maar laat relatie advies maar zitten. Das niet je ding.

Ik doe dit inderdaad precies hetzelfde, scheelt een hoop gezeik. Je moet er wel voor waken dat je vriendin dan niet alles op roids gaat gooien maar hier gaat dat wel goed :).
Hier gelukkig in beide gevallen ook en topicstarter klinkt in ieder geval in haar post ook als iemand die dat niet zomaar zou doen.

Euh.... ik snap je advies, aangezien je waarschijnlijk dealer bent. Of je adviseert die troep wel, terwijl er waarschijnlijk nog genoeg andere zaken, voeding training etc verbeter ruimte is.
Maar laat relatie advies maar zitten. Das niet je ding.
Wat gebruik jij dat je zo mentaal onstabiel bent, of is het de ouderdom bij jou ?

Als je geen verstand hebt van anabolica gebruik, heb je niks te zoeken in deze topics !

Laatst bewerkt:
Hi allemaal,

Mijn partner gebruikt nu al meer dan een half jaar anabolen, hij gebruikt op dit moment een mix van sustanon, bolderone en nog iets ( zal het later thuis even opzoeken )
De afgelopen tijd merk ik dat hij steeds meer begint te veranderen, hij is heel egoistisch, heeft een kort lontje en toont totaal geen empathie. Ik heb niks laten blijken en probeer gewoon me best te doen dat alles goed is, ik dacht juist beter even geen druk erop leggen maar ik merk dat het er eigenlijk niet echt toe doet. Hij doet alleen maar waar hij zin in heeft en houdt helemaal geen rekening met ons thuis. zo is hij helemaal niet.

Zou dit kunnen door anabolengebruik?
Toblerone is een deftige anabole steroïden 😂

anabolen maken gewoon meer van wat je al bent, als ie een eikel is wordt ie gewoon meer eikel.

Tren is een appart verhaal, bijna iedereen die ik ken, icl moi veranderen boven een bepaalde dosis in een psycho :(

Iemand die kuurt/blast moet je in de periode niet lastig vallen hiermee. Dat kun je doen als ie off is of cruise. Als je dat niet begrijpt als 55 plusser moet je niet posten in anabolen sectie.
Maak dan een sectie aan voor natural fitness of zoiets. Ja jij Ronreves speculant dealer

Iemand die kuurt/blast moet je in de periode niet lastig vallen hiermee. Dat kun je doen als ie off is of cruise. Als je dat niet begrijpt als 55 plusser moet je niet posten in anabolen sectie.
Maak dan een sectie aan voor natural fitness of zoiets. Ja jij Ronreves speculant dealer
Moet je niet lastig vallen hiermee? Als ie zich niet normaal kan gedragen door een spuitje in z'n reet moet ie een klap voor z'n k*nis hebben.

anabolen maken gewoon meer van wat je al bent, als ie een eikel is wordt ie gewoon meer eikel.

Tren is een appart verhaal, bijna iedereen die ik ken, icl moi veranderen boven een bepaalde dosis in een psycho :(
Klopt. Ik ben van mening dat gewoon testosteron injectie je persoonlijkheid niet kan beïnvloeden. Tren doet dat wel, en erg.
Maar synthetische hormonen gebruiken kan toch niet goed zijn? Dat is wat ik denk. Die anti conceptiepillen zijn ook gevaarlijk. Het menselijk lichaam regelt zijn eigen hormonen wel. Als je de natuur verstoort krijg je altijd problemen. Dat kun je op de hele wereld zien.

Het oorzaak van Testosteron tekort komt door al de afval dat we eten en de stoffen van de mens die we binnen hebben gekregen.
De oorzaak moet je aanpakken, Niet het gevolg. Dus eet alleen maar appels en havermout en stampot enzo en vermijd plastic
Mensen moeten ook bewegen. Mensen zijn bedoeld om in beweging te zijn. Mensen denken dat bijna niet beweegt, veel beweegt tegenwoordig. Dat is een probleem dat mensen nu hebben.

Ik heb ook mijn theorieren over hoe roken en wiet eigenlijk wel goed is, maar daar ga ik nu niet aan beginnen.
VERMIJD ALCOHOL

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Boca
Haha wat? Beetje omgekeerde wereld dit. Als je een keuze maakt voor zoiets, doe je het verantwoord en met kennis van wat het teweeg brengt. Als je je vervolgens als een holbewoner gaat gedragen en verwacht dat iedereen daar maar mee akkoord gaat, heb je toch wat gemist in dat traject.

Als je mensen in je omgeving niet kan respecteren wanneer ze aangeven dat je veranderd in je gedrag omdat je een niet-lichaamseigen stof besluit te injecteren, dat ligt dan 100% bij jou.

Moet je niet lastig vallen hiermee? Als ie zich niet normaal kan gedragen door een spuitje in z'n reet moet ie een klap voor z'n k*nis hebben.
Inderdaad. Omgekeerde wereld dat iemand moet zwijgen tijdens z'n kuur....

Vind wel dat je heel erg begripvol bent dat je dit zo gaat uitzoeken hier op het forum @Kimmm .

Hm... in mijn inmiddels 56 jaar heb ik genoeg mensen gezien die geen maat kunnen houden, en het lukt jou volgens mij ook niet helemaal. Misschien moet je op een iets lagere dosis gaan zitten :thumb:
Ter uwer informatie, ts vraagt advies hoe ze er mee om moet gaan dat haar vent die zooi gebruikt en lastig gedrag vertoont. Ze vraagt geen kuuradvies.
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom je chick 12 uur werkt. Tis niet persoonlijk bedoelt ofzo en je bent een prima kerel maar je gedrag en advies laat wel te wensen over. Wij verwachten iets meer van een 53 jarige op TRT op kuur dosis.

Gaat weer lekker offtopic hier...

@Kimmm , ik denk dat je al wel goede inhoudelijke reacties hebt gekregen.
Super mooi dat je je partner wilt steunen in de keuzes die hij gemaakt heeft.
Probeer het bespreekbaar te maken.
Mocht het minder positief uitpakken dan gehoopt, vergeet niet om ook aan jezelf te blijven denken. Veel dingen kunnen tijdelijk zijn, maar uiteindelijk komt het er ook op neer wat je bereid bent of in staat bent te accepteren.
Hopelijk helpt het gesprek aangaan en lukt het jullie om rekening te houden met elkaar. :)

Laatst bewerkt:
Hm... in mijn inmiddels 56 jaar heb ik genoeg mensen gezien die geen maat kunnen houden, en het lukt jou volgens mij ook niet helemaal. Misschien moet je op een iets lagere dosis gaan zitten :thumb:
Ter uwer informatie, ts vraagt advies hoe ze er mee om moet gaan dat haar vent die zooi gebruikt en lastig gedrag vertoont. Ze vraagt geen kuuradvies.
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom je chick 12 uur werkt. Tis niet persoonlijk bedoelt ofzo en je bent een prima kerel maar je gedrag en advies laat wel te wensen over. Wij verwachten iets meer van een 53 jarige op TRT op kuur dosis.
Voor de algemene info, ze werkt nu alleen nog di-woe-do. als je niks beters weet te verkondigen dan dat ik een dealer zou zijn of waarom mijn vrouw juist minder wou werken. Ga dan biljarten of klaverjassen bij jullie in de kantine. Het geval hier besproken heeft totaal niets met mij te maken of mijn vrouw. Je kunt niet eens meer onderscheid maken tussen kuuradvies of mijn TRT dosis, of het geval hier besproken. Je bent obsessief bezig hier, laat het los en ga lekker klaverjassen( ja dat zei ik al, maar voor jou moet je dingen vaak herhalen)

Zeker bespreekbaar maken

Probleem is dat hij er zichzelf niet van bewust is

En dit zal pas ook gebeuren wanneer hij stopt met de kuur

Toen ik aan de tren zat dacht ik ook dat het aan iedereen lag behalve mijzelf, en dat terwijl ik wist dat dat iets is wat tren met je kan doen

Maar je bent zo in je eigen tunnelvisie
Kritisch naar jezelf kijken is altijd lastig, ook voor veel mensen die niet kuren. Er überhaupt voor open staan en er bewust van zijn is een goede eigenschap die imo best wel eens gezegd mag worden 😊

• Like
Waarderingen: Loca
Sowieso heeft het pas zin om bespreekbaar te maken als hij weer off gaat of op TRT dosis. Nu is er waarschijnlijk geen ruimte voor begrip, inlevingsvermogen en uberhaupt het vermogen en de wil om te luisteren naar je. Dus dan zou het bij voorbaat al gedoemd zijn te mislukken. Je kunt er wel naar hinten, maar echt bespreekbaar maken en daarbij bepaalde verwachtingen hebben gaat voor zolang de dosering te hoog is voor jouw vriend, geen zoden aan de dijk zetten.

Even doorbijten als je daar nog genoeg respect voor hebt naar hem toe. Anders is even afstand nemen ook prima als je daarmee je eigen grenzen bewaakt. Hoe dan ook is bewustwording, zoals hier al meermaals is aangekaart, het allerbelangrijkste. Of hij er dan wel of niet iets mee doet is waar jij je lering uit moet trekken.

Sowieso heeft het pas zin om bespreekbaar te maken als hij weer off gaat of op TRT dosis. Nu is er waarschijnlijk geen ruimte voor begrip, inlevingsvermogen en uberhaupt het vermogen en de wil om te luisteren naar je. Dus dan zou het bij voorbaat al gedoemd zijn te mislukken. Je kunt er wel naar hinten, maar echt bespreekbaar maken en daarbij bepaalde verwachtingen hebben gaat voor zolang de dosering te hoog is voor jouw vriend, geen zoden aan de dijk zetten.

Even doorbijten als je daar nog genoeg respect voor hebt naar hem toe. Anders is even afstand nemen ook prima als je daarmee je eigen grenzen bewaakt. Hoe dan ook is bewustwording, zoals hier al meermaals is aangekaart, het allerbelangrijkste. Of hij er dan wel of niet iets mee doet is waar jij je lering uit moet trekken.
Soms helpt het om dingen niet direct uit te spreken/wijzen, maar juist vragen te stellen. Of hij wel fijn in zijn vel zit, misschien meer stress op het werk heeft (een sluit het ander natuurlijk niet uit, maat kan helpen om een gesprek op gang te laten komen), of hij mensen kent die daardoor anders doen, hoe hij daar mee om gaat, of hij het zou willen weten, ect.

• Like
Waarderingen: Vonk
Soms helpt het om dingen niet direct uit te spreken/wijzen, maar juist vragen te stellen. Of hij wel fijn in zijn vel zit, misschien meer stress op het werk heeft (een sluit het ander natuurlijk niet uit, maat kan helpen om een gesprek op gang te laten komen), of hij mensen kent die daardoor anders doen, hoe hij daar mee om gaat, of hij het zou willen weten, ect.

Haha, ja ik denk in het geval van kuurders heel soms en afhankelijk van hoe diep je emotionele verbinding met je partner is. De meeste kuurders zullen toch vrij snel reageren op het stellen van vragen die je normaal nooit stelt. Zonder TS haar partner te kennen heeft ze denk ik inmiddels aardig wat handvatten gekregen, hopelijk zal dit haar helpen. Het is soms ook gewoon een mooie spiegel voor vrouwen, qua hormoonhuishouding :D

Terug
Naar boven