apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Het is soms ook gewoon een mooie spiegel voor vrouwen, qua hormoonhuishouding![]()

Doel je nu op tren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is soms ook gewoon een mooie spiegel voor vrouwen, qua hormoonhuishouding![]()

Voor je bakpanseksuele partner denk ik eerder aan roomboter
Ah ja, de dingen waar wij geen keuze in hebben om te ervaren maar mannen bewust voor kunnen kiezenHet is soms ook gewoon een mooie spiegel voor vrouwen, qua hormoonhuishouding![]()
Goede vergelijking, 10/10.Tegenwoordig schijnt geslacht een keuze te zijn. Ik vind er ook wat van, maar blijkbaar kun je kiezen als welke van de 73 genders je je identificeert.Ah ja, de dingen waar wij geen keuze in hebben om te ervaren maar mannen bewust voor kunnen kiezenGoede vergelijking, 10/10.
Valt allemaal onder de regenboog alfabet beweging.Tegenwoordig schijnt geslacht een keuze te zijn. Ik vind er ook wat van, maar blijkbaar kun je kiezen als welke van de 73 genders je je identificeert.
Jij voelt je sinds je gebruikt ook geen echte man meer?Tegenwoordig schijnt geslacht een keuze te zijn. Ik vind er ook wat van, maar blijkbaar kun je kiezen als welke van de 73 genders je je identificeert.
Ik doe niet mee aan die onzin.Jij voelt je sinds je gebruikt ook geen echte man meer?
Ik ga van tren idd kut gedrag vertonenHaha, ja ik denk in het geval van kuurders heel soms en afhankelijk van hoe diep je emotionele verbinding met je partner is. De meeste kuurders zullen toch vrij snel reageren op het stellen van vragen die je normaal nooit stelt. Zonder TS haar partner te kennen heeft ze denk ik inmiddels aardig wat handvatten gekregen, hopelijk zal dit haar helpen. Het is soms ook gewoon een mooie spiegel voor vrouwen, qua hormoonhuishouding![]()
Ik werd er zo geil als een konijn van, met nieuwe duracell batterijen
Ik ben van mij zelf al een botte hengst tren gooit er een Turbo op .Geil ook trouwens .Ik werd er zo geil als een konijn van, met nieuwe duracell batterijen
als je maar niet zo snel klaarkomt als een HengstIk ben van mij zelf al een botte hengst tren gooit er een Turbo op .Geil ook trouwens .

Ik geef die meiden de beste 3 sec van hun leven