AndroidHealthClinic

sustanon!?!??

muaythai

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Even een vraagje, krijg je een dikke kop met gebruik van sustanon en hoe werkt het spul precies heeft er iemand wat ervaring mee??Krijg je veel vocht, zou graag willen gebruiken de sus 250 maar wil eerst wat meer over weten..

nou ik hoor het wel boyzz

laterzz muay ThAi:cool:

Sustanon 250 bevat 30 mg test-propionaat, 60 mg test-phenylpropionaat en 60 mg isocaproate en 100 mg deconaat per cc de prop. Testprop. en Phenylprop. zijn kortwerken en de andere twee langwerkend.

of je er een dikke kop van gaat krijgen ligt een beetje van jezelf en van je dieet af.
Denk dat het waarschijnlijk nog wel mee zal vallen.
Aan wat voor doseringen zat je te denken.?

Zoals gepost is sustanon gewoon test. Een dikke kop zal wel mee vallen, vocht vast houden zal wel wat gebeuren.

het is decanoaat trouwens

• Topic Starter Topic Starter
omdat ik heel rustig wil kuren en lekker rustig wil doen zat ik te denken op 250 mg per 2 weken en zo 12 sus en dan gaan stacken met iets.. ik wil sterker worden.. is dat wel een goed idee??

muaythai zei:
omdat ik heel rustig wil kuren en lekker rustig wil doen zat ik te denken op 250 mg per 2 weken en zo 12 sus en dan gaan stacken met iets.. ik wil sterker worden.. is dat wel een goed idee??

NEE

muaythai zei:

Alsjeblieft.. doe jezelf een groot plezier en verdiep je eens in de materie!

1x sustanon in de twee weken? De 30 mg test-propionaat en 60 mg test-phenylpropionaat zijn binnen een dag of drie door je lijf heen, dan blijft er nog 160mg test over voor de resterende anderhalve week..

Dat is idd wat te weinig, veel lezen nog kerel, zoals gezegd.

half kuren gaat niet
je doet het goed of je doet het beter niet....

In dit geval idd beter nog effe wachten tot je iets meer over de materie weet.

muaythai zei:

Tjee. Dat is wel erg weinig zeg... Ik zou toch maar ff doen wat de meeste hier zeggen: INLEZEN!!

Betreft die plofkop; ik heb zelf gelezen dat mensen minder cvochtproblemen hebben met sust dan met enanthaat bijvoorbeeld.

Succes :D

ik hield met sustanon wel wat vocht vast.
maar niet extreem veel.

• Topic Starter Topic Starter
thanx bro's..

Graag gedaan :D

Ik ben van mening dat je sustanon toch minimaal 2 keer per week moet zetten voor goede resultaten.

Dan zit je als beginnende kuurder alweer aan 500mg test/week.

Dan kun je beter voor 250mg test enanth/week gaan.

Terug
Naar boven