AndroidHealthClinic

Sustanon250

Die Lange

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik wil beginnen met een kuur sustanon250, zat te denken aan 8 weken
Ik hoorde laatst dat je Sustanon250 1 x per 3 dagen moet injecteren?
Iemand een goed schema!? met nakuur......?

8 weken 250mg per 3 dagen

nakuur clomid 50mg nolva 20mg

succes!!!

• Topic Starter Topic Starter
Dus maandag zetten, donderdag weer, zondag, woensdag.........etc

nakuren per dag? Wat is beter? Clomid of Nolva? En hoelang?

Lees je eens in, we gaan hier niet alles voor je uitkauwen.

Ik denk zelf dat je nog niet moet kuren wacht eerst even voordat je weet waarover je praat!!!

maat, ik zou even rondneuzen hier voordat je eraan begint maar sustanon kun je gewoon 2x in de week injecteren, dat is voldoende. je kunt gewoon 2 vaste dagen vd week aanhouden, bijv elke maandag en donderdag.

Sebje, vertel eens iets meer :

Wordt dit je eerste kuur? Hoeveel weeg je en wat is je vetpercentage. Wat is je lengte en hoe oud ben je?

train 4 jaar, 1.98 mtr bij 94 kilo, vetpercentage 7%

Wordt 2e kuur.....1e was sustanon met d-bol 6 weken

Ik haat sustanon..auw auw die pijn..gisteren een karachi in mijn triceps gezet.....ik ben zielig vandaag! :whip: :bawling:

D.W.

Watje! Lekker in je dijbeen zetten en dan kijken hoe je loopt :D

dutch windmill zei:
Ik haat sustanon..auw auw die pijn..gisteren een karachi in mijn triceps gezet.....ik ben zielig vandaag! :whip: :bawling:

D.W.

7 % vet is lekker droog, jongen!

Ik zou het niet te ingewikkeld maken die kuur.
sust 250 elke 3e dag idd is prima.
Dit zou je natuurlijk moeten weten aangezien je eerder met sust heb gekuurd.

Indien je gevoelig bent voor gyno zou je eventueel proviron ernaast kunnen nemen.

Nakuren met chlomid.

Ervan uitgaande dat je voedingsschemagoed zit zal je hier goed op kunnen bulken, suc6!

2hard2die zei:
7 % vet is lekker droog, jongen!

Ik zou het niet te ingewikkeld maken die kuur.
sust 250 elke 3e dag idd is prima.
Dit zou je natuurlijk moeten weten aangezien je eerder met sust heb gekuurd.

Indien je gevoelig bent voor gyno zou je eventueel proviron ernaast kunnen nemen.

Nakuren met chlomid.

Ervan uitgaande dat je voedingsschemagoed zit zal je hier goed op kunnen bulken, suc6!

Eerste kuur sustanon werd 1 x per week gezet, op advies van iemand die 7 jaar geleden 2e werd in delftzijl....ik dacht dus dat ie er verstand van had.....
7% is droog idd, en da's ook direct mijn probleem, AANKOMEN, more MASS

Droog was ik al toen ik geboren werd, en vol in een kuur kom ik nog niet boven de 10 uit......gyno geen last van en niet gevoelig voor

Ik zie dat je nog steeds aan het puzzelen bent met wat je nou voor kuur wil gaan doen.

Als je graag wilt aankomen en 1 keer per week wil zetten en ook niet gevoelig bent voor gyno dan zou ik als ik jou was een kuur doen met testosteron enanthaat met deca of boldone voor een weekje of 8 a 10.
Nakuur met nolvadex en chlomid. Van zulke kuren zijn genoeg voorbeelden te vinden hier.

sebje81 zei:
Eerste kuur sustanon werd 1 x per week gezet, op advies van iemand die 7 jaar geleden 2e werd in delftzijl....ik dacht dus dat ie er verstand van had.....
7% is droog idd, en da's ook direct mijn probleem, AANKOMEN, more MASS

Droog was ik al toen ik geboren werd, en vol in een kuur kom ik nog niet boven de 10 uit......gyno geen last van en niet gevoelig voor

en wat waren je resultaten bij deze kuur?

is 1 keer per week voldoende? en is een front load dan ook verstandig?

Nou ben dus na de 6e week gestopt omdat ik de druk niet meer aankon...
Ik had moeite met slapen, en alles draaide in m'n hoofd.......alsof mijn gevoel van evenwicht er op bepaalde momenten niet meer was...zag er wel lomp uit voor mijn doen, dus t waren goeie spullen!

Klinkt maybee beetje scary, maar ik weet nog dat ik van 82 naar 90 kilo stuiterde, en ietsie terugviel naar 88, dus blijvend 6 kilo op die 6 injecties en d-bol tabs, opgebouw van 10 MG/PD tot max 50mg p/d

dat klinkt niet zo goed welke soort dianabol had je ?

ik heb het zelfde eens gehad met fake dianabol was geen dianabol maar methyltestosteron das pas rotzooi

T was Naposim, en volgens vergelijkingen op de Bodypage site waren ze super-origineel......oude verpakking met achterkant van de blister puntjes, en geen ruitjes. De bovenkant zat een puntje op, bleek bij de nepperts ook niet zo te zijn. Dus in dat opzicht geloof ik niet dat het aan de d-bol heeft gelegen.
Dan wast eerder de Sustanon, dat waren karachi's, en zoals ik dus al zei had ik 8 weken gepland, maar na 6 weken kon ik niet geloven dat ik nog 2 weken door zou moeten, was ook veel meer dan tevreden met het resultaat

Prachtig. Zeggen we tegen deze jongen dat ie z'n Sust elke 2-3 dagen moet injecteren (wánt: helpt bloedwaarde-schommelingen voorkomen) en in een andere thread aanbidden we het nieuwe modeverschijnsel om van je kuur 1 grote jojo-show te maken (2 weken op, 2 af met korte esters!!) en zodoende de grootste schommelingen ever te creeeren ???

Voor een newbee, laat staan voor een gevorderde, is hier de logica ver te zoeken.

Voor een newbee, laat staan voor een gevorderde, is hier de logica ver te zoeken.[/QUOTE]

:thumbs: helemaal mee eens ;)

Terug
Naar boven