XXL Nutrition

Sustanon250

DBC01 zei:
Prachtig. Zeggen we tegen deze jongen dat ie z'n Sust elke 2-3 dagen moet injecteren (wánt: helpt bloedwaarde-schommelingen voorkomen) en in een andere thread aanbidden we het nieuwe modeverschijnsel om van je kuur 1 grote jojo-show te maken (2 weken op, 2 af met korte esters!!) en zodoende de grootste schommelingen ever te creeeren ???

Voor een newbee, laat staan voor een gevorderde, is hier de logica ver te zoeken.

DBC doe even rustig aan..er zijn meerdere wegen naar Rome!

dat hele verhaal over hele hoge schommelingen met korte kuren gaat er bij niet in...wat is het verschil met een 10-12 weker..waar je je bloedwaardes voor een lange periode omhoogknalt en dan weer een hele lange tijd flink omlaag hebt gehaald?..

Ik ben een voorstander van kortere kuren..

Waarom?..omdat ik weet dat het werkt, dat het efficienter is en naar mijn mening ook veiliger..

Grt Rico

DBC01 zei:
Prachtig. Zeggen we tegen deze jongen dat ie z'n Sust elke 2-3 dagen moet injecteren (wánt: helpt bloedwaarde-schommelingen voorkomen) en in een andere thread aanbidden we het nieuwe modeverschijnsel om van je kuur 1 grote jojo-show te maken (2 weken op, 2 af met korte esters!!) en zodoende de grootste schommelingen ever te creeeren ???

Voor een newbee, laat staan voor een gevorderde, is hier de logica ver te zoeken.

Ja daar heb je helemaal gelijk in, maar mischien blijkt over een tijd dat die korte kuren toch een belangrijk aandeel in "gezonder" kuren opleveren.
Want eerlijk is eerlijk, vooruitgang en nieuwe inzichten kan men alleen maar verkrijgen door zaken vanuit een andere invalshoek te bekijken.
En soms moet men hiervoor breken met oude wetten.

Vroeger dacht men bv ook dat men altijd moest op- en afbouwen in kuren om zo de lever te laten wennen aan de lichaamvreemde stoffen. Hier had men een compleet onderbouwde theorie bij verzonnen.
Nu kijkt men alweer heel anders tegen die zaken aan.
Dit betekent trouwens niet dat ik een voorstander ben van korte kuren, want ik ben nog niet overtuigd.

edit spelfouten eruit gehaald :o

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Sja, som sist net als het nederlands elftal, we weten het allemaal beter dan de bondscoach! Begrijp me niet verkeerd hoor, ik geloof dat de intenties allemaal goed zijn en kan natuurlijk zelf ook wel conclusies trekken uit meningen van diverse " meer ervaren" gebruikers ( wat een naar woord), en ik kan niet meer zeggen dan bedankt jongens...! Als ik eerst alles zelf moet gaan uittesten........haha

Terug
Naar boven