AndroidHealthClinic

swole v2, goed spul?

oberon

Cool Novice
Waardering
0
yooo,

Is iedereen die swole v2 al gebruikt heeft hier tevreden over?
Of zijn er ook bij wie het totaal niets deed?
Ik ben aan het overwegen dit eens te proberen ipv gewone creatine.
Neem je dit ook gewoon zolang tot de pot leeg is of mag je dit langer nemen (of minder lang) en dan een maand rust inlassen.
Als ik creatine neem doe ik dit een maand en dan een maand niets, is dit goed zo?

Thanks hé,

swole is toch creatine ?

Laat je niet gek maken! Im so swollen from swole...zonde van je $$$

Swole valt idd onder creatine. ALleen Swole v2. werkt 130646235091650123548723X better dan de gewone.

Ik raad je echt aan dit te gebruiken. Ik moet je ook eerlijk zeggen dat je er veel aan hebt. Helemaal die Pomp, wat gek :)

de een vindt het goed spul en wint een paar kilo's, de ander vindt het k*t (waaronder ik). Er is maar 1 manier om daar achter te komen...

• Topic Starter Topic Starter
Als ik na een periode niks terug begin met gewone creatine (in mijn geval die van universal) 5gr per dag zonder oplaadfase voel ik wel verschil, betere pomp en minder spierpijn. massa zie ik niet veel verschil.

boogie zei:
de een vindt het goed spul en wint een paar kilo's, de ander vindt het k*t (waaronder ik). Er is maar 1 manier om daar achter te komen...

waarschijnlijk hebben wij gewoon troep gekregen boogie:(
merk er zelf ook geen zak van

ik vind het ook super spul ben nu 2 week bezich 4 kilo zwaarder en de pomp is echt 1000x beter als met gewone crea kracht merk ik maar klein beetje

Ben net een week bezig.. merk er voor alsnog nog niet echt vel van.. maar ja.. wat ni is kan nog komen.. ik wacht het even af...

Wel raar het is toch gewoon creatine? Tenzij jullie non-responders zijn. Zou wel raar zijn als je van gewone creatine wel wat merkt en van swole niet ???

ik vind het zeker wel goed spul, ben nou bijna klaar, zit in week 5. pot gaat bij normaal gebruik 6 weken mee. maar ik zou het in week 1 t/m 3 normaal gebruiken en week 4 en 5 de dosis beetje opvoeren, wel een week korter maar ik heb gehoord dat je dan iets meer winst kan pakken omdat je lichaam na 4 weken aan de dosis gewend is.
ik heb de eerste 3 weken 4 kilo gepakt en bf% zelfde gebleven na die 3 weken geen vooruitgang meer gezien, wel gemerkt. kracht gaat er ook goed op vooruit. kortom bij mij werkt het super ;) (wel in combinatie met een goede whey)

Hoe nemen jullie het in. Is het innemen van Swole V2 met eten erg belangrijk en als je dit niet doet, krijg je dan minder effect.

Iemand?

ik krijg morgen een pot binnen....kben benieuwd aangezien de meeningen nogal verdeeld zijn hier. Weet iemand wat het verschil is in lichamelijke werking en samenstelling met normale crea?

blanex zei:
Hoe nemen jullie het in. Is het innemen van Swole V2 met eten erg belangrijk en als je dit niet doet, krijg je dan minder effect.

Iemand?

"I stongly recommend taking it with a meal or at the very least with something in your stomach, as the insulin-mimicking ingredients can make you feel light headed otherwise."

GK

JFS zei:
"I stongly recommend taking it with a meal or at the very least with something in your stomach, as the insulin-mimicking ingredients can make you feel light headed otherwise."

GK

Heb je een bron daarvan?

Als je 's avonds sport is het dan wel aan te raden om Swole te gebruiken? Ik heb geen zin om de hele nacht naar mn plafond te liggen staren...

haha het is geen ephedra(stack) ofzo je kan het gewoon gebruiken hoor

als je niet goed eet en te weinig water drinkt heb je ook geen resutaten en weinig slapen syntrax puur kwaliteit alles werkte bij zelfs isobol mooie huid goed uitgeslapen zelfs met 6 uur per nacht gewoon fit!!

Terug
Naar boven