MuscleMeat

Sylve's logje

Sylve

Competitive Bodybuilder
Waardering
353
Lengte
1m94
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Hoi allemaal,

Ik train nu al een jaar of 4 en vind het ook leuk om hier om te hangen. Sinds een tijdje heb ik ook een account aangemaakt omdat iedereen hier een bepaalde denkwijze heeft waar ik me wel in kan vinden. Iedereen is fanatiek, heeft iets met krachtsport en daarbij voeding. Ik vind voeding het leukste van alles, dus je zal me het meest in zulke topics vinden. Ookal ben ik het niet altijd eens met de denkwijze van iedereen. Anyways... niet lullen maar kilo's tillen. Dat is tenslote waarom je zo lekker en veel mag eten.

Stats:
27j
1m94
95kg
~12-15%. Eerste 2 blokken zijn zichtbaar, de volgende 2 iets minder.

Ik ben momenteel niet heel sterk door blessures, vandaar mijn actuele stats. PR liggen iets hoger, maar is niet belangrijk. Kracht kan je niets mee, massa is mooier :) Daarvoor train ik ook. ALhoewel enkele kilo's ook belangrijk zijn voor de massa. Ik heb nog nooit een bodybuilder heel licht zien trainen ;)

Deadlift: 5x165kg
Squat: 10x120kg
Bench Press: 10x90kg
Militairy Press: 12x70kg
Pullups: 12x

Dat zijn tevens ook mijn favo oefeningen. Momenteel train ik een 2 daagse split. Upperbody en lowerbody. Gevolgd door 1 dag rust en dan weer een upper en lowerbody split. Ik heb een trainingsschema voor 4 dagen. Dus 2 verschillende upper en lowerbody dagen.

Mijn training van vandaag:
Deathlift: 5series, 5 herhalingen, 165kg
Dumbell Step Ups: 3 series, 8 herhalingen, 24kg.
Legg Press (plate loaded was bezet vandaag): 3 series, 10 herhalingen, 240kg.
Superset kuiten:
Seated Calfs: 3x8 op 75kg
Standing Calfs: 3x15 op 50kg.

Dat was hem :) Morgenochtend upperbody trainen.

Ziet er al goed eigenlijk , kracht is nu minder??:p

Dat zijn tog al zwaar schijven waar je mee worstelde !

Succes verder beterschap met blessures !!

Gaat goed toch.
Welkom.

In! Ziet er goed uit :)

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er al goed eigenlijk , kracht is nu minder??:p

Dat zijn tog al zwaar schijven waar je mee worstelde !

Succes verder beterschap met blessures !!
Thanks thanks! Ben weer de oude hoor, maar kwa kracht gewoon minder. Hoe je het went of keert, je wilt toch altijd graag je kracht pakken, dat is lekker. :) Alhoewel ik me realiseer dat ik van de zomer 2 maand ga backpacken, er zijn belangrijkere dingen dan een verslaving aan een hobby he:D
Sowieso, daar ga ik voor. Thanks :wl:
Dank je! Mijn 3000kcal voor vandaag zitten er weer op, terwijl ik best wel zin heb haha. Morgenochtend staat er weer een smoothie/ochtendshake klaar met melk, rood fruit, eiwitten en havermout. :cool:

Het was een vroege sessie, maar het zit er weer op :) Mijn training van vandaag:

Incline Bench Press: 3x8 op 80kg. 1x10 op 70kg
Optrekken. Breedx12, mediumx10, smallx8
Lat Pull Down: 3x8x80kg
Seated Row: 2x12x65kg
Bicep curl: 2x12x16kg
French Press: 2x12x45kg
Decline Pushup: 3xfailure

Nu lekker een maaltijd rijst met kip :) Heb gelukkig nog niet "veel" gegeten, dus dat word lekker eten de hele dag om zo mijn 3000kcal weer te vullen :D

Vandaag weer lekker lopen beuken :) Ik had vanochtend toen ik van bed kwam niet zo heel veel energie, maar tijdens de training was alles weg. Heerlijk die adrenaline. Vandaag stond benen op het programma.

Squat 4x10 op 120kg. 120 sec rust
Lunge 3x8 met 70kg. 90 sec rust
Legg Extension 5x10 met 65kg. 90 sec rust
Leg curl 3x10 met 35kg. 60 sec rust
Standing calf: 5x10 met 70kg. 60 sec rust

Ik heb een abwheel gekocht en vandaag even 3x10 mee gedaan. Techniek blijft lastig, zeker als je een goede rollout wilt maken. Je billen moeten dan eerst zakken en dan rol je vanzelf weg. Dat viel even flink tegen, maar ga ik onder controle krijgen. Binnenkort wil ik er ook bij gaan touwtje springen. :)

Mijn doel is om fit en gezond te zijn. Waarbij krachttraining ter ondersteuning dient. Ik zie in de sportschool en hier op DBB veel mensen 'klagen' dat ze pijntjes hebben tijdens oefeningen. Dan doe je echt wat verkeerd als je mij vraagt. Je sport om gezond en fitter te zijn, met als doel sterker te worden. Door vooral compounds toe te voegen, wat functionele oefeningen zijn, heb je erin het dagelijkse leven ook wat aan. Als je, zeker als je jong bent (<30 jaar) en nu al blessures hebt, vergeet je het hele doel van krachtsport. Spierverstevigende oefeningen :)

Anyways.. morgen weer een dag. Dan lekker upper body knallen :) Nu al zin in de dumbell press en militairy press!

Cya!

Weer een training erop zitten. Laatste van de week, heerlijk. Het was een training op nuchtere maag. Als ik vroeg train, vind ik dat heerlijk. Het mooie is dat ik echt geen verschil met met als ik van te voren wel of niet gegeten heb.

Dit weekend moet ik even 'cheaten', want ik heb een feest in Utrecht. En ja, daar gaat alcohol gevloeid worden. En ja, daar heb ik zin in. Zulke feestjes zijn altijd leuk :D Om nog niet op het weekend vooruit te lopen, hierbij mijn training van vanochtend:

Dumbell Press: 3x10 met 38kg dumbells. 2min rust
BOR: 3x10 met 90kg. 2 min rust
MP: 3x8 met 50kg 90sec rust
Rear delt raise: 3x10 met 18kg 60sec rust
Side Raise: 2x15 met 9kg 60sec rust
Dips: 2x15 met BW+10kg

Extra:
Pull ups: 8xBW 60sec rust, 6kg BW
Tricep pushdown: 12x80kg. 60sec rust, dropset van 80 naar 20kg met sprongen van 15kg. Even de armen vol beuken!

Goed weekend! :) Nog even 1500kcal naar binnen beuken vandaag en mijn brandstof is weer optimaal gevuld.

Vandaag de eerste training na het weekend :) Gisteren had ik een ontzettend zware dag en bijna geen energie, maar vandaag weer flink hersteld. Training ging goed en heb mijn kcal wat terug geschroefd. Had net nieuwe broeken gekocht die niet meer zo chill zitten. Dus maar even 2-3kg cutten weer :)

Deadlift: 4x5x160
Kettlebell Step ups: 20kg 3x8
Legg Press: 3x10 met 210kg
Seated Calfs: 2x 10x75kg
Standing Calfs: 3x15 met 65kg
Abwheel (nieuwe trend hehe) 3 series tot failure

Vandaag eens een dagje geen krachttraining, maar een half uurtje cardio voor de verandering. 6,5km in 30 minuten hardgelopen. Ondanks de harde wind, prima te doen. Ik heb 18-4 een 10km run, dus wil dan weer rond de 45 minuten uitkomen. :) Morgen weer benen trainen!

Vandaag weer een training erop zitten. Ik merk dat het hardlopen toch wel wat in de benen zit, dus niet heel zwaar, maar vooral op uitvoering getraind. Met andere woorden:

Squat: 4x10 herhalingen 110kg 4sec zakken, 0 vasthouden, 1 omhoog
Lunges: 3x8 herhalingen 60kg, 3sec zakken, 0 vasthouden, 1 omhoog
Legg Extension: 5x10 herhalingen, 45kg, 5 sec zakken, 0 vasthouden 1 omhoog
Leg curl: 3x10 herhalingen, 30kg, 4 sec zakken, 0 vasthouden, 1 omhoog
Barbell Glute Bridge: 3x15 op gevoel, billen maximaal aanspannen. Nog nooit eerder gedaan, beviel goed haha.

Ik zit ook in de cut momenteel op 2750 kcal en merk dat het moeite kost om echt lekker te trainen. Maar we doen ons best :)

Wegens gisteren niet goed een update kunnen plaatsen, maar bij deze alsnog mijn training. We gaan gewoon lekker door, ookal komt Pasen eraan! Bam bam bam :wl:

Gisteren:
Dumbell Press
BOR
Militairy Press

Incline dumbell press 4sec per hh
Row

Superset:
Breed Optrekken + opdrukken
Machine Press + Machine Row

En zometeen even met een fitnessbuddy armen knallen. Dan kan ik met Pasen 2 dagen verplicht rust nemen ;) En ohja, morgen even 8,5km hardlopen. Trainen trainen trainen :D

Goede Pasen allen

Terug
Naar boven