MuscleMeat

Sylve's logje

Sylve

Competitive Bodybuilder
Waardering
353
Lengte
1m94
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Hoi allemaal,

Ik train nu al een jaar of 4 en vind het ook leuk om hier om te hangen. Sinds een tijdje heb ik ook een account aangemaakt omdat iedereen hier een bepaalde denkwijze heeft waar ik me wel in kan vinden. Iedereen is fanatiek, heeft iets met krachtsport en daarbij voeding. Ik vind voeding het leukste van alles, dus je zal me het meest in zulke topics vinden. Ookal ben ik het niet altijd eens met de denkwijze van iedereen. Anyways... niet lullen maar kilo's tillen. Dat is tenslote waarom je zo lekker en veel mag eten.

Stats:
27j
1m94
95kg
~12-15%. Eerste 2 blokken zijn zichtbaar, de volgende 2 iets minder.

Ik ben momenteel niet heel sterk door blessures, vandaar mijn actuele stats. PR liggen iets hoger, maar is niet belangrijk. Kracht kan je niets mee, massa is mooier :) Daarvoor train ik ook. ALhoewel enkele kilo's ook belangrijk zijn voor de massa. Ik heb nog nooit een bodybuilder heel licht zien trainen ;)

Deadlift: 5x165kg
Squat: 10x120kg
Bench Press: 10x90kg
Militairy Press: 12x70kg
Pullups: 12x

Dat zijn tevens ook mijn favo oefeningen. Momenteel train ik een 2 daagse split. Upperbody en lowerbody. Gevolgd door 1 dag rust en dan weer een upper en lowerbody split. Ik heb een trainingsschema voor 4 dagen. Dus 2 verschillende upper en lowerbody dagen.

Mijn training van vandaag:
Deathlift: 5series, 5 herhalingen, 165kg
Dumbell Step Ups: 3 series, 8 herhalingen, 24kg.
Legg Press (plate loaded was bezet vandaag): 3 series, 10 herhalingen, 240kg.
Superset kuiten:
Seated Calfs: 3x8 op 75kg
Standing Calfs: 3x15 op 50kg.

Dat was hem :) Morgenochtend upperbody trainen.

Ziet er al goed eigenlijk , kracht is nu minder??:p

Dat zijn tog al zwaar schijven waar je mee worstelde !

Succes verder beterschap met blessures !!

Gaat goed toch.
Welkom.

In! Ziet er goed uit :)

• Topic Starter Topic Starter