Hoi,
ik train ondertussen al 4 jaar. Echter heb ik al enkele keren met een schouderblessure (links) een maand of 2 stil gelegen.
Momenteel ben ik volledig blessure-vrij
maar merk ik duidelijk op dat mijn linkerschouder veel minder kracht heeft. Dit merk ik vooral op bij oefeningen zoals Cable Front Raise, Arnold Press, ...
Wat doe ik nu best om mijn linkerschouder weer beter te laten volgen:
- Meer focussen op die linkerschouder, en tussendoor meer oefeningen op doen (miss met risico op overbelasting?)
- Minder gewicht pakken, zodanig dat bij elke oefening mijn linkerschouder ook kan volgen.
- ...
Indien mensen met dezelfde ervaringen, mogen dit steeds hier neerschrijven.
Cheers,
ik train ondertussen al 4 jaar. Echter heb ik al enkele keren met een schouderblessure (links) een maand of 2 stil gelegen.
Momenteel ben ik volledig blessure-vrij
maar merk ik duidelijk op dat mijn linkerschouder veel minder kracht heeft. Dit merk ik vooral op bij oefeningen zoals Cable Front Raise, Arnold Press, ...Wat doe ik nu best om mijn linkerschouder weer beter te laten volgen:
- Meer focussen op die linkerschouder, en tussendoor meer oefeningen op doen (miss met risico op overbelasting?)
- Minder gewicht pakken, zodanig dat bij elke oefening mijn linkerschouder ook kan volgen.
- ...
Indien mensen met dezelfde ervaringen, mogen dit steeds hier neerschrijven.
Cheers,