AndroidHealthClinic

Synovex H (test prop+estradiol benzoate)

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik zat s op een online cattle supply te kijken en zag dat ze ook pellets met 200 mg test prop + 20 mg estradiol benzoate verkopen.

Mss is dat een zeer goedkope optie voor de thuisbrouwers onder ons, de werking van de estradiol moet wel tegen te gaan zijn lijkt me.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Synovex H - 10 Implants
Heifer Implants
For Increased Rate of Weight Gain and Improve Feed Efficiency
Each dosage consists of 8 pellets containing 200 mg testosterone propionate and 20 mg estradiol benzoate per implantation. This product was manufactured by a non-sterilizing process.
Synovex H Heifer Implants contain two pure steroid hormones, testosterone propionate and estradiol benzoate. This formulation provides a complementary amount of each hormone for maximal growth stimulation.
For Animal Use Only
For Heifers Only
For subcutaneous ear implantation only.
Synovex H is recommended for use in heifers weighing 400 lbs or more.
When properly administered, Synovex H implants increase rate of weight gain and improve feed efficiency.

• Topic Starter Topic Starter
DUTCH BUSTER zei:

Ik heb t gehoord. Via een proces wordt de estradiol er nagenoeg geheel uitgefilterd. Maar t is voor mij niet interessant, ik zou prop alleen voor kickstart gebruiken en dan heb ik aan 6-8 amps ook wel genoeg, is de moeite niet waard om voor te gaan brouwen.

Terug
Naar boven