AndroidHealthClinic

Synthetische cannabis levensgevaarlijk

jawel als je wiet verbrandt komen er alsnog veel koolstoffen vrij zelfs als je het puur rookt. de beste oplossing is dan een vaporizer, die verdampt die wiet of hasj zodat alleen de thc vrijkomt

Ja er komt iets vrij , maar dat is lang niet zoveel als van tabak. (ookal wordt er anders beweert maar dat is vrij onlogisch) Roken is niet de beste optie voor een positief effect , zelfs niet met een vaporizer. Het eten is nog beter en het beste is zuivere THC olie maken.

Ja er komt iets vrij , maar dat is lang niet zoveel als van tabak. (ookal wordt er anders beweert maar dat is vrij onlogisch) Roken is niet de beste optie voor een positief effect , zelfs niet met een vaporizer. Het eten is nog beter en het beste is zuivere THC olie maken.
met roken neem je ong 30 % van de thc op met vaporizer 90 en met eten 100% maar thc olie maken is te veel gedoe

hoe kom je daar nou bij? hetzelfde kun je ook gewoon bereiken met het eten of vaporizen

... not sure if serious. Wiet wordt gegeven an ex chemo patienten om de pijn te verzachten en omdat het blijkbaar ook niet kankerverwekkend is. Zuivere THC olie is geconcentreerde THC en kan je niet vergelijken met vaporizen/eten. Ik vraag me af waar jij je info van hebt.

wordt je joint niet nat dan?

nee eikel, je zuipt toch eerst het pak leeg of niet dan...

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

... not sure if serious. Wiet wordt gegeven an ex chemo patienten om de pijn te verzachten en omdat het blijkbaar ook niet kankerverwekkend is. Zuivere THC olie is geconcentreerde THC en kan je niet vergelijken met vaporizen/eten. Ik vraag me af waar jij je info van hebt.

wiet forum jewzelluf brah!

nee eikel, je zuipt toch eerst het pak leeg of niet dan...

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

wiet forum jewzelluf brah!

ik d8 dat je het net als een bong ging doen (dus met water/ijsthee)

veel wiet is hetzelfde als geconcentreerde THC toch? ent lijkt me sterk als je daar mee kan genezen van "terminale" kaner
+ als je als patient dat neemt ben je wss de hele dag ****ing high.

Laatst bewerkt:
huh ik snap er niks van..... ben apestoned mang :o

• Topic Starter Topic Starter
Daar kom je wel nog achter als je binnen enkele jaren met je drugsverslaving bij de shrink op de sofa ligt. :D
jongeuh als ik de potentie had om verslaafd te raken dan was ik dat al want ik heb elke dag de mogelijkheid om het te doen, maar ik doe het gwn 1x in de maand

Terug
Naar boven