AndroidHealthClinic

Synthetische cannabis levensgevaarlijk

jongeuh als ik de potentie had om verslaafd te raken dan was ik dat al want ik heb elke dag de mogelijkheid om het te doen, maar ik doe het gwn 1x in de maand

Sterke redenering, bro.

Dus iemand die voor de eerste keer dronken thuis komt, maar de dag erna gewoon nuchter blijft, kan van zichzelf zeggen dat hij nooit alcoholist zal worden?

Joranr, spreek over je probleem met iemand. Vrienden, ouders, leerkrachten, neem desnoods een DBB-lid in vertrouwen want we zien je echt wegkwijnen onder de drugs maar zelf zit je het steevast te ontkennen en dat willen we niet!

Sterke redenering, bro.

Dus iemand die voor de eerste keer dronken thuis komt, maar de dag erna gewoon nuchter blijft,
kan van zichzelf zeggen dat hij nooit alcoholist zal worden?

Joranr, spreek over je probleem met iemand. Vrienden, ouders, leerkrachten, neem desnoods een DBB-lid in vertrouwen want we zien je echt wegkwijnen onder de drugs maar zelf zit je het steevast te ontkennen en dat willen we niet!
nee, maar iemand die allang de mogelijkheid om elke dag cannabis te "consumeren" en het 1x per maand doet kan dat wel.

verder ga ik je niet meer voeren ,troll

ik blow 1x in de maand tot 5x per week. ben ik nu een junk?

****... moet ik nu ook naar keith bakker?

• Topic Starter Topic Starter

Blower is een aan het Engels ontleende benaming voor de mechanische luchtcompressor, de voorloper van de turbocompressor. In Engeland zelf spreekt men echter van een supercharger. De Duitse naam is Ladepumpe.
Een blower werkt direct, een turbocompressor pas bij hogere toerentallen. Daarom worden blowers nog gebruikt bij dragrace en motorsprint op nitromethaan-, methanol- of benzinemotoren.
De Blower wordt ook in de chemische industrie gebruikt om grote hoeveelheden lucht te leveren voor een continu verbrandingsproces.

Merci xxxjes

dus ik ben een mechanische luchtcompressor?

oh zo. het is ook niet dat blowen daarvandaan komt. ik probeer mij dr gwn een beetje uit te lullen :p

no-shit-sherlock.jpg

Terug
Naar boven