MuscleMeat

synthol

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Glenn het is dus wel gewoon voor jezelf!!! Sorry maat tuurlijk gebruiken sommige pro's het, maar ben jij een pro NEE!!! Je moet je eerste wedstrijd ook nog draaien, kom op man tijd zat !!! Je maakt jezelf gek ouwe!!! :(

Braak. Ik heb nog meer begrip voor een beginner die 1 g test/week zet dan voor synthol-gebruikers.

Hoe kun je jezelf daar nu lekker bij voelen. Je bent huge en wordt door kleine mannekes uitgelachen. EN TERECHT.

Wanneer je door een kuur 12 kg groeit ben je ook huge en misschien wordt je wel achter je rug om uitgelachen, maar je weet wel dat je die smile van iemands gezicht af kunt beaten als het nodig is.

Probeer dat maar eens met olie-armpjes.

• Topic Starter Topic Starter
Big'r zei:
Braak. Ik heb nog meer begrip voor een beginner die 1 g test/week zet dan voor synthol-gebruikers.

Hoe kun je jezelf daar nu lekker bij voelen. Je bent huge en wordt door kleine mannekes uitgelachen. EN TERECHT.

Wanneer je door een kuur 12 kg groeit ben je ook huge en misschien wordt je wel achter je rug om uitgelachen, maar je weet wel dat je die smile van iemands gezicht af kunt beaten als het nodig is.

Probeer dat maar eens met olie-armpjes.
Je zou ook hoeveelheid kunnen gebruiken waardoor het niet opvalt natuurlijk.
Jullie zien allemaal die mannen met armen knalvol olie, en dat trekt inderdaad op niks.
Geloof me vrij dat er voldoende BBers zijn die het gebruiken zonder dat iemand er weet van heeft.
En nogmaals, het is niet voor mij, anders zei ik het wel gewoon hoor, ik geef toe dat ik er ook over heb gedacht, maar heb toch besloten het nioet te doen, en eerst iets anders te proberen, maar daarover later weer meer

BIG-G: Gewoon doen wat je zelf het beste lijkt om je doel te bereiken. Laat ze maar lullen over nep, ergens weten we toch allemaal dat die 114kg bij 7 % BF niet te danken is aan synthol? Ik zie echt niet waarom idereen hier begint te schelden over iemand die het wil proberen.
So what dat je er aan denkt en het mogelijk zou gebruiken? AS gebruikers praten over synthol gebruikers net zoals de "naturals" over de AS gebruikers praten... :cool:

je zou toch ook iets met magnesium inject gaan doen? hoe is dat bevallen?
gr d

Mr. B.I.G. zei:
He Glenn het is dus wel gewoon voor jezelf!!! Sorry maat tuurlijk gebruiken sommige pro's het, maar ben jij een pro NEE!!! Je moet je eerste wedstrijd ook nog draaien, kom op man tijd zat !!! Je maakt jezelf gek ouwe!!! :(

kijk, als jij denkt dat het voor mezelf is is het jou probleem, maar het is dus niet zo.
Ik vind mezelf ook nog veel te jong om zoiets te doen hoor, ik zeg niet dat ik het nooit zal doen, maar zeker nog niet op dit moment.
Op dit moment gaan de trainingen zeer goed, en mijn armen word stilaan beter, dus is het zeker niet nodig.
Ik heb ook nog jaren om iets te bereiken in de sport (en daar wil ik alles voor doen, en laten), maar dit gaat dus ook voor mij te ver.

BIG-G zei:
Dat was goed bvallen, 2 cm gewonnen, maar is wel na drie dagen weg

da's toch ook niet mis. is natuurlijk ook te doen voor een wedstrijd.
hoe lang blijft de synthol eigenlijk aanwezig? toch ook niet heel lang ???

gr d

JoeTat2 zei:
BIG-G: Gewoon doen wat je zelf het beste lijkt om je doel te bereiken. Laat ze maar lullen over nep, ergens weten we toch allemaal dat die 114kg bij 7 % BF niet te danken is aan synthol? Ik zie echt niet waarom idereen hier begint te schelden over iemand die het wil proberen.
So what dat je er aan denkt en het mogelijk zou gebruiken? AS gebruikers praten over synthol gebruikers net zoals de "naturals" over de AS gebruikers praten... :cool:

pff oja alsof je as met sythol kan gaan zitten vergelijken? Met synthol hoef je niet eens een ijzer op te rapen man dat heeft geen **** met sport te maken.
Gadver wat ben jij....ach laat ook maar spijt je maar helemaal vol met synt

pampam zei:
pff oja alsof je as met sythol kan gaan zitten vergelijken? Met synthol hoef je niet eens een ijzer op te rapen man dat heeft geen **** met sport te maken.

ff offtopic: pampam: wat ben je toch onvriendelijk ;)
gr d

ja sorry hoor maar mn tren begon ervan op tespelen :D

pampam zei:

Ik wil gewoon zeggen dat dit ieder zijn eigen keus is. Wat interesseert het mij dat iemand als gregg zich volspuit met synthol? En daarbovenop zien al die beruchte synthol spuiters mij er nu niet bepaald mensen uit die nooit hebben getraind...
Ik gebruik geen synthol en plan het ook niet te gebruiken, ik geef enkel mijn mening dus houdt uw zever voor jezelf, OK?

zou die shit nooit aanraken vanwege die abcess shit ...maar ik kan me goed voorstellen als iemand bv dikke kuiten wilt en zich te pletter traint maar ze willen maar niet groeien....dat iemand op gegeven moment die troep dr in ragt...

kzag trouwens tijdje geleden zon plaatje van zon gozer die die shit in zn biceps had gespote...die gozer leek iets van 18....maar dat zag er werkelijk niet uit...dunne schouders geen borst en dan wel van die dikke armen...

kvond die kuite van arnold trouwens ook altijd erg verdacht??!!...
greetz

dennis999 zei:
da's toch ook niet mis. is natuurlijk ook te doen voor een wedstrijd.
hoe lang blijft de synthol eigenlijk aanwezig? toch ook niet heel lang ???

gr d

3 tot 4 jaar, dus toch een groot verschil

Mij lijkt het misschien beter dit topic te sluiten, daar er toch niemand geloofd dat het niet voor mij is.
Ik dacht dat dat je hier ook gewoon informatie kon opdoen, maar er zijn precies leden die daar anders over denken.
Dus voor de laatste keer, het is niet voor mezelf.

Ja wie ben ik om te zeggen om het niet te doen als jezelf gewoon gelukkig bent dan moet je dat doen.Er zijn bodybuilders die dat doen (Coleman)(taylor)(haidar)en die voelen zich er ook goed bij en die vallen ook in de prijzen gewoon niet overdrijven niks aan de hand.

Coleman aan de synthol ? o_O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven