XXL Nutrition

"T-shirts met grappige slogans moeten verboden worden"

Gij weet? Nog nooit gehoord. Kunnen de Nederlanders trouwens eens uitleggen wat die kreet eigenlijk inhoudt? Is dat de vertaling van het Amerikaanse stopwoordje "you know"?

Gij weet? Nog nooit gehoord. Kunnen de Nederlanders trouwens eens uitleggen wat die kreet eigenlijk inhoudt? Is dat de vertaling van het Amerikaanse stopwoordje "you know"?

Je zegt het op de goeie momenten, dan is het wel hilarisch.:D

Zoontje van een vriend van me :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Morgen we gaan weer zwaar feestje hebbe, gij weet:cool:

(superdudetaal)

Kom op zo erg is het toch niet .
Moet je voorstellen als je ouder word en je krijgt die foto's te zien waarop je staat met zo een shirt zou ik persoonlijk super vinden :D

Weet je , weet je , weet je... Uuuuuuuuu NEE wat is er ???
Sorry voor de OT maar dat vind ik me toch irritant :o

Please carry on !

ffs, is toch gewoon als grap bedoeld, bende zielige onderzoekers
eens wat vaker stand-up comedy kijken ofzo

wat een ophef allemaal voer niks

Lol, ik weet niet vanwaar het komt.
De superdudes of de mocro's, maar er word hier tegenwoordig vaak "jij weet gezegt"

Jij weet
Ik weet.

lol die mocro's hebben altijd zo'n vage zinnetjes
Zoals ze ook die/dat niet kunnen onderscheiden soms .. "check die meisje madooo"
Moest wel ff lachen toen ik dat voor de 1e keer hoorde :p

Ik ben niet oppervlakkig, ik hou gewoon niet van lelijke mensen' of 'Raak niet aan wat je niet kan krijgen', dat is toch ronduit triestig", aldus White.

Als ik iemand zou zien met zo'n t-shirt aan heeft die persoon voor mij direct afgedaan en gun ik hem/haar zelfs geen blik. Is idd triestig en imo enorm wansmakelijk.

Terug
Naar boven