Beast85
Cool Novice
- Waardering
- 0
Erg late reactie en je bent waarschijnlijk al even bezig met je geplande kuur maar zo niet dan wil ik je toch echt aanraden als dit je eerste kuur met Clen is dat je dan niet boven de 80mcg gaat want dat is meer als genoeg voor een eerste keer
2weken On 2weken Off is goed plan (heb ik zelf ook gedaan) je kunt ook kiezen voor 2dagen On 2dagen Off, aan jou de keus natuurlijk! Clen wel opbouwen idd maar je hoeft niet met hele kleine stappen te gaan hoor, als je de tabs van 20mcg hebt zou ik gewoon 20/20/40/40/60/60/80/80 doen dus zit je na 1 week aan je max en dat hou je dan nog een week lang vol en daarna ga je 2weken Off, als je weer On gaat kun je gerust beginnen bij 60/60/80/80 en weer door op 80mcg, Als je het echt perse wilt verhogen kan dat best maar houd rekening met slapeloze nachten
Schema T3 ziet er goed uit alleen zou afbouwen tot 12,5 ipv 25.
Veel succes en als je al bezig bent dan is m'n info misschien nutteloos voor jou maar wilde het toch ff kwijt
Greetz,
Stom vraagje, maar die 80 mcg clen, dat zijn dan 2 tabs hé, heb zo een potje maar er staat 0.05 en nog iets per tab op.. Is dit gelijk aan 40 mcg ?kan iemand dit effe vlug opklaren aub... Vriend van me heeft gistere 8 ineens genomen, en was er ECHT ni goe van :-D