XXL Nutrition

T3 + clen

Zelfs als je boven 'onderhoud' eet, zou ik er niet op durven vertrouwen dat de T3 + Clen je spiermassa onaangetast laten (zwak uitgedrukt).

Eens, ik had niet gezien dat William het zonder AAS deed. Ik zou er 250mg test p bij pakken en dan 8 weken T3. T3 zou ik niet korter pakken, te snel op en afbouwen is denk ik risicovoller dan het risico van de periode van 8 weken tov 3 weken. Bovendien laatste keer T3 bij mij deed is het langer en niet hoger dan 50mcg. Wat langer 50mcg bevalt mij heel goed, geeft helemaal geen rot gevoel waar 75 mcg bij mij toch al richting opgefokt gaat de hele dag door.

Ik zit dus nu op 75 en merk geen ****. Ja, dat ik af en toe honger heb, maar dat is het dan ook wel. Geen absurde honger en helemaal niet opgefokt ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen is anders. Gewoon aanvoelen en gaan met die banaan. Ieder zijn schildklier werkt nou eenmaal anders.

Test e bedoel je ymir?
De T3 kijk ik gewoon aan, als ik t met 4wk zat ben dan stop ik gewoon, zo niet dan ga ik door.
Ik start eerst met de clen alleen, zodra ik op de max dosis doe ik T3 erbij. Dan 3wk clen off 3wk on tot maximaal 12wk.

Dus:
wk 1: clen opbouwen tot max
wk 2-3: clen max
wk 4-6: clen off
wk 7: clen opbouwen tot max
wk 8-9: clen max
wk 2-9: T3 opbouwen tot max

dan zit je zeker onder de 8% :o

Met cutten zou ik test p pakken maar dat is ook omdat ik echt niks tegen veel prikken heb. Test e kan ook maar aromatiseert iets meer. Je zou ook test e met wat mast of een AI kunnen pakken. Goede verhouding androgeen tov oestrogeen is sowieso vetverlies; die werking stimuleert de werking van Clen en T3. Dat is vetverlies via 3 wegen.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Ymir, ga me voorlopig even beIg houden ermee zonder AS. Daarna ofwel test/bold of test/mast. Evt zelfs beide.

Terug
Naar boven