XXL Nutrition

T3 cycle

JoeTat2

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Heeft (één van) iemand ervaring met deze T3 cycle (c) Big Cat:

Running it for three weeks, one could choose for a schedule as follows: 25/25/25/50/50/50/75/75/75/100/100/100/75/75/75/50/50/50/25/25/25 µg/day. If taken for 4 weeks, then run each dose for 4 days, 5 weeks then each dose for 5 days and so on. It is extremely important that the doses are tapered on and off and that a cycle never exceeds 6 weeks at the most.

Als iemand andere manieren aanraadt voor te cyclen dan hoor ik het graag, evenals gebruikerservaringen. Ikzelf vindt er weinig info over terug op het forum.

Voor alle zekerheid: het zal door een vrouw gebruikt worden met gepast voedingsschema.

Bedankt.

(nog) geen gebruikerservaring

Had volgende schema voor ogen icm met primo en hgh alszijnde 8 weekse cuttingphase

wk 1 25mcg ED
wk 1tm 7 50mcg ED
wk 8 25mcg ED

Ben me nog steeds aan het inlezen mbt de materie. Mocht ik al redelijk in de richting qua BF uitkomen voordat deze 8 weken aanbreken, dan skip ik het

T3 is geen speelgoed

heb laatst iets over geopend:
goede info mijn inziens:
http://forums.steroid.com/showthread.php?t=199815

zit nu enkele weken op 50mcg p/d, bevalt me prima. denk dat er geen max geldt voor maximale tijdsduur. je kunt jezelf niet t3 afhankelijk maken. of je er nu 6 weken aanzit of 12 weken, onderdrukt is ie sowieso wel...
verder zou ik zonder as er nooit aan zitten, t3 vreet alles, spieren en vet dus mee opletten!

oh ja...vergeten t3 kan zorgen voor botontkaling. as zorgen vaak voor t tegenovergestelde. een vrouw (die daarvoor sowieso moet oppassen) aan d et3 zetten zonder as lijkt me niet slim

oh ja...vergeten t3 kan zorgen voor botontkaling. as zorgen vaak voor t tegenovergestelde. een vrouw (die daarvoor sowieso moet oppassen) aan d et3 zetten zonder as lijkt me niet slim

Zou het voor een vrouw gewoon houden bij meridia en ephedrine

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.

Hoog in eiwitten gaan en combi met clen is niet voldoende om de spierafbraak grotendeels tegen te gaan dan?

Is de clen niet voldoende om af te vallen?

JoeTat2 zei:
Bedankt voor de reacties.

Hoog in eiwitten gaan en combi met clen is niet voldoende om de spierafbraak grotendeels tegen te gaan dan?

zit nu bijna 14dgn op t3,maar de kiloos vliegen er niet vanaf,doe wel spinning naast mijn kt.Hoog in eiwit en laag in carbs.Ik denk dat het katabol effect meevalt mits je boven de 50mcg pd gaat.Merk wel dat ik hardere spiertoon krijg.Vindt het zelfs beter dan zonder.Weeg nogsteeds 103 bij 1.65m Spiegel zegt denk ik meer dan de weegschaal:D

edit:mits niet hoger dan 50mcgr

Ik heb op 150mcg per dag gezeten maar vond het niet erg schrikbarend dus het verschilt van persoon tot persoon.

Zou geen T3 gebruiken zonder AS.
Mocht de T3 echt gaan werken qua vetverbranding dan doen de spieren net zo hard mee. Met roids voorkom je dat.

je kan beduidend merken dat het weer zomer word.
Een goed dieet en cardio is te veel moeite dus grijpen we allemaal maar naar de t3:rolleyes:

Niet naar jou bedoeld Joetat2

Infinity zei:
Een goed dieet en cardio is te veel moeite dus grijpen we allemaal maar naar de t3:rolleyes:

Mja dan zul je toch van een koude kermis thuiskomen, want zonder goed dieet en cardio zal T3 ook geen wonderen verrichten.

JoeTat2 zei:
Heeft (één van) iemand ervaring met deze T3 cycle (c) Big Cat:

Running it for three weeks, one could choose for a schedule as follows: 25/25/25/50/50/50/75/75/75/100/100/100/75/75/75/50/50/50/25/25/25 µg/day. If taken for 4 weeks, then run each dose for 4 days, 5 weeks then each dose for 5 days and so on. It is extremely important that the doses are tapered on and off and that a cycle never exceeds 6 weeks at the most.

Als iemand andere manieren aanraadt voor te cyclen dan hoor ik het graag, evenals gebruikerservaringen. Ikzelf vindt er weinig info over terug op het forum.

Voor alle zekerheid: het zal door een vrouw gebruikt worden met gepast voedingsschema.

Bedankt.

Voor een vrouw zou ik voor meridia gaan , mijn vriendin is er momenteel mee bezig ( de kilo's van de zwangerschap moeten er van haar af), en moet zeggen dat haar eetlust volledig verdwenen is na enkele dagen.
Ze is nu al bijna 4 kilo lichter na bijna twee weken en ze zit maar op 10mg per dag.

Infinity zei:

Dit hoort er weer bij he. Je kunt het mensen niet kwalijk nemen. Ik bijv neem t3 alleen voor de zomer omdat ik alleen dan een cuttingsdieet volg. In hartje winter is het lekker bulken.

Iedereen wil er het liefst strak bijlopen in de zomer.

Uiteraard wil het niet zeggen dat iedereen zomaar t3 moet gaan gebruiken maar we dachten voorheen wss ook dat we nooit aan de aas zouden zitten ed. Je krijgt steeds weer interesses in nieuwe/andere dingen.

Dat hoort er gewoon bij. ;)

Suat zei:
Dit hoort er weer bij he. Je kunt het mensen niet kwalijk nemen. Ik bijv neem t3 alleen voor de zomer omdat ik alleen dan een cuttingsdieet volg. In hartje winter is het lekker bulken.

Uiteraard wil het niet zeggen dat iedereen zomaar t3 moet gaan gebruiken maar we dachten voorheen wss ook dat we nooit aan de aas zouden zitten ed. Je krijgt steeds weer interesses in nieuwe/andere dingen.

agree, mits je in ieder geval bewust bent van de risico's en de gevaren van gebruik van schildklierhormoon,
en probeert dit zo verantwoord mogelijk in te bouwen in je kuur (icm een juist voedingspatroon en cardiotraining) dan zie ik ook het probleem niet.

Suat zei:

Ok goed maar kan me gewoon ergeren aan bepaalde mensen hehe.
Vooral aan noobs die echt de bagger van alles afweten en willen meepraten.
Laatst ook zon sjap die vroeg aan me..
Nou je zit zeker bij de sportschool..Trainen jullie in de winter ook of alleen in de zomer :rolleyes: :rolleyes: ZUCHT!!

Terug
Naar boven