Fitness Seller

T3 cycle

Infinity zei:
Ok goed maar kan me gewoon ergeren aan bepaalde mensen hehe.
Vooral aan noobs die echt de bagger van alles afweten en willen meepraten.
Laatst ook zon sjap die vroeg aan me..
Nou je zit zeker bij de sportschool..Trainen jullie in de winter ook of alleen in de zomer :rolleyes: :rolleyes: ZUCHT!!
Nee, alleen in de winter want 's zomers stikt het van de breezah's:thumbdown:

• Topic Starter Topic Starter
muscleboy zei:
Voor een vrouw zou ik voor meridia gaan , mijn vriendin is er momenteel mee bezig ( de kilo's van de zwangerschap moeten er van haar af), en moet zeggen dat haar eetlust volledig verdwenen is na enkele dagen.
Ze is nu al bijna 4 kilo lichter na bijna twee weken en ze zit maar op 10mg per dag.

Onderdukking van de eetlust is geen goede optie. Ik denk als je eetlust onderdrukt dat je zowiezo onvoldoende voeding binnen krijgt om spierbehoudt te hebben, niet? Vandaar dat de T3 zou gebruikt worden met een uitgewerkt dieet dat uiteraard rijk aan eiwitten is.

Infinity zei:
Origineel gepost door Infinity
je kan beduidend merken dat het weer zomer word.
Een goed dieet en cardio is te veel moeite dus grijpen we allemaal maar naar de t3

Niet naar jou bedoeld Joetat2

No offense taken. Dat het zomer wordt in deze zaak is toeval, heb deze vraag nog eens gesteld. Nu gaat daadwerkelijk de stap gezet worden en wilde nog even wat extra info en/of gebruikerservaringen los krijgen van de members.

Jongens of T3 spieren afbreekt is volledig afhankelijk van je dosering..als je op 50 mcg per dag gaat zitten zal je zien dat het zelfs beter werkt in een kuur..dat je schildklier er blijvend mee op kan houden is ook nog nooit bewezen..

Terug
Naar boven