AndroidHealthClinic

t3 of efedringe

dennisl

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
87kg
mijn vriendin wil graag wat kilos kwijt natuurlijk wil gaat ze hierbij sporten en een dieet volgen

maar nu wil ze iets erbij gaan gebruiken maar ik weet niet wat het beste gebruikt kan worden voor vrouwen t3 of efedringen en in welke dosering

iemand tips voor mij? ik dacht zelf aan efedringen maar lees ook dat t3 minder gevaarlijk.

Laat haar eerst is lekker gaan trainen, en op haar voeding letten voor je deze producten gaat gebruiken.

Dat gaat ze doen of daar is ze mee bezig?

Zou het eerst eens zonder proberen, dan kan je als ze ooit op een plateau kont, altijd nog zwaardere middelen inschakelen.

mijn vriendin wil graag wat kilos kwijt natuurlijk wil gaat ze hierbij sporten en een dieet volgen

maar nu wil ze iets erbij gaan gebruiken maar ik weet niet wat het beste gebruikt kan worden voor vrouwen t3 of efedringen en in welke dosering

iemand tips voor mij? ik dacht zelf aan efedringen maar lees ook dat t3 minder gevaarlijk.

Waar ligt dat? je kan het nog niet schrijven laat staan gebruiken!Lees je eerst in man.

:roflol:

Wat een luilak.
Wondermiddelen bestaan niet.
Gewoon goed dieet en hard trainen en kilo's vliegen eraf.

Als ze echt lui is gewoon DNP.
Hoef je geeneens te sporten, ideaal toch??

probeer ne keer herbalife, da schijnt goe te zijn voor luie mensen die een poging doen om af te vallen en by the way minder op uw lui kont zitten lezen en meer sporten, da gaat ook al een heel stuk helpen (of uw vriendin?!?)

Terug
Naar boven