AndroidHealthClinic

take me out

waar is mijn how i met your mother..?
vieze tyfuslijer die eddie..

Het is wat he, met die homo emancipatie.

Gadverdegadver..

Ik moet zowat kotsen!!

Waar zijn de girls :(

we hebben al niet genoeg fag presentatoren, nu dit.

komt er ook een lesbo versie? das dan wel weer leuk misschien.
meende ook dat er een versie kwam met de rollen omgekeerd?
dat er een chick naar beneden komt en dat mannen kunnen wegklikken?

reknak homo's

ik azg de reclame, dacht dat het nou een vrouw was die voor mannen moest kiezen :roflol: nja ik zat warm

haha dat wordt lache

komt denk ik goed uit, want diegene die dit soort programma's kijken zijn meestal toch of vrouw óf iig latent biseksueel.

ik kijk niet meer:(

OMG sorry maar dat boeit echt niet.. prima dat t heaumeaux zijn, maar dan is er voor mij niets boeiends om naar te kijken. Ik wil wijven zien!

hahahaha ik dacht gisteren heuhhh... wie is de chef en over de kook begint weer :heart:....en dan op eens een reclame dat TAKE ME OUT terug komt...voor homocoïtusuele? HAHAHa ik dacht WATTTTTTT hahaha..... vond het lachwekkend om te zien...vooral dat dansje van Beyonce die hij na deed hahaha wat een koekwous.

hahahaha ik dacht gisteren heuhhh... wie is de chef en over de kook begint weer :heart:....en dan op eens een reclame dat TAKE ME OUT terug komt...voor homocoïtusuele? HAHAHa ik dacht WATTTTTTT hahaha..... vond het lachwekkend om te zien...vooral dat dansje van Beyonce die hij na deed hahaha wat een koekwous.

Jep:(

Ik zie liever de versie waarbij jij in je blote k*t rond huppelt en je uit 30 mannen mag kiezen.

Helaas ben niet zo cheap cheap

:aai: :aai:

Terug
Naar boven