Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik beb, zij bebt, wij beppen.

Ik zal net voordat je vertrekt naar Sanca even wat posts quoten en hem taggen waar je hem o.a. een debiel noemt
Dat was allemaal opgezet spel.Ik zal net voordat je vertrekt naar Sanca even wat posts quoten en hem taggen waar je hem o.a. een debiel noemt
Denk het wel. Ik heb nu soms niet eens zin meer om te loggen, omdat er toch bijna niemand reageert.

Prima... Geen strippers en h**ren voor jou. #DBBgangbangIk zal net voordat je vertrekt naar Sanca even wat posts quoten en hem taggen waar je hem o.a. een debiel noemt
Ik denk 2002-2003 toen waren forums nog relatief nieuw. Daarvoor waren het meer nieuwsgroepen. Enkele jaren later toen social media begon op te komen, was een forum niks speciaals meer.Denk het wel. Ik heb nu soms niet eens zin meer om te loggen, omdat er toch bijna niemand reageert.
Wel mooi dat het forum al zo lang meegaat![]()
Ik wil best wel eens goed getraind posten in je log. Of nette training! Of ik zie wat mooie gewichtjes langskomen. Keep it up!Denk het wel. Ik heb nu soms niet eens zin meer om te loggen, omdat er toch bijna niemand reageert.
Zo ging het voorheen wel..of je werd gewoon afgezeken, maar het was hoe dan ook levendigerIk wil best wel eens goed getraind posten in je log. Of nette training! Of ik zie wat mooie gewichtjes langskomen. Keep it up!![]()

Vaak geweest dat ik een kut training neerzette en reacties kreeg van goed bezig en good train 🙈Zo ging het voorheen wel..of je werd gewoon afgezeken, maar het was hoe dan ook levendiger![]()
Herken ik niks vanVaak geweest dat ik een kut training neerzette en reacties kreeg van goed bezig en good train 🙈