- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna alle islamitische landen zijn aan elkaar gehegt
Wat jij bedoeld is de ruzie met de talibananen en de joden
en vooral als het om de islam gaat HOORT alle islamitische landen elkaar te helpen
Bijna alle islamitische landen zijn aan elkaar gehegt
Wat jij bedoeld is de ruzie met de talibananen en de joden
en vooral als het om de islam gaat HOORT alle islamitische landen elkaar te helpen

Jongen eerlijk gezegd heh MOCHT er oorlog komen dan is meteen nederland + amerika plat.
Nederland heeft zoiezo geen militairen
Had op internet laatst gekeken welke landen hoeveel militairen hadden en nederland was niet te zien op de lijst
alleen amerika staat ervoor en wat wilt amerika doen tegen die tientallen islamitische landen waaronder nucleaire wapens ??
Zie hier : Lijst van landen naar aantal militairen - Wikipedia
kijk maar naar de top 10 van de militairen troepen![]()
Jongen eerlijk gezegd heh MOCHT er oorlog komen dan is meteen nederland + amerika plat.
Had op internet laatst gekeken welke landen hoeveel militairen hadden en nederland was niet te zien op de lijst
alleen amerika staat ervoor en wat wilt amerika doen tegen die tientallen islamitische landen waaronder nucleaire wapens ??
jonge jij weet dus echt niet waar je over praat.met je 16 jaarJongen eerlijk gezegd heh MOCHT er oorlog komen dan is meteen nederland + amerika plat.

Door wie worden wij geschermt dan? Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat wanneer Nederland wordt aangevallen het in de andere lidlanden van de EU en de NAVO niet meer wordt dan een nieuwsbericht.Nederland word beschermt. Door zoveel andere landen. Dus we staan er niet alleen voor. Ik wil liever een burgeroorlogje zonder nucleaire wapens.
Meer dan die van de West Europeese landen die zich sedert WO2 verscholen hebben achter de Amerikaanse legermacht.Idd laat ze maar aanvallen dan kunnen we ze vernederen.
Alsof hun militaire macht iets voorsteld.
Door wie worden wij geschermt dan? Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat wanneer Nederland wordt aangevallen het in de andere lidlanden van de EU en de NAVO niet meer wordt dan een nieuwsbericht.
Het Noord-Atlantisch Verdrag is een militair verdrag dat wederzijdse verdediging en samenwerking van de legers van de westerse landen regelt, aanvankelijk vooral als tegenkracht tegen de landen in het Oostblok. Die vormden op hun beurt in 1955 het Warschaupact. De kern van het verdrag staat in artikel 5, dat stelt dat in geval van een aanval op een van de staten, deze door de andere zal worden opgevat als een aanval op allemaal en dat alle landen zullen meehelpen (samenwerken) om de aanvaller af te weren.

Verhagen roept Wilders op film niet uit te brengen
Uitgegeven op donderdag 28 februari 2008 om 22:22:43
(Novum) - Voor het eerst heeft een minister Geert Wilders opgeroepen zijn koranfilm niet uit te brengen. Minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen (CDA) noemde het uitzenden in het NOS Journaal donderdag 'onverantwoordelijk'. De bewindsman vreest voor de veiligheid van Nederlanders in het buitenland, Nederlandse bedrijven en soldaten.
Volgens Verhagen moet Wilders afzien van de film 'als je weet dat het ernstige gevolgen kan hebben'. De PVV-leider zou hebben gezegd dat Verhagen 'de pot op' kan.
Wilders is voornemens deze week de laatste hand te leggen aan de film en volgende maand te gaan praten met diverse omroepen over de uitzending ervan.
Verhagen verdedigt ook nog andere belangen. Als er moet worden gekozen tussen veiligheid van burgers in het buitenland of een beperking van de vrijheid van meningsuiting is er voor een minister weinig keuze. Overigens kiest Verhagen nergens voor, hij geeft alleen een advies.
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed maar is het zo'n groot goed dat het boven de veiligheid van anderen gesteld mag worden? Lijkt me toch een groot dillemma.

Haha te geweldig dit. Er is nog niks uitgezonden en gasten beginnen al met dreigen. Dit alleen toont de bekrompenheid al aan van die landen.
Taliban
....Las laatst dat 80% zwakbegaafd scheen te zijn, denk dat onze mannen daar wel raad mee weten....desnoods verschepen ze wat meer bommenwerpers die kant op. Er schenen ook al wat andere bananen republieken te zeuren...geen probleem
, dan stoppen we ff met de ontwikkelingshulp...zou wel graag daarvan iets terug zien bij mijn salaris, kan ik tenminste weer wat extra supp-jes inslaan
.Er schenen ook al wat andere bananen republieken te zeuren...geen probleem, dan stoppen we ff met de ontwikkelingshulp...
DaveHawk for President!