Fitness Seller

Tam kuurtje

Never to old

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Hallo,
Wie kan er mijn advies geven? Ik wil een kuurtje doen voor een paar kilo (5/6) en cm (3/4) erbij, is niet veel maar wil het niet te veel doen ivm mijn werk, ook niet met te veel Side effects dus, niet te zwaar oral ivm terras weer.train 4/5 x p/w en voeding is ook oké en zal ik aanpassen aan het kuurtje.ik heb alle stacks bekeken en overwogen, maar ben er nog niet uit.train al 20 jaar, maar niet op BB niveau.
Hoor het graag van jullie.
Gr.

Test-e 250mg e5d zul je denk ik leuke resultaten mee boeken.
Ik kan nu niet opmaken uit je verhaal of je wilt prikken of een oral zoekt. Het staat er een beetje verwarrend genoteerd door je..

5-6KG moet in 8-10 weken zeker te behalen zijn als je voeding, training en rust in orde zijn.

Herstel zal op je leeftijd wel zwaarder zijn. Als je bf 18% is zou ik eerst cutten voordat je kuur pakt.

• Topic Starter Topic Starter
Prikken en oral is mogelijk of beide ivm kickstart eerste 4 weken of laatste 4 weken met b.v var.
BF is trouwens 14 nog ff aanpassen
Gr.

Hallo,
Wie kan er mijn advies geven? Ik wil een kuurtje doen voor een paar kilo (5/6) en cm (3/4) erbij, is niet veel maar wil het niet te veel doen ivm mijn werk, ook niet met te veel Side effects dus, niet te zwaar oral ivm terras weer.train 4/5 x p/w en voeding is ook oké en zal ik aanpassen aan het kuurtje.ik heb alle stacks bekeken en overwogen, maar ben er nog niet uit.train al 20 jaar, maar niet op BB niveau.
Hoor het graag van jullie.
Gr.

Geen alcohol als je gaat kuren

Terug
Naar boven