AndroidHealthClinic

Tand laten ontzenuwen tijdens kuur

ronnie78

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Hallo iedereen,

Ik heb vandaag te horen gekregen van mijn tandarts dat hij een tand moet ontzenuwen, hij gaat dit doen in 3 keer... :eek!: nu heb ik vrijdag mijn eerste shot gezet van 500mg test-e. Nu vraag ik mij af omdat ik waarschijnlijk 3x verdooft ga worden of dit geen kwaad kan in combinatie met de test-e? mijn kuur bestaat uit test-e only voor 10weken. heeft er iemand van jullie hier ervaring mee?

Niets mee te maken, zou je zelf moeten weten...

• Topic Starter Topic Starter
Niets mee te maken, zou je zelf moeten weten...

bedankt voor je reactie man, is men eerste keer dat ze echt in mijn tanden gaan boren, heb geen idee hoe het allemaal in zijn werk gaat en vond er niet direct iets over op google daarom maar ff hier vragen :)

Misschien dat je hem eens goed bij zijn kraag zult vaststekken als het te veel pijn doet, maar voor de rest geen probleem. :D

Maar serieus nu, ga je nog goed kunnen eten daardoor? Straks mag je je hele kuur overleven op shakejes. :D

No problem

bedankt voor je reactie man, is men eerste keer dat ze echt in mijn tanden gaan boren, heb geen idee hoe het allemaal in zijn werk gaat en vond er niet direct iets over op google daarom maar ff hier vragen :)

Ik heb ook een keer een zenuwbehandeling gehad (zenuw uitgeboord in 2 keer), maar heb daar helemaal niets van gevoeld. Zelfs geen na-pijn. Alleen het prikje van de verdoving heb ik gevoeld. Daarna was het alsof hij in de muur stond te boren (qua beleving voort mij dan... beetje herrie, maar verder saai wachten tot hij klaar was).

Niets om je druk over te maken. (in mijn ervaring althans :))

Tja met een verdoving is er geen moer aan.

• Topic Starter Topic Starter
van een beetje pijn ben ik niet bang maar ik hoop dat mijn gains er niet zullen onder lijden met die verdoving, ik weet niet eens wat ze ervoor gebruiken om je te verdoven.

je gains ? lol.. er gaat heus geen 2kg spier uit je lichaam verdwijnen door verdoving..

Ik was net begonnen aan mijn test only kuur toen ik na een week al mijn kiezen moest laten trekken, mijn huisdokter raadde me aan om te stoppen met mijn kuur tot na de operatie.
Wel 3-4kg verloren door de k*t operatie..

hmm, als je een echte vent bent laat je het gewoon niet verdoven! zeker geen problemen met wisselwerking verdoving/anabolen dan. ;-)

Plaatselijke tand verdoving en TestE....
Ik dacht dat je lala er dan af viel...

Pff gelukkig, dan hoef ik niet meer jaarlijks een maand OFF te gaan omdat ik naar de tandarts moet

Terug
Naar boven