MuscleMeat

Tandartsen worden opgepakt tijdens achtervolging zakkenroller

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen Anabolen Technologie Wetenschap 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.778
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Amsterdam - Twee Amsterdamse tandartsen en hun stagiair zijn 3 december van een koude kermis thuisgekomen toen ze werden opgepakt toen ze een goede daad dachten te doen.

De drie, de tandartsen Rob Doornebosch en Rocco Leenders, en hun stagair Gijs Schenkenberg, liepen 3 december op stap toen ze in de Halvemaansteeg een zakkenroller betrapten. De drie achtervolgden de zakkenroller, en hielden hem staande.

De gealarmeerde politie kwam daar opdagen, en namen in plaats van de zakkenroller de drie in verzekering. De agenten verklaarden later dat ze dachten dat de man tegen zijn wil werd vastgehouden. Toen er commotie ontstond, werden de drie met pepperspray in hun gezicht gespoten. Daarna werden ze meegenomen naar het politiebureau. Toen agenten op locatie alles afhandelden merkten ze dat de 4e man, de zakkenroller, was gevlogen.

Na één nacht cel zijn de drie losgelaten. De tandartsen hebben een klacht ingediend bij de korpsleiding van de politie. De politie meldt dat de drie werden aangehouden doordat ze zich met geweld hadden verzet.

http://www.112-nieuws.nl/008671/tandartsen-worden-opgepakt-tijdens-achtervolging-zakkenroller/

... :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

...

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Zo zie je maar weer dat een respectvolle en beleefde houding ten opzichte van de politie je veel verder brengt dan dom geschreeuw. (vraag maar aan die zakkenroller :))

Maar goed, wacht maar tot die politieagent weer voor zijn jaarlijkse controle moet ........

ik had z'n tanden uit ze muil geslagen = win/win

Haha, heerlijk bericht. Volgens mij gingen die politie niet graag naar de tandarts.

Ik ken er 1 van... Ik ken het hele verhaal, echt belachelijk hoe ze verder door de politie zijn behandeld. Ik had al geen vertrouwen in de politie maar heb het nu helemaal niet meer.

Hun woord tegen dat van de politie en de politie heeft een machtig wapen, namelijk LAF.
LAF: Leugen + ambsteed = feit ... oftewel, die tandartsen leggen het af, al verkondigen ze nog zo hard de enige echte waarheid ....... en wat hebben ze er van geleerd? Niet meer helpen als de medemens in nood is, want de politie pakt jou wel .....

Grtz,

Aad ~ Doix

ahaha geniaal

Erg triest idd. Als er 3 mannen bovenop 1 iemand zitten, die waarschijnlijk ook nog geschreeuwd hebben dat het om een zakkenroller ging, hoe kan je je dan puur en alleen richten op de 3? Je weet natuurlijk ook niet helemaal wat er gebeurt is, misschien zag de zakkenroller inmiddels wel paars doordat ze met 3 man erop zaten :D

Nou ik wens die agneten heel veel succes bij hun volgende tandarts afspraak.
Zal vast een kaakbehandeling worden.:D

Leuk zo'n gekleurd artikel en bijbehorende meningen over de politie, maar waarschijnlijk is de melding bij de politie heel anders binnengekomen.

Ik kan me zomaar voorstellen dat de 3 heren de zakkenroller vasthielden terwijl deze schreeuwde en riep dat ze hem los moesten laten. Als omstanders dan vervolgens denken dat de zakkenroller een onschuldige man is welke tegen zijn zin word vastgehouden en dit ook zo melden aan de meldkamer van de politie, kan je het die gasten die dan ter plaatse komen dat kwalijk nemen?

Maargoed, iedereen kan het beter toch?

Zo is het dus niet gegaan. Op het moment dat ze die zakkenroller achterna rennen spreken ze twee politieagenten aan die niet komen. De politie had dus al te goed kunnen weten hoe de vork in de steel zat.

Terug
Naar boven